abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:48:32 #151
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65527413
Ik vind t vaak zo zonde, zoals ook onderstaand... Tis ook zo definitief. Dat mensen het op hun rug laten zetten, kan ik wel begrijpen, maar op armen, en zo op je borst. Daarnaast als je oud bent en rimpelig is die tatoo dat ook, denk ik dan.

donderdag 29 januari 2009 @ 13:52:25 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65527541
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De dames sliepen op zolder.
Laten daar nou ook alle fotoboeken en zooi achter een luik liggen
En een etui, met een watervaste stift.

Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen
Nu kan ik er wel om lachen, maar het was echt treurig.
Dit is na het douchen, dus het échte zwarte is er al af.

[ afbeelding ]
Zijn ze nog steeds zo ondernemend?
pi_65527595
quote:

[..]

Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen

[ afbeelding ]

Waren het familie fotoboeken?
pi_65527600
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind t vaak zo zonde, zoals ook onderstaand... Tis ook zo definitief. Dat mensen het op hun rug laten zetten, kan ik wel begrijpen, maar op armen, en zo op je borst. Daarnaast als je oud bent en rimpelig is die tatoo dat ook, denk ik dan.

[ afbeelding ]
Ja maar dan ben je alsnog oud en rimpelig. Wat maakt zo'n tattoo dan nog uit? Lelijk ben je dan toch al.
Hij zal er wel nooit komen want a. ik kan niet kiezen, b. meneer kijkt me alleen maar aan, c. geen werk,
d. moeder overstuur en gaat krassen.
Dus. Maar ik zou het nooit niet doen omdat ik later oud en rimpelig word. Dat word ik toch wel, met een beetje geluk.
Go hard or go home
pi_65527625
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 14:01:52 #156
169210 liesje1979
pi_65527872
quote:

[..]

Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.
Of keken ze juist blij?
pi_65527889
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Zijn ze nog steeds zo ondernemend?
Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.

Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Het was een kast met een linnen doek zeg maar dus hij kon niet op slot
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.
En zo kan ik nog wel even doorgaan

Screw them.
We're going home.
pi_65527941
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.

Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.

[ afbeelding ]
Behoed ons voor een tweeling!
Even een muziekje.

pi_65527974
quote:

[..]

Nee, gelukkig niet.

[ afbeelding ]
Aw!
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Dus we gaan maar schuren, beitsen en lakken.
Go hard or go home
pi_65527985
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Aw!
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Ik zou het mooi laten zitten.
pi_65527994
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Waren het familie fotoboeken?

Voornamelijk hun fotoboeken.
Als je goed kijkt zie je er nog een uitgescheurde echo liggen.

Ik heb nooit meer de zin gehad om dat weer goed te krijgen
Binnenkort eens een digitaal album maken, van de afgelopen 10 jaar.
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 14:05:34 #162
169210 liesje1979
pi_65528002
quote:

[..]

Nee, gelukkig niet.

pi_65528179
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Aw!
Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.
Van de vloer is wel jammer idd, waarmee hebben ze dat gedaan?

We hadden een hamster en zijn kooi stond tussen de muur en de kast, beetje verstopt.
We hadden net die muur gesaust, en na een week of wat kijk ik, hebben ze halverwege achter het hamsterhok een zonsondergang getekend
Die heb ik laten zitten, jammer om z'n uitzicht te verpesten toch
Screw them.
We're going home.
pi_65528250
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zou het mooi laten zitten.
En stickers. Overál stickers. Nu zijn er weer voetbalstickers van de Appie. Die boycot hadden we toen moeten doorzetten. Stickers op de tv, deuren, bed, neus, haar, kont etc.
Go hard or go home
pi_65528263
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.
Of keken ze juist blij?
Ja eerst wel, maar toen ik uit mn pan ging werd dat snel minder
Screw them.
We're going home.
pi_65528353
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.
Van de vloer is wel jammer idd, waarmee hebben ze dat gedaan?

We hadden een hamster en zijn kooi stond tussen de muur en de kast, beetje verstopt.
We hadden net die muur gesaust, en na een week of wat kijk ik, hebben ze halverwege achter het hamsterhok een zonsondergang getekend
Die heb ik laten zitten, jammer om z'n uitzicht te verpesten toch
Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.

voor de hamster!
Go hard or go home
pi_65528435
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.

voor de hamster!
Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?
pi_65528486
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?
Ja hoor, spaart u ook stickertjes?
Airmiles?
Go hard or go home
pi_65528507
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja hoor, spaart u ook stickertjes?
Airmiles?
Nijntjes spaar ik.
pi_65528523
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nijntjes spaar ik.
Ik spaar jongens dus ik kan u niet helpen aan Nijntjes. Action man dan?
Go hard or go home
pi_65528531
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

voor de hamster!
Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het idee
Ja, stiften, dat is hier ook lang verboden geweest. Drama!

Kids zijn echt de pest voor je huis, je portomonee, je vrije tijd, je nachtrust, je figuur, je mooie spullen, je outfit, je meubilair, je vriendenkring.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Screw them.
We're going home.
pi_65528546
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik spaar jongens dus ik kan u niet helpen aan Nijntjes. Action man dan?
Ik doe het voor een gesigneerd Bruna tasje.
pi_65528569
Oh en mijn ouders hebben een wii gekocht. Gisteravond paniek natuurlijk want de controller deed niks en het geluid bleef maar gaan. Hadden ze de ontvanger met de doos bij het oud papier gedaan. Het zag er zo nutteloos uit.
Go hard or go home
pi_65528630
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Oh en mijn ouders hebben een wii gekocht. Gisteravond paniek natuurlijk want de controller deed niks en het geluid bleef maar gaan. Hadden ze de ontvanger met de doos bij het oud papier gedaan. Het zag er zo nutteloos uit.
Screw them.
We're going home.
pi_65528653
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het idee
Ja, stiften, dat is hier ook lang verboden geweest. Drama!

Kids zijn echt de pest voor je huis, je portomonee, je vrije tijd, je nachtrust, je figuur, je mooie spullen, je outfit, je meubilair, je vriendenkring.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Elke avond vind ik wel iets van ze. Een hartje op mijn bed met de tekst. Voor onze moeder ( ), omdat ze zo lief is.
Ben ik een dag iets minder geweest dan ligt de TamTam open met een grote spin als afbeelding, op mijn kussen.
Go hard or go home
pi_65528669
Das hendig, en nu?
Was het ding al weg of heb je het nog kunnen redden?
pi_65528671
whehe
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65528732
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Dementor het volgende:
Das hendig, en nu?
Was het ding al weg of heb je het nog kunnen redden?
Ze hadden het opgeslagen in de schuur. Maar leg maar eens uit wat dat ding is. Hij bleef maar de controller beschrijven. Ja, die witte. Met die knopjes! Die heb ik toch!
Neehee, een grijs met zwarte! 'Ja! Met die A knop!'
Ik heb daar zo geen geduld voor.

Belde die vanochtend al dat hij niet weet hoe hij naar het golfballetje moet lopen.
Go hard or go home
pi_65528757
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze hadden het opgeslagen in de schuur. Maar leg maar eens uit wat dat ding is. Hij bleef maar de controller beschrijven. Ja, die witte. Met die knopjes! Die heb ik toch!
Neehee, een grijs met zwarte! 'Ja! Met die A knop!'
Ik heb daar zo geen geduld voor.
Dat dunne grijze ding met dat zwarte draadje eraan wat u zo hendig weg heeft gegooid!
Ja dat ding.
Nee, dat heeft u nodig.
Ja, haal het maar terug.
Nee, ik wacht wel.

Fuck!!!!!!!! G##)$%)#$)#$$.

Dat ging net goed.
pi_65528814
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Elke avond vind ik wel iets van ze. Een hartje op mijn bed met de tekst. Voor onze moeder ( ), omdat ze zo lief is.
Ben ik een dag iets minder geweest dan ligt de TamTam open met een grote spin als afbeelding, op mijn kussen.
Schattig toch

Ah ja, vooral nu ze groter worden vind ik het heel leuk. Je kan echt al dingen met ze overleggen, ze zijn heel zelfstandig.
Ik vind ze alleen zo belachelijk groot ineens, nog even en ze jatten mn make-up en willen ze naar die Kneipe
Screw them.
We're going home.
pi_65528937
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Schattig toch

Ah ja, vooral nu ze groter worden vind ik het heel leuk. Je kan echt al dingen met ze overleggen, ze zijn heel zelfstandig.
Ik vind ze alleen zo belachelijk groot ineens, nog even en ze jatten mn make-up en willen ze naar die Kneipe
Ja. het is ook leuk. Ze hebben mij ook leuk gemaakt en gezellig. Grappig is dat. En ik had vanmorgen een ruim voldoende voor mijn spreekbeurt! Zo zelfstandig is die.
Go hard or go home
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:32:31 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65528999
Ja, grote kinders.
Hier ook graffiti artiesten. en dan je eigen naam opschrijven, en je broer die nog niet schrijven kan de schuld geven.
Net vorig jaar alles gesausd en nu is het hele huis alweer goor. dus ja, je krijgt er zoveel voor terug.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65529027
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:30 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja. het is ook leuk. Ze hebben mij ook leuk gemaakt en gezellig. Grappig is dat. En ik had vanmorgen een ruim voldoende voor mijn spreekbeurt! Zo zelfstandig is die.
Waar heb jij het over gehouden?
Ik over honden
Screw them.
We're going home.
pi_65529079
Ik ga weer even wat doen

Vanavond de Mol he buuvieee
Screw them.
We're going home.
pi_65529179
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:33 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Waar heb jij het over gehouden?
Ik over honden

Over het asiel. Het had een goed kunnen zijn maar hij had zijn zenuwen niet helemaal onder controle. Hij heeft gewoon mijn spreekbeurt verpest, de prutser! Ik verwacht een spin op mijn kussen vanavond.
Go hard or go home
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:37:14 #186
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65529211
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga weer even wat doen

Vanavond de Mol he buuvieee
yeah!!!!!!!!!

mijn spreekbeurt ging over de zon. Nee, dan doe ik mijn nerdje tekort. Hij heeft het echt grootdeels zelf gedaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:39:13 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65529301
Mijn twee spreekbeurten gingen over mopshonden en hersenbloedingen. Mijn neefje houdt zijn onderwerpen graag dicht bij huis .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65529373
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
Mijn twee spreekbeurten gingen over mopshonden en hersenbloedingen. Mijn neefje houdt zijn onderwerpen graag dicht bij huis .

Hij heeft dus een mopshond maar hoe zit het met die hersenbloeding?
Go hard or go home
pi_65529407
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Over het asiel. Het had een goed kunnen zijn maar hij had zijn zenuwen niet helemaal onder controle. Hij heeft gewoon mijn spreekbeurt verpest, de prutser! Ik verwacht een spin op mijn kussen vanavond.
Leg een spin op zíjn kussen
Hij verpest jouw spreekbeurt!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:42:18 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65529444
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Noek het volgende:

Hij heeft dus een mopshond maar hoe zit het met die hersenbloeding?
Die is van zijn moeder, net als die mops.
pi_65529453
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Leg een spin op zíjn kussen
Hij verpest jouw spreekbeurt!
Ja en dat ga ik straks nog even ventileren waardoor ik straks waarschijnlijk als bonus een slang erbij krijg.
Go hard or go home
pi_65529560
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die is van zijn moeder, net als die mops.
Ah gos. Maar dat is erg.
Hoe is het met je zus? Of is het een schoonzus?
Go hard or go home
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:54:28 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65530012
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:

Ah gos. Maar dat is erg.
Hoe is het met je zus? Of is het een schoonzus?
Schoonzus. Ja, is ook erg. De linkerkant van haar lijf werkt niet meer zo goed sinds die hersenbloeding van 2,5 jaar terug.
En het meest wrange is nog dat het voorkomen had kunnen worden als er meer adequaat was opgetreden toen ze met klachten liep. Maar toen had ze eindelijk een afspraak voor een scan en die moest ze verzetten omdat mijn pa was overleden. En de nacht daarop kreeg ze die bloeding.

Alhoewel ze er wel een meer aimabel mens door is geworden en ik nu heel goed met haar kan opschieten. Daarvoor had ik helemaal niks met haar en zij niet met mij. Vond het altijd een stuk chagrijn en zij vond mij maar een vage flierefluiter. Nu vinden we elkaar liev en grappig. En ben ik elke week vaker bij hun over de vloer dan voorheen in een jaar.
pi_65530195
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schoonzus. Ja, is ook erg. De linkerkant van haar lijf werkt niet meer zo goed sinds die hersenbloeding van 2,5 jaar terug.
En het meest wrange is nog dat het voorkomen had kunnen worden als er meer adequaat was opgetreden toen ze met klachten liep. Maar toen had ze eindelijk een afspraak voor een scan en die moest ze verzetten omdat mijn pa was overleden. En de nacht daarop kreeg ze die bloeding.

Alhoewel ze er wel een meer aimabel mens door is geworden en ik nu heel goed met haar kan opschieten. Daarvoor had ik helemaal niks met haar en zij niet met mij. Vond het altijd een stuk chagrijn en zij vond mij maar een vage flierefluiter. Nu vinden we elkaar liev en grappig. En ben ik elke week vaker bij hun over de vloer dan voorheen in een jaar.
Jezus hé. Zo sneu als je nog jong bent en ja, voor mij maakt dat wat uit.
Wel lief dat het jullie dichter bij elkaar heeft gebracht.
Go hard or go home
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:04:20 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65530453
39 Was ze toen ze die hersenbloeding kreeg. Op de Stroke afdeling in het ziekenhuis haar 40ste verjaardag 'gevierd'. Dat is zeker sneu, zo jong.
Maar ze heeft nu wel een hele stoere auto met stuurknop.
En ze wil weer graag aan het werk, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan. Dit weekend gaan we haar cv bijwerken en dan ga ik wat sollicitatiebrieven voor haar schrijven. Hopelijk komt er iets uit, want van 2,5 jaar thuiszitten word je op den duur hartstikke krankjorum.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:05:39 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65530501
Wat een gedoe weer:

Shmoopy!
pi_65530535
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe weer:

Shmoopy!
Ha, gezeur om de foto's.
pi_65530694
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
39 Was ze toen ze die hersenbloeding kreeg. Op de Stroke afdeling in het ziekenhuis haar 40ste verjaardag 'gevierd'. Dat is zeker sneu, zo jong.
Maar ze heeft nu wel een hele stoere auto met stuurknop.
En ze wil weer graag aan het werk, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan. Dit weekend gaan we haar cv bijwerken en dan ga ik wat sollicitatiebrieven voor haar schrijven. Hopelijk komt er iets uit, want van 2,5 jaar thuiszitten word je op den duur hartstikke krankjorum.
Je bent lief.
Go hard or go home
pi_65530716
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ha, gezeur om de foto's.
Enorm verrassend.
Go hard or go home
pi_65531058
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Enorm verrassend.
Pwah ze begon opeens over een shoot.
Dus in december geld doneren en dan hopen op een shoot+resultaat in het voorjaar.
En nu vertrekt ze van Fok met een smoes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')