Bedankt ik was er net mee bezigquote:
Is nu afgelopen maar het ging over 14 a 15 jarigen en hun toekomstvisie in 1982.quote:
Sokken hebben ze toch niet aan in de baarmoederquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Leandra het volgende:
No Pic's?? Maar wat als de gynaecoloog een echo moet maken?? Das toch ook een plaatje...
Sokken dan aan of uit?
Nah... het is toch echt al ruim 17 jaar geleden dat ik zwanger was, maar de laatste echo door een gynaecoloog is 1½ jaar geleden... er kunnen ook gewoon andere redenen zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sokken hebben ze toch niet aan in de baarmoeder
Ik was gezapt en toen belde een vriendinquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
Is nu afgelopen maar het ging over 14 a 15 jarigen en hun toekomstvisie in 1982.
De Bom was nog een hot item en de krakerswereld.![]()
Maar nu de keuringsdienst van waarde.
Waar komen al die hamstertjes in de dierenwinkel toch vandaan.![]()
Wordt het een jongentje?? OMG... Huub Jrquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sokken hebben ze toch niet aan in de baarmoeder
Nou nou sokken uit of aan ..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... het is toch echt al ruim 17 jaar geleden dat ik zwanger was, maar de laatste echo door een gynaecoloog is 1½ jaar geleden... er kunnen ook gewoon andere redenen zijn
Johan weer vader?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Schebuit met muisjes.
Buuf is weer oma geworden![]()
Ik heb de tweede al liggen. Ik kon niet vanwegen de op, maar nu gebruik het nog steeds als smoesquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg pas de aankondiging voor de uitnodiging (ja, dat kondigen ze aan ja.) want ik word 30 enzo.
Eerst lag die brief nog tussen de andere post, maar uiteindelijk was dat zelfs te aanwezig en heb ik hem
onderin de vuilnisbak gepropt.![]()
Ik moet er gewoon nog niet aan denken.![]()
En dan lees ik hier ook nog over een sokkendillema!
Wanneer moet je? Gaan we voor je duimenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg pas de aankondiging voor de uitnodiging (ja, dat kondigen ze aan ja.) want ik word 30 enzo.
Eerst lag die brief nog tussen de andere post, maar uiteindelijk was dat zelfs te aanwezig en heb ik hem
Is de opbrengst voor "het goede doel"??quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou sokken uit of aan ..
P.s. Op is klaar
Heul niequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Schebuit met muisjes.
Buuf is weer oma geworden![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de opbrengst voor "het goede doel"??
En zo ja, welk goed doel is dat??
Nee het was een brief van. heej mevrouwtje, u bent bijna 30, dat betekent dat u komend jaar een uitnodiging gaat ontvangen blablablabla.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer moet je? Gaan we voor je duimen![]()
Niet negeren,wél gaan. Je wordt niet voor niks uitgenodigd, er worden wel eens onrustige cellen gevonden en daar wil je niet te laat bij zijn. Dus. Gewoon gáán.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou sokken uit of aan ..
P.s. Op ik klaar
Die van mij was anders.. Wacht ff ff zoeken in de puinhopen. Bevolkings onderzoek .. Oh das voor baarmoederhalskanker van de GGD Amsterdamquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het was een brief van. heej mevrouwtje, u bent bijna 30, dat betekent dat u komend jaar een uitnodiging gaat ontvangen blablablabla.
Moet je uitgestreken worden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet negeren,wél gaan. Je wordt niet voor niks uitgenodigd, er worden wel eens onrustige cellen gevonden en daar wil je niet te laat bij zijn. Dus. Gewoon gáán.
Er tegenaan stoten geldt ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij was anders.. Wacht ff ff zoeken in de puinhopen. Bevolkings onderzoek .. Oh das voor baarmoederhalskanker van de GGD AmsterdamNou de krullen..
De hals is nooit gebruikt
Das diepquote:
Muts, ook ongebruikte halsen kunnen ziek wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij was anders.. Wacht ff ff zoeken in de puinhopen. Bevolkings onderzoek .. Oh das voor baarmoederhalskanker van de GGD AmsterdamNou de krullen..
Ja, ik geloof dat we het dieptepunt nu wel bereikt hebbenquote:
Ja serieus hoor. Ik ken mensen die een pap3 terug kregen, en die dus door het uitstrijkje nog leven.quote:
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij was het ook voor baarmoederhalskanker. En ik zal ook echt wel gaan als ik de uitnodiging krijg, maar ik vond het zo gemeen dat ze dan ook nog gaan aankondigen dat je een uitnodiging krijgt. Dan kan ik er nog langer tegenop zien.
Ja doe ik ooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts, ook ongebruikte halsen kunnen ziek worden![]()
Gewoon gaan hoor.
Ga naar 'het beste idee van nederland' ermeequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ooit.. Maar ff dames. Waarom is zo'n eendebek van kijhard staal (koud ook nog) Kan dat niet van flexiebel plastic ofzo...
En op lichaams temperatuur.
Met trilfunktie Das een grapje hoor
Voor ik ff ga feesten, nog ff dit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn dokter is lief, die houdt hem eerst onder de warme kraan en staal is beter te steriliseren dan plastic, van plastice eendebekken krijg je helemaal een zieke halsquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ooit.. Maar ff dames. Waarom is zo'n eendebek van kijhard staal (koud ook nog) Kan dat niet van flexiebel plastic ofzo...
Met trilfunktie Das een grapje hoor
Soury serieus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt het een jongentje?? OMG... Huub Jr
Ja, waar is NMNS eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien? Onder de plak bij zn lief?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury serieus!![]()
Ik ga hier nachtmerries van krijgen.
Nou dat word bellen volgende week. Dat ik mijn benen weer kan spreiden.. Wat een typhus hekel heb ik daar aan (voor een arts). Oh en het is winter. Nou dan maar een dikke pantyquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja serieus hoor. Ik ken mensen die een pap3 terug kregen, en die dus door het uitstrijkje nog leven.
Voor dat darkroom programma?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor ik ff ga feesten, nog ff dit.
Ik heb dinsdag een intakegesprek voor een datingprogramma.
Waarbij ik kenbaar zal maken dat ik een (zwane)hals wel ken en dat ik alles over doorsmeren weet.
En dat ik hoop dat ik een kutklus krijg.
Of met blote voeten in je laarzenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat word bellen volgende week. Dat ik mijn benen weer kan spreiden.. Wat een typhus hekel heb ik daar aan (voor een arts). Oh en het is winter. Nou dan maar een dikke panty
Geen idee, hij was er laatst even en had een eigen forum ofzo. Verder weet ik ook niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar is NMNS eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien? Onder de plak bij zn lief?
Denk dat ik nog win ook .. Dat zijn martelwerktuigen. Uitgevonden in 1898 door een manquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga naar 'het beste idee van nederland' ermee
Leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor ik ff ga feesten, nog ff dit.
Ik heb dinsdag een intakegesprek voor een datingprogramma.
Waarbij ik kenbaar zal maken dat ik een (zwane)hals wel ken en dat ik alles over doorsmeren weet.
En dat ik hoop dat ik een kutklus krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |