Leuk, zo'n tweeling..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.
Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Het was een kast met een linnen doek zeg maar dus hij kon niet op slot![]()
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
[ afbeelding ]
*ding ding dingquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pwah ze begon opeens over een shoot.
Dus in december geld doneren en dan hopen op een shoot+resultaat in het voorjaar.
En nu vertrekt ze van Fok met een smoes.
Oh my. Yay voor pizza's en de Griek. Laat het hem lekker oplossen joh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef FANN het volgende:
ow...... en nee mijn gootsteen is nog steeds vestopt........
heb soda gebrobeerd en Muscle .....
en ja ik heb eerst die dop losgedraaid....
maar ik was te laat met het emmertje want ik had niet verwacht dat er gelijk een hele plons
water uit zou komen..... ik dacht dat ik eerst iets los zou moeten frotten
dus gelijk de hele keuken onder water.....
ja leuk..... héél grappig......![]()
en ja zo'n ding heb ik ook.......
[ afbeelding ]
heb ik net weer geprobeerd en toen kwam er nog een beetje zooi
naar boven..... denk de soda.....
en nu ziet het er dus zo uit....... laag water wat hééééééél langzaam druppel voor druppel wegloopt
[ afbeelding ]
du de verstopping zal wel ergens verderop in de leiding zitten
kutzooi.....![]()
dat wordt new york pizza vanavond,,,,,, heb ik geen afwas ook........
jah........ ik doe niks meer........ krijg de pest maar met die gootsteen........quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh my. Yay voor pizza's en de Griek. Laat het hem lekker oplossen joh.
Ik zou het toch proberen met Crofty. Niet die bom hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef FANN het volgende:
jah........ ik doe niks meer........ krijg de pest maar met die gootsteen........
Sluit ik me helemaal bij aan,quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
niks meer aan doen aan die meiden gewoon zo laten !
Deel drié alweer inmiddels.quote:
Toch heb ik iets vergelijkbaars weleens ontstopt gekregen door de boel flink los te trekken met de ontstopper. Maar dat moet wel een beetje bruut, dus dat kan die Cerberus van je mooi opknappen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef FANN het volgende:
.
en nu ziet het er dus zo uit....... laag water wat hééééééél langzaam druppel voor druppel wegloopt
du de verstopping zal wel ergens verderop in de leiding zitten
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Mwwaaaah gertje, dit is genieten joh
Ze heeft de schijn tegen ja.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef Gert het volgende:
Maar ik vind de huilies die lopen te janken om d'r tieten óók wel weer grappig.
Erger nog: ik heb er voor betaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaald!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beloofd is beloohoofd!!!
Ruud! ga eens uit heidi's hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Buona sera signore e signori di allevamento
Ik dacht, jullie spreken onderhand wel een aardig woordje italiaansquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ruud! ga eens uit heidi's hoofd![]()
Oeh... cool in 8 seconden, Bart is een superfreezerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
Nou net ff de SBS gekeken van gister .. had er iets meer van verwacht. Maar Bart was wel cool in die 8 seconden
En dat is ook wel zo natuurlijk. Maar toch heeft het iets genants, dat verontwaardigde gejammer om die rukfoto's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Erger nog: ik heb er voor betaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaald!
De jus vond ik vanmorgen op de vloer.. (in het bakje) Door het gesleep naar de lamp die wel veel licht geeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Ja, het was wel minimaal allemaal. En was dat nou een vol glas vodka op de toog?
Ik heb trouwens net in de AH gekeken. Je moet eerst de zuurkool en dan zuurkool en worst en jus in de magnetron verwarmen. Een bepaalde tijd. Op een bepaald wattage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |