Vraag SHE andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik neem wel een kut mee die niet uit elkaar klapt
Gaat ie lekkâh??quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stuurt ze wel naar mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht ik voor een dubbeltje gratis op de eerste rang te zitten, gaat het feest niet door.![]()
Nou ja, internet is groot.![]()
Ha Marrije, tijdje niet gezien, WB.![]()
India toch? Nog aan de schijterij?
En post je mooiste foto eens?
Dat was een beetje de onderliggende gedachtequote:
Heb je liever langzaam?quote:
Misschien gaat het sneller over bij mensen die de gelegenheid hebben / nemen om de eerste drie, vier dagen vrijwel volledig in bed uit te zieken. Jij liep een dag later je kids al weer naar school te brengen met 7 paracetamols in je mik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga nog maar even wat bijslapen geloof ik. Pfff blijft wel lang na-ijlen zeg, die pokkegriep
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Soury het volgende:
moetquote:
SHE doet de fotosessie wél, maar stuurt de foto's alleen naar jou?quote:
Zou je denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaat het sneller over bij mensen die de gelegenheid hebben / nemen om de eerste drie, vier dagen vrijwel volledig in bed uit te zieken. Jij liep een dag later je kids al weer naar school te brengen met 7 paracetamols in je mik.
Ik ben de draad kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
SHE doet de fotosessie wél, maar stuurt de foto's alleen naar jou?
Of was jij er nog niet van op de hoogte dat ze de fotoshoot heeft afgeblazen?
Het laatste hè?
Maar er wordt óók bijna elke dag wel een keer "wat is het hier rustig" gepost. De dynamiek van de RLS-SC is onstuimig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |