Ik ga SHE aanklagen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Cerberus![]()
enne jah.. tis opgelost....... lang verhaal..niet. interessant![]()
maar eh........ begrijp ik het goed, dus die foto's van SHE gaan niet door ?
dus nu zitten al die rukkers met 9 cm strak in hun string te janken dat ze toch foto's willen ?![]()
Humor.........
Een kniezel is een intelligent dier dat de gave heeft om slechte mensen te doorzien en goede mensen te beschermen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kniezel bestaat toch helemaal niet?
ik denk dichterlijke vrijheid tussen een kniesoor en een ezel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kniezel bestaat toch helemaal niet?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
50 pieken had jij gestord hé...![]()
nah..... ja....ut was voor een waterput toch ofzo?
ow........quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een kniezel is een intelligent dier dat de gave heeft om slechte mensen te doorzien en goede mensen te beschermen.
Er was 33 af, maar inmiddels nog maar 29.quote:
geef eens een linkje....... heb alléén hier gelezen .....quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker boeien, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik heel hard moest lachen bij het lezen van die topics. Wat een rel.
Ik heb toen voor die actie gekozen omdat ik soweiso zou storten, en het via fok wilde doen, en nog minder had met die andere acties.
Maar wat een stunt!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker boeien, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik heel hard moest lachen bij het lezen van die topics. Wat een rel.
Ik heb toen voor die actie gekozen omdat ik soweiso zou storten, en het via fok wilde doen, en nog minder had met die andere acties.
Maar wat een stunt!
ook beter dat er niet teveel tegelijk af gaat tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er was 33 af, maar inmiddels nog maar 29.
In de lente train ik die laatste 10 er wel af, het is nu zelfs voor mij te koud om te fietsen.
(wandelen en fitnessen doe ik nog wel een beetje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |