quote:
Op dit soort momenten is het een lekkere bonus van het blauwe kleurtje hè.quote:
Stuur ze maar naar mij dan stuur ik ze wel naar Gert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jammer Gert, kan ik de foto's niet naar je toe sturen.
ja, paula naar huisquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, die afvaller zag ik van een kilometer aankomen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij dan stuur ik ze wel naar Gert.
Watje ik heb nooit de verwarming aan in de douche.. Ik ik heb een super gave. Waar je je handdoek overheen kan hangen. Nee hoor ik stap gewoon nat in de vrieskouquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
Gofferdegofferdegoffer.................kacheltje in de douche heeft het begeven.
Vanochtend na het douchen wilde ik mijn lul afdrogen en......,weg!! Naar binnen geslagen. Zo koud!!![]()
Heb een nieuwe thermokoppel geplaatst dus het leek erop dat hij het deed maar zo snel als hij op temperatuur is slaat ie weer uit. Ben nog even snel een gasbrandertje bij de Gamma wezen scoren daarmee krijg ik hem voor even wel weer aan. Pffftttt..........![]()
Wat ben ik blij dat de winter bijna afgelopen is en dat de renovatie er aan komt.
Ik geef alleen aan collectantes van de spermabankquote:
Je lultquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
Wat een consternatie over het niet doorgaan van de Shoot van SHE.![]()
Ik sta naast Gert op de donatielijst.
Jij woont zeker op een flat. Ik zit in een steenkoud hoekhuis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Watje ik heb nooit de verwarming aan in de douche.. Ik ik heb een super gave. Waar je je handdoek overheen kan hangen. Nee hoor ik stap gewoon nat in de vrieskou
Spaar me de detailsquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan collectantes van de spermabank
Das waar maar ik heb wel altijd het raam open.. Anders zie ik niks in de spiegelquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij woont zeker op een flat. Ik zit in een steenkoud hoekhuis.
Ben er wel blij mee....... ik was Paula een beetje zatquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
oké, die afvaller zag ik van een kilometer aankomen.
Dag mevrouwquote:
Zal wel druk worden op een topic waarbij users Danny gaan vergelijken met Sly.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
Wat een consternatie over het niet doorgaan van de Shoot van SHE.![]()
Ik sta naast Gert op de donatielijst.
Wie is dat dan... Ook een reldel of een drain stainquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee....... ik was Paula een beetje zat
Ik vraag me af of je dan een hand geeft als je weggaatquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dag mevrouw
MmmmmmmmmMMMMmmm
Ja flauw
Je maakt het erger dan het is.. De poen is binnen, voor een goed doel. Dus loop niet te zeikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel druk worden op een topic waarbij users Danny gaan vergelijken met Sly.
Alles voor het geld en dan iets niet doen.
Ja maar, ja maar, ja maar, wat je beloofd moet je doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt het erger dan het is.. De poen is binnen, voor een goed doel. Dus loop niet te zeiken
Alsof iemand ook maar weet wie Sly isquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Soury het volgende:
Je maakt het erger dan het is.. De poen is binnen, voor een goed doel. Dus loop niet te zeiken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan een hand geeft als je weggaat
Sylvester Stallone, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar weet wie Sly is.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
Van die kleine dingen ... Trek je sokken uit voor een uitsrijkje
Ik ben daar op voor en ga in de zomer op slippers
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die kleine dingen ... Trek je sokken uit voor een uitsrijkje
Ik ben daar op voor en ga in de zomer op slippers
Paula Udondek, van "Get the picture" zit zat in de huidige "Wie is de Mol"quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is dat dan... Ook een reldel of een drain stain
Lief lees maar hoe ik erover denk in de FB ..quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, wat je beloofd moet je doen
Ja maar toch denk ik daar over naquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit of ik mijn sokken nou wel of niet uit moet doen bij de dokter. Het is natuurlijk geen gezicht met sokken aan, maar het zal die dokter toch een zorg zijn hoe ik eruit zie.
Toch?
Oh dat kijk ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paula Udondek, van "Get the picture" zit zat in de huidige "Wie is de Mol"
Ja jijquote:
Ruften Lange adem hebben en Stalkenquote:
Waar gaat 't over?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
Zit naar Andere tijden te kijken op Ned.2
Gatverdamme mens wat is datquote:
sourcy bedoel je.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Orealo het volgende:
Oh wacht, misschien was jij het niet!
Zit een beetje mee te giebelenquote:
ik ookquote:
Hee, ik ken een Bobby Bakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oh wacht, misschien was jij het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |