quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De dames sliepen op zolder.
Laten daar nou ook alle fotoboeken en zooi achter een luik liggen![]()
En een etui, met een watervaste stift.
Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen![]()
Nu kan ik er wel om lachen, maar het was echt treurig.
Dit is na het douchen, dus het échte zwarte is er al af.
[ afbeelding ]
Ja maar dan ben je alsnog oud en rimpelig. Wat maakt zo'n tattoo dan nog uit? Lelijk ben je dan toch al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind t vaak zo zonde, zoals ook onderstaand... Tis ook zo definitief. Dat mensen het op hun rug laten zetten, kan ik wel begrijpen, maar op armen, en zo op je borst. Daarnaast als je oud bent en rimpelig is die tatoo dat ook, denk ik dan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus toen ik dacht ze uit bed te halen zag ik één grote bende, alle fotoboeken naar de knoppen én harige benen![]()
[ afbeelding ]
Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds zo ondernemend?
Behoed ons voor een tweeling!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.
Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Het was een kast met een linnen doek zeg maar dus hij kon niet op slot![]()
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
[ afbeelding ]
Aw!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Bijna 10 inmiddels. Maar ik heb echt wel eens met mn handen in het haar gezeten.
Keukenkasten en bankstel tijdens de verbouwing onder water gezet, als je de ene in het fietszitje frotte, ging de ander in een plas water zitten, met de bedjes de hele slaapkamer door zodat ze bij de commode konden en een fles badolie in hun matrasjes leeg lieten lopen, talkpoeder door de hele kamer, ELKE dag hun kast leeghalen, en dan ook echt ELKE dag, dus al die kleertjes weer opvouwen, luiers weer opvouwen, sokken weer bij elkaar.
Bij elkaar de rits van de slaapzak open doen, zodat je lekker je poepluier af kan doen. De slaapzak zat al achterstevoren dicht, uit voorzorg.
[ afbeelding ]
Ik zou het mooi laten zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
![]()
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Dus we gaan maar schuren, beitsen en lakken.
Voornamelijk hun fotoboeken.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!![]()
![]()
Hier alleen maar boter kaas en eieren op elke muur en houten vloer. Gaat er ook niet meer af, van de vloer.
Dus we gaan maar schuren, beitsen en lakken.
En stickers. Overál stickers. Nu zijn er weer voetbalstickers van de Appie. Die boycot hadden we toen moeten doorzetten. Stickers op de tv, deuren, bed, neus, haar, kont etc.quote:
Ja eerst wel, maar toen ik uit mn pan ging werd dat snel minderquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahah briljant, het lijkt wel alsof die beentjes al heel schuldbewust kijken, laat staan hoe de koppies eruit zagen.
Of keken ze juist blij?
Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, wij hebben ook prachtige tekeningen op muren, deuren vloeren en ramen gehad.
Van de vloer is wel jammer idd, waarmee hebben ze dat gedaan?
We hadden een hamster en zijn kooi stond tussen de muur en de kast, beetje verstopt.
We hadden net die muur gesaust, en na een week of wat kijk ik, hebben ze halverwege achter het hamsterhok een zonsondergang getekend![]()
Die heb ik laten zitten, jammer om z'n uitzicht te verpesten toch
Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.
voor de hamster!
Ja hoor, spaart u ook stickertjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je een papiersnijder,wit karton,lijm en een pak a4 papier doorsturen?
Nijntjes spaar ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor, spaart u ook stickertjes?
Airmiles?
Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Van die stiften waarmee je op zo'n plastic bord schrijft. We hebben écht zo'n Bruna aan kantoorartikelen hier. Gaat er echt niet af. Ze ontkennen het ook nog steeds. Overal rondjes en kruisjes maar ze hebben écht écht écht geen flauw idee. Meneer ontkent ook.
voor de hamster!
Ik doe het voor een gesigneerd Bruna tasje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik spaar jongens dus ik kan u niet helpen aan Nijntjes. Action man dan?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
Oh en mijn ouders hebben een wii gekocht. Gisteravond paniek natuurlijk want de controller deed niks en het geluid bleef maar gaan. Hadden ze de ontvanger met de doos bij het oud papier gedaan.Het zag er zo nutteloos uit.
Elke avond vind ik wel iets van ze. Een hartje op mijn bed met de tekst. Voor onze moeder (quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat baaaaaaalen is dat! Zelf laten schuren en lakken lijkt me ook geen goed plan heb ik zo het idee![]()
Ja, stiften, dat is hier ook lang verboden geweest. Drama!
Kids zijn echt de pest voor je huis, je portomonee, je vrije tijd, je nachtrust, je figuur, je mooie spullen, je outfit, je meubilair, je vriendenkring.
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Ze hadden het opgeslagen in de schuur. Maar leg maar eens uit wat dat ding is. Hij bleef maar de controller beschrijven. Ja, die witte. Met die knopjes! Die heb ik toch!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Dementor het volgende:
Das hendig, en nu?
Was het ding al weg of heb je het nog kunnen redden?
Dat dunne grijze ding met dat zwarte draadje eraan wat u zo hendig weg heeft gegooid!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze hadden het opgeslagen in de schuur. Maar leg maar eens uit wat dat ding is. Hij bleef maar de controller beschrijven. Ja, die witte. Met die knopjes! Die heb ik toch!
Neehee, een grijs met zwarte! 'Ja! Met die A knop!'
Ik heb daar zo geen geduld voor.
Schattig tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Elke avond vind ik wel iets van ze. Een hartje op mijn bed met de tekst. Voor onze moeder (), omdat ze zo lief is.
Ben ik een dag iets minder geweest dan ligt de TamTam open met een grote spin als afbeelding, op mijn kussen.
Ja. het is ook leuk. Ze hebben mij ook leuk gemaakt en gezellig. Grappig is dat. En ik had vanmorgen een ruim voldoende voor mijn spreekbeurt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schattig toch![]()
![]()
Ah ja, vooral nu ze groter worden vind ik het heel leuk. Je kan echt al dingen met ze overleggen, ze zijn heel zelfstandig.
Ik vind ze alleen zo belachelijk groot ineens, nog even en ze jatten mn make-up en willen ze naar die Kneipe
Waar heb jij het over gehouden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. het is ook leuk. Ze hebben mij ook leuk gemaakt en gezellig. Grappig is dat. En ik had vanmorgen een ruim voldoende voor mijn spreekbeurt!![]()
Zo zelfstandig is die.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar heb jij het over gehouden?
Ik over honden
yeah!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga weer even wat doen![]()
Vanavond de Mol he buuvieee
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
Mijn twee spreekbeurten gingen over mopshonden en hersenbloedingen. Mijn neefje houdt zijn onderwerpen graag dicht bij huis.
Leg een spin op zíjn kussenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Over het asiel. Het had een goed kunnen zijn maar hij had zijn zenuwen niet helemaal onder controle. Hij heeft gewoon mijn spreekbeurt verpest, de prutser! Ik verwacht een spin op mijn kussen vanavond.
Die is van zijn moeder, net als die mops.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Noek het volgende:
![]()
Hij heeft dus een mopshond maar hoe zit het met die hersenbloeding?
Ja en dat ga ik straks nog even ventileren waardoor ik straks waarschijnlijk als bonus een slang erbij krijg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leg een spin op zíjn kussen![]()
Hij verpest jouw spreekbeurt!
Ah gos. Maar dat is erg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is van zijn moeder, net als die mops.
Schoonzus. Ja, is ook erg. De linkerkant van haar lijf werkt niet meer zo goed sinds die hersenbloeding van 2,5 jaar terug.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
Ah gos. Maar dat is erg.
Hoe is het met je zus? Of is het een schoonzus?
Jezus hé. Zo sneu als je nog jong bent en ja, voor mij maakt dat wat uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schoonzus. Ja, is ook erg. De linkerkant van haar lijf werkt niet meer zo goed sinds die hersenbloeding van 2,5 jaar terug.
En het meest wrange is nog dat het voorkomen had kunnen worden als er meer adequaat was opgetreden toen ze met klachten liep. Maar toen had ze eindelijk een afspraak voor een scan en die moest ze verzetten omdat mijn pa was overleden. En de nacht daarop kreeg ze die bloeding.
Alhoewel ze er wel een meer aimabel mens door is geworden en ik nu heel goed met haar kan opschieten. Daarvoor had ik helemaal niks met haar en zij niet met mij. Vond het altijd een stuk chagrijn en zij vond mij maar een vage flierefluiter. Nu vinden we elkaar liev en grappig. En ben ik elke week vaker bij hun over de vloer dan voorheen in een jaar.
Je bent lief.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
39 Was ze toen ze die hersenbloeding kreeg. Op de Stroke afdeling in het ziekenhuis haar 40ste verjaardag 'gevierd'. Dat is zeker sneu, zo jong.
Maar ze heeft nu wel een hele stoere auto met stuurknop.
En ze wil weer graag aan het werk, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan. Dit weekend gaan we haar cv bijwerken en dan ga ik wat sollicitatiebrieven voor haar schrijven. Hopelijk komt er iets uit, want van 2,5 jaar thuiszitten word je op den duur hartstikke krankjorum.
Pwah ze begon opeens over een shoot.quote:
Leuk, zo'n tweeling..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[ afbeelding ]
*ding ding dingquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pwah ze begon opeens over een shoot.
Dus in december geld doneren en dan hopen op een shoot+resultaat in het voorjaar.
En nu vertrekt ze van Fok met een smoes.
Oh my. Yay voor pizza's en de Griek. Laat het hem lekker oplossen joh.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef FANN het volgende:
ow...... en nee mijn gootsteen is nog steeds vestopt........
heb soda gebrobeerd en Muscle .....
en ja ik heb eerst die dop losgedraaid....
maar ik was te laat met het emmertje want ik had niet verwacht dat er gelijk een hele plons
water uit zou komen..... ik dacht dat ik eerst iets los zou moeten frotten
dus gelijk de hele keuken onder water.....
ja leuk..... héél grappig......![]()
en ja zo'n ding heb ik ook.......
[ afbeelding ]
heb ik net weer geprobeerd en toen kwam er nog een beetje zooi
naar boven..... denk de soda.....
en nu ziet het er dus zo uit....... laag water wat hééééééél langzaam druppel voor druppel wegloopt
[ afbeelding ]
du de verstopping zal wel ergens verderop in de leiding zitten
kutzooi.....![]()
dat wordt new york pizza vanavond,,,,,, heb ik geen afwas ook........
jah........ ik doe niks meer........ krijg de pest maar met die gootsteen........quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh my. Yay voor pizza's en de Griek. Laat het hem lekker oplossen joh.
Ik zou het toch proberen met Crofty. Niet die bom hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef FANN het volgende:
jah........ ik doe niks meer........ krijg de pest maar met die gootsteen........
Sluit ik me helemaal bij aan,quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
niks meer aan doen aan die meiden gewoon zo laten !
Deel drié alweer inmiddels.quote:
Toch heb ik iets vergelijkbaars weleens ontstopt gekregen door de boel flink los te trekken met de ontstopper. Maar dat moet wel een beetje bruut, dus dat kan die Cerberus van je mooi opknappen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef FANN het volgende:
.
en nu ziet het er dus zo uit....... laag water wat hééééééél langzaam druppel voor druppel wegloopt
du de verstopping zal wel ergens verderop in de leiding zitten
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Mwwaaaah gertje, dit is genieten joh
Ze heeft de schijn tegen ja.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef Gert het volgende:
Maar ik vind de huilies die lopen te janken om d'r tieten óók wel weer grappig.
Erger nog: ik heb er voor betaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaald!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beloofd is beloohoofd!!!
Ruud! ga eens uit heidi's hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Buona sera signore e signori di allevamento
Ik dacht, jullie spreken onderhand wel een aardig woordje italiaansquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ruud! ga eens uit heidi's hoofd![]()
Oeh... cool in 8 seconden, Bart is een superfreezerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
Nou net ff de SBS gekeken van gister .. had er iets meer van verwacht. Maar Bart was wel cool in die 8 seconden
En dat is ook wel zo natuurlijk. Maar toch heeft het iets genants, dat verontwaardigde gejammer om die rukfoto's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Erger nog: ik heb er voor betaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaald!
De jus vond ik vanmorgen op de vloer.. (in het bakje) Door het gesleep naar de lamp die wel veel licht geeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Ja, het was wel minimaal allemaal. En was dat nou een vol glas vodka op de toog?
Ik heb trouwens net in de AH gekeken. Je moet eerst de zuurkool en dan zuurkool en worst en jus in de magnetron verwarmen. Een bepaalde tijd. Op een bepaald wattage.
De tijd ging ineens erg snel vanmiddag op mijn werkquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
Wat? Geen tieten van SHE?
En ik wou nog wel mijn hele inkomen overmaken![]()
koffie![]()
Alles om te kunnen fappen op een Mod voor het goede doel hèquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd ging ineens erg snel vanmiddag op mijn werk![]()
Ik las ook met verbazing dat sommige honderden euro's hebben overgemaakt
Ja nou ja, het was verder wel voor het goede doel enzo. *vluchteling uit tent zet* zo, ik geen tieten, jij geen hulp.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is ook wel zo natuurlijk. Maar toch heeft het iets genants, dat verontwaardigde gejammer om die rukfoto's.![]()
En die afspraak niet nakomen is óók genant touwens, maar goed daar weten we het fijne niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |