Mits er jpg bestanden naar de users worden gestuurd.. Nee tochquote:
Je en die zijn over twee weken omquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was al vanaf 't begin bekend dat de shoot pas 8 weken of zo later zou zijn.
SSSSSSSSSSSSSST!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, welke puberale kutkloon heb je gebruikt om een donatie te doen?
Ik wil best even jou zijn nu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wij willen allemaal wel ff achter de schermen kijken nuquote:
Ja okay, maar we doen ook allemaal met de Postcode Loterij en de Lotto mee, en niet om de goede doelen die er gesteund worden, maar simpelweg om het voordeel wat we er door kunnen halen.quote:
Oh ja....quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSST!!
WIDM begint bijna
Volgens mij draai je het om.. De mensen doneerde omdat ze al gewonnen haddenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar we doen ook allemaal met de Postcode Loterij en de Lotto mee, en niet om de goede doelen die er gesteund worden, maar simpelweg om het voordeel wat we er door kunnen halen.
Dus het goede doel zou slechts voor SHE de motivatie moeten zijn, van degenen die gedoneerd hebben kun je niet verwachten dat dat hun motivering was.
Ik heb niets anders gelezen dat die niet eerder dan februari zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Op dit soort momenten is het een lekkere bonus van het blauwe kleurtje hè.quote:
Stuur ze maar naar mij dan stuur ik ze wel naar Gert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jammer Gert, kan ik de foto's niet naar je toe sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |