Das diepquote:
Muts, ook ongebruikte halsen kunnen ziek wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij was anders.. Wacht ff ff zoeken in de puinhopen. Bevolkings onderzoek .. Oh das voor baarmoederhalskanker van de GGD AmsterdamNou de krullen..
De hals is nooit gebruikt
Ja, ik geloof dat we het dieptepunt nu wel bereikt hebbenquote:
Ja serieus hoor. Ik ken mensen die een pap3 terug kregen, en die dus door het uitstrijkje nog leven.quote:
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij was het ook voor baarmoederhalskanker. En ik zal ook echt wel gaan als ik de uitnodiging krijg, maar ik vond het zo gemeen dat ze dan ook nog gaan aankondigen dat je een uitnodiging krijgt. Dan kan ik er nog langer tegenop zien.
Ja doe ik ooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts, ook ongebruikte halsen kunnen ziek worden![]()
Gewoon gaan hoor.
Ga naar 'het beste idee van nederland' ermeequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ooit.. Maar ff dames. Waarom is zo'n eendebek van kijhard staal (koud ook nog) Kan dat niet van flexiebel plastic ofzo...
En op lichaams temperatuur.
Met trilfunktie Das een grapje hoor
Voor ik ff ga feesten, nog ff dit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij was anders.. Wacht ff ff zoeken in de puinhopen. Bevolkings onderzoek .. Oh das voor baarmoederhalskanker van de GGD AmsterdamNou de krullen..
De hals is nooit gebruikt
Mijn dokter is lief, die houdt hem eerst onder de warme kraan en staal is beter te steriliseren dan plastic, van plastice eendebekken krijg je helemaal een zieke halsquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ooit.. Maar ff dames. Waarom is zo'n eendebek van kijhard staal (koud ook nog) Kan dat niet van flexiebel plastic ofzo...
Met trilfunktie Das een grapje hoor
Soury serieus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt het een jongentje?? OMG... Huub Jr
Ja, waar is NMNS eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien? Onder de plak bij zn lief?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury serieus!![]()
Ik ga hier nachtmerries van krijgen.
Nou dat word bellen volgende week. Dat ik mijn benen weer kan spreiden.. Wat een typhus hekel heb ik daar aan (voor een arts). Oh en het is winter. Nou dan maar een dikke pantyquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja serieus hoor. Ik ken mensen die een pap3 terug kregen, en die dus door het uitstrijkje nog leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |