abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:48:32 #151
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65527413
Ik vind t vaak zo zonde, zoals ook onderstaand... Tis ook zo definitief. Dat mensen het op hun rug laten zetten, kan ik wel begrijpen, maar op armen, en zo op je borst. Daarnaast als je oud bent en rimpelig is die tatoo dat ook, denk ik dan.

donderdag 29 januari 2009 @ 13:52:25 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65527541
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De dames sliepen op zolder.
Laten daar nou ook alle fotoboeken en zooi achter een luik liggen
En een etui, met een watervaste stift.

Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen
Nu kan ik er wel om lachen, maar het was echt treurig.
Dit is na het douchen, dus het échte zwarte is er al af.

[ afbeelding ]
Zijn ze nog steeds zo ondernemend?
pi_65527595
quote:

[..]

Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen

[ afbeelding ]

Waren het familie fotoboeken?
pi_65527600
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind t vaak zo zonde, zoals ook onderstaand... Tis ook zo definitief. Dat mensen het op hun rug laten zetten, kan ik wel begrijpen, maar op armen, en zo op je borst. Daarnaast als je oud bent en rimpelig is die tatoo dat ook, denk ik dan.

[ afbeelding ]
Ja maar dan ben je alsnog oud en rimpelig. Wat maakt zo'n tattoo dan nog uit? Lelijk ben je dan toch al.
Hij zal er wel nooit komen want a. ik kan niet kiezen, b. meneer kijkt me alleen maar aan, c. geen werk,
d. moeder overstuur en gaat krassen.
Dus. Maar ik zou het nooit niet doen omdat ik later oud en rimpelig word. Dat word ik toch wel, met een beetje geluk.
Go hard or go home
pi_65527625
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Go hard or go home
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 14:01:52 #156
169210 liesje1979
pi_65527872
quote:

[..]

Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.
Of keken ze juist blij?
pi_65527889
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Zijn ze nog steeds zo ondernemend?
Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.

Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Het was een kast met een linnen doek zeg maar dus hij kon niet op slot
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.
En zo kan ik nog wel even doorgaan

Screw them.
We're going home.
pi_65527941
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.

Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.

[ afbeelding ]
Behoed ons voor een tweeling!
Even een muziekje.

pi_65527974
quote:

[..]

Nee, gelukkig niet.

[ afbeelding ]
Aw!
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Dus we gaan maar schuren, beitsen en lakken.
Go hard or go home
pi_65527985
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Aw!
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Ik zou het mooi laten zitten.
pi_65527994
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

Waren het familie fotoboeken?

Voornamelijk hun fotoboeken.
Als je goed kijkt zie je er nog een uitgescheurde echo liggen.

Ik heb nooit meer de zin gehad om dat weer goed te krijgen
Binnenkort eens een digitaal album maken, van de afgelopen 10 jaar.
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 14:05:34 #162
169210 liesje1979
pi_65528002
quote:

[..]

Nee, gelukkig niet.

pi_65528179
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Aw!
Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.
Van de vloer is wel jammer idd, waarmee hebben ze dat gedaan?

We hadden een hamster en zijn kooi stond tussen de muur en de kast, beetje verstopt.
We hadden net die muur gesaust, en na een week of wat kijk ik, hebben ze halverwege achter het hamsterhok een zonsondergang getekend
Die heb ik laten zitten, jammer om z'n uitzicht te verpesten toch
Screw them.
We're going home.
pi_65528250
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zou het mooi laten zitten.
En stickers. Overál stickers. Nu zijn er weer voetbalstickers van de Appie. Die boycot hadden we toen moeten doorzetten. Stickers op de tv, deuren, bed, neus, haar, kont etc.
Go hard or go home
pi_65528263
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.
Of keken ze juist blij?
Ja eerst wel, maar toen ik uit mn pan ging werd dat snel minder
Screw them.
We're going home.
pi_65528353
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.
Van de vloer is wel jammer idd, waarmee hebben ze dat gedaan?

We hadden een hamster en zijn kooi stond tussen de muur en de kast, beetje verstopt.
We hadden net die muur gesaust, en na een week of wat kijk ik, hebben ze halverwege achter het hamsterhok een zonsondergang getekend
Die heb ik laten zitten, jammer om z'n uitzicht te verpesten toch
Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.

voor de hamster!
Go hard or go home
pi_65528435
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.

voor de hamster!
Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?
pi_65528486
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?
Ja hoor, spaart u ook stickertjes?
Airmiles?
Go hard or go home
pi_65528507
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja hoor, spaart u ook stickertjes?
Airmiles?
Nijntjes spaar ik.
pi_65528523
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nijntjes spaar ik.
Ik spaar jongens dus ik kan u niet helpen aan Nijntjes. Action man dan?
Go hard or go home
pi_65528531
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

voor de hamster!
Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het idee
Ja, stiften, dat is hier ook lang verboden geweest. Drama!

Kids zijn echt de pest voor je huis, je portomonee, je vrije tijd, je nachtrust, je figuur, je mooie spullen, je outfit, je meubilair, je vriendenkring.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Screw them.
We're going home.
pi_65528546
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik spaar jongens dus ik kan u niet helpen aan Nijntjes. Action man dan?
Ik doe het voor een gesigneerd Bruna tasje.
pi_65528569
Oh en mijn ouders hebben een wii gekocht. Gisteravond paniek natuurlijk want de controller deed niks en het geluid bleef maar gaan. Hadden ze de ontvanger met de doos bij het oud papier gedaan. Het zag er zo nutteloos uit.
Go hard or go home
pi_65528630
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Oh en mijn ouders hebben een wii gekocht. Gisteravond paniek natuurlijk want de controller deed niks en het geluid bleef maar gaan. Hadden ze de ontvanger met de doos bij het oud papier gedaan. Het zag er zo nutteloos uit.
Screw them.
We're going home.
pi_65528653
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het idee
Ja, stiften, dat is hier ook lang verboden geweest. Drama!

Kids zijn echt de pest voor je huis, je portomonee, je vrije tijd, je nachtrust, je figuur, je mooie spullen, je outfit, je meubilair, je vriendenkring.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Elke avond vind ik wel iets van ze. Een hartje op mijn bed met de tekst. Voor onze moeder ( ), omdat ze zo lief is.
Ben ik een dag iets minder geweest dan ligt de TamTam open met een grote spin als afbeelding, op mijn kussen.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')