Thanks. Een eigen forum? Linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was er laatst even en had een eigen forum ofzo. Verder weet ik ook niets.
Wel goed demonstreren danquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik nog win ook .. Dat zijn martelwerktuigen. Uitgevonden in 1898 door een man
Heeft hij niet gegeven volgens mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks. Een eigen forum? Linkje?
Nee hoor die spookt regelmatig rondquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar is NMNS eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien? Onder de plak bij zn lief?
Dacht ik voor een dubbeltje gratis op de eerste rang te zitten, gaat het feest niet door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jammer Gert, kan ik de foto's niet naar je toe sturen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet negeren,wél gaan. Je wordt niet voor niks uitgenodigd, er worden wel eens onrustige cellen gevonden en daar wil je niet te laat bij zijn. Dus. Gewoon gáán.
Ja ik neem wel een kut mee die niet uit elkaar klaptquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga nog maar even wat bijslapen geloof ik. Pfff blijft wel lang na-ijlen zeg, die pokkegriep
Vraag SHE andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik neem wel een kut mee die niet uit elkaar klapt
Gaat ie lekkâh??quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stuurt ze wel naar mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht ik voor een dubbeltje gratis op de eerste rang te zitten, gaat het feest niet door.![]()
Nou ja, internet is groot.![]()
Ha Marrije, tijdje niet gezien, WB.![]()
India toch? Nog aan de schijterij?
En post je mooiste foto eens?
Dat was een beetje de onderliggende gedachtequote:
Heb je liever langzaam?quote:
Misschien gaat het sneller over bij mensen die de gelegenheid hebben / nemen om de eerste drie, vier dagen vrijwel volledig in bed uit te zieken. Jij liep een dag later je kids al weer naar school te brengen met 7 paracetamols in je mik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga nog maar even wat bijslapen geloof ik. Pfff blijft wel lang na-ijlen zeg, die pokkegriep
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
moetquote:
SHE doet de fotosessie wél, maar stuurt de foto's alleen naar jou?quote:
Zou je denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat het sneller over bij mensen die de gelegenheid hebben / nemen om de eerste drie, vier dagen vrijwel volledig in bed uit te zieken. Jij liep een dag later je kids al weer naar school te brengen met 7 paracetamols in je mik.
Ik ben de draad kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
SHE doet de fotosessie wél, maar stuurt de foto's alleen naar jou?
Of was jij er nog niet van op de hoogte dat ze de fotoshoot heeft afgeblazen?
Het laatste hè?
Maar er wordt óók bijna elke dag wel een keer "wat is het hier rustig" gepost. De dynamiek van de RLS-SC is onstuimig.quote:
Schroeven, draaien en graaien.. SBS9 om half 8 s' morgensquote:
is hij al door de screening heen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Schroeven, draaien en graaien.. SBS9 om half 8 s' morgens
Als enige kandidaat JAquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef blomst het volgende:
[..]
is hij al door de screening heen?
Dan ben ik voor hem. Wanneer mogen we stemmenquote:
Dan zetten ze hem in een donkere kamer en laten hem 10 jaar zitten.quote:
Dan stem ik voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zetten ze hem in een donkere kamer en laten hem 10 jaar zitten.
Tis in de apenheul en tis donkerquote:
Cerberusquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch heb ik iets vergelijkbaars weleens ontstopt gekregen door de boel flink los te trekken met de ontstopper. Maar dat moet wel een beetje bruut, dus dat kan die Cerberus van je mooi opknappen.
Dreig maar dat hij een pizza met tofu en hoestbonbons krijgt als-ie het niet snel in ode maakt!
Post je foto van die ontstopper er ffquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Cerberus![]()
enne jah.. tis opgelost....... lang verhaal..niet. interessant![]()
maar eh........ begrijp ik het goed, dus die foto's van SHE gaan niet door ?
dus nu zitten al die rukkers met 9 cm strak in hun string te janken dat ze toch foto's willen ?![]()
Humor.........
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Post je foto van die ontstopper er ff
Ik ga SHE aanklagen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Cerberus![]()
enne jah.. tis opgelost....... lang verhaal..niet. interessant![]()
maar eh........ begrijp ik het goed, dus die foto's van SHE gaan niet door ?
dus nu zitten al die rukkers met 9 cm strak in hun string te janken dat ze toch foto's willen ?![]()
Humor.........
Een kniezel is een intelligent dier dat de gave heeft om slechte mensen te doorzien en goede mensen te beschermen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kniezel bestaat toch helemaal niet?
ik denk dichterlijke vrijheid tussen een kniesoor en een ezel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kniezel bestaat toch helemaal niet?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
50 pieken had jij gestord hé...![]()
nah..... ja....ut was voor een waterput toch ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |