abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65638889
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Potverdrie zeg!

Het lijkt zowaar een goed werkend systeem te zijn waar de reiziger prima mee kan omgaan!

Het wordt voor de critici nog lastig om nog problemen te gaan verzinnen.
pi_65639040
nou misschien kan Snowgoon verklaren waarom abonnementhouders 4 euro moeten dokken als borg ?
pi_65639108
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Precies. Het is hier een discussie site. Geen "vraag alles aan anderen" site. Macca verwacht dat iemand antwoorden heeft op al zijn (verzonnen) problemen en gaat lopen janken als die antwoorden niet uitblijven.
Als die zo graag een antwoord wil, dan moet die eens een discussie aangaan met een RET medewerker ipv alleen maar mailen.
ik mag geen vragen stellen hier aan andere chipkaartgebruikers ?

Wat doe je eigenljk hier. Het zou zinvoller zijn als alleen chipkaartgebruikers hier discussies voeren
pi_65639114
quote:
Op zondag 1 februari 2009 07:08 schreef wdn het volgende:
macca278: Je kunt dus een abonnement kopen voor een maandkaart om 5 dagen per week tussen A en B te reizen maar je mag met dat abonnement dus ook zondermeer van A naar C waarbij je dus extra betaald tijdens het uitchecken.

Irritant ja, ik weet het.

Nog sterker: het is ronduit KUT.

Als ik nu naar Amsterdam wil dan kan ik met mijn zakelijke maandkaart gratis naar Eindhoven en koop ik in Roermond een retourtje Ehv-Amsterdam. Nu wordt ik dus verplicht om uit mijn trein te stappen in Eindhoven en dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL hard heen en weer te rennen naar die poorten om uit en weer in te loggen om dan in PRECIES DEZELFDE TREIN weer in te stappen.
Waarom zou je straks in Roermond geen retourtje Eindhoven - Amsterdam kunnen kopen?
pi_65639149
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

ik mag geen vragen stellen hier aan andere chipkaartgebruikers ?

Wat doe je eigenljk hier. Het zou zinvoller zijn als alleen chipkaartgebruikers hier discussies voeren
Ben je nou echt oostindisch blind ofzo? Ik heb al diverse malen verteld dat ik die chipkaart naar volle tevredenheid gebruik.

Je mag best vragen stellen, maar als je de antwoorde niet accepteert omdat ze jou niet goed uitkomen, gaat dat een beetje vervelen. En accepteer ook eens dat mensen hier niet alles van de OV chipkaart weten.
pi_65639151
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:23 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waarom zou je straks in Roermond geen retourtje Eindhoven - Amsterdam kunnen kopen?
omdat retourtjes verdwijnen ? Jezus zeg alles herhalen hier voor jou
pi_65639184
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

omdat retourtjes verdwijnen ? Jezus zeg alles herhalen hier voor jou
Oke, laat ik het dan anders zeggen. Waarom zou je straks in Roermond geen 2 enkeltjes Eindhoven - Amsterdam kunnen kopen?
pi_65639202
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ben je nou echt oostindisch blind ofzo? Ik heb al diverse malen verteld dat ik die chipkaart naar volle tevredenheid gebruik.

Je mag best vragen stellen, maar als je de antwoorde niet accepteert omdat ze jou niet goed uitkomen, gaat dat een beetje vervelen.
hahahah waar dan ?

Nou dan kan je me vertellen waarom abonnementhouders 4 euro borg moeten dokken

en hoe het in de bus gaat werken straks, ook zo eerlijk als ik eerder geschetst heb ?
pi_65639269
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

hahahah waar dan ?

Nou dan kan je me vertellen waarom abonnementhouders 4 euro borg moeten dokken

en hoe het in de bus gaat werken straks, ook zo eerlijk als ik eerder geschetst heb ?
Lees maar eens terug. Al regelmatig langskomen.

Ik heb geen idee van die 4 euro borg voor abbo houders.
pi_65639312
nee toch is het zo volgens de OV chipkaartklantenservice

Vind je dat eerlijk ?
pi_65639461
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef macca728 het volgende:
nee toch is het zo volgens de OV chipkaartklantenservice

Vind je dat eerlijk ?
Ik heb geen idee of het echt zo is en als het zo is, waarom dat is.
Dus ik ga geen uitspraken doen of ik dat eerlijk vind of niet
pi_65639533
Ook met een abonnement op uw kaart dient u in- en uit te chekcen. Zonder in- en uitchecken gaan in de toekomst de poortjes niet meer voor u open. Daarnaast is het een controle van uw geldig vervoersbewijs. Indien u vergeet in of uit te checken met uw OV-chipkaart wordt het standaard instaptarief van ¤4,- van uw OV-chipkaart afgeschreven, ook als u gebruik maakt van een abonnement. Dit instaptarief kunt u eventueel door het Openbaar Vervoerbedrijf laten restitueren

lijkt me duidelijk toch, als je het in de bus of tram vergeet kan je 4 euro dokken
pi_65639629
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef macca728 het volgende:
Ook met een abonnement op uw kaart dient u in- en uit te chekcen. Zonder in- en uitchecken gaan in de toekomst de poortjes niet meer voor u open. Daarnaast is het een controle van uw geldig vervoersbewijs. Indien u vergeet in of uit te checken met uw OV-chipkaart wordt het standaard instaptarief van ¤4,- van uw OV-chipkaart afgeschreven, ook als u gebruik maakt van een abonnement. Dit instaptarief kunt u eventueel door het Openbaar Vervoerbedrijf laten restitueren

lijkt me duidelijk toch, als je het in de bus of tram vergeet kan je 4 euro dokken
Zonder dat vet maken kan ik het ook wel lezen hoor.
pi_65639686
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Zonder dat vet maken kan ik het ook wel lezen hoor.
de OV klantenservice liegt ?

Laf van je dat je geen mening geeft

Ik denk misschien zijn er anderen hier die al met een abonnement reizen, maar blijkbaar nog niet
pi_65639926
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

de OV klantenservice liegt ?

Laf van je dat je geen mening geeft

Ik denk misschien zijn er anderen hier die al met een abonnement reizen, maar blijkbaar nog niet
Ik ga geen mening basseren op jouw uit de context gerukte uitspraken of mailtjes die automatisch lijken beantwoord

Maar wel leuk om te zien dat jij, ondanks alle postieve berichten over de invoering, nog iets vind om over te zeiken
Compleet negeren dat ook de niet ervaren reizigers goed overweg kunnen met de chipkaart, dat er nog steeds geen grote problemen met wachtrijen en haperende poortjes zijn. Gewoon lekker doorzeiken en doorzeuren.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:49:43 #116
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_65640067
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef snowgoon het volgende:

[..]

20 euro borg?
Waar heb je het over?
Joh, verdiep je nou eens écht in die chipkaart.
pi_65640100
Jij negeert de problemen die er nog steeds zijn. En de problemen die gaan ontstaan tijdens de landelijke invoering van de chipkaart. De praktische problemen.

De OV chipkaart zou veiliger, makkelijker en sneller worden, nou we zien het
En goedkoper natuurlijk
pi_65640154
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef Zelva het volgende:

[..]

Joh, verdiep je nou eens écht in die chipkaart.
doet hij niet, want hij reist alleen 2x per maand tussen Amsterdam Duivendrecht en AMsterdam Bijlmer

Ben je soms AJax supporter Snowgoon ? haha
  zondag 1 februari 2009 @ 22:53:15 #119
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_65640217
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Oke, laat ik het dan anders zeggen. Waarom zou je straks in Roermond geen 2 enkeltjes Eindhoven - Amsterdam kunnen kopen?

Dat gaat ook helemaal niet kunnen. Je checkt in Eindhoven, betaalt 20 euro borg, en checkt uit in Amsterdam. 20 euro -kostprijs wordt teruggeboekt.

Ik heb echt geen idee wat voor systeem jij voor ogen hebt, maar daar klopt in ieder geval geen hout van. Die retourtjes worden niet voor niets afgeschaft. Dat is juist omdat producten laden te gecompliceerd is.
pi_65640317
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef macca728 het volgende:
Jij negeert de problemen die er nog steeds zijn. En de problemen die gaan ontstaan tijdens de landelijke invoering van de chipkaart. De praktische problemen.

De OV chipkaart zou veiliger, makkelijker en sneller worden, nou we zien het
En goedkoper natuurlijk
De problemen die ontstaan door de landelijke invoering zijn nog giswerk. Daar valt nog niks over te zeggen of en hoe groot die problemen zijn.
Als het net zo gaat als bij de invoering in Rotterdam, waarbij jij en anderen grote chaos en veel problemen verwachtte, komt het landelijk ook wel goed.

Als je zo graag antwoorden wilt, geef jij dan eens antwoord op de vraag waarom je in Roermond geen reis van Eindhoven naar Amsterdam zou kunnen kopen.

En welke problemen zijn er nog steeds dan? Poortjes en andere apparatuur die af en toe niet werken? Tja, dat is toch echt iets wat altijd zal blijven. Met zoveel apparaten zijn er vaak wel een paar die niet werken. Als je denkt dat dat altijd 100% en feilloos werk, ben je wel wel erg naief.
pi_65640383
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef snowgoon het volgende:

[..]

De problemen die ontstaan door de landelijke invoering zijn nog giswerk. Daar valt nog niks over te zeggen of en hoe groot die problemen zijn.
Als het net zo gaat als bij de invoering in Rotterdam, waarbij jij en anderen grote chaos en veel problemen verwachtte, komt het landelijk ook wel goed.

Als je zo graag antwoorden wilt, geef jij dan eens antwoord op de vraag waarom je in Roermond geen reis van Eindhoven naar Amsterdam zou kunnen kopen.

En welke problemen zijn er nog steeds dan? Poortjes en andere apparatuur die af en toe niet werken? Tja, dat is toch echt iets wat altijd zal blijven. Met zoveel apparaten zijn er vaak wel een paar die niet werken. Als je denkt dat dat altijd 100% en feilloos werk, ben je wel wel erg naief.
hahaha 1 graad vorst en de poortjes slaan al op tilt.

Lees nou eens man, er zijn nog steeds de GEBRUIKELIJKE problemen, dat betekent problemen die er altijd al waren. Dat proberen we jou ook wijs te maken.
pi_65640432
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef snowgoon het volgende:

[..]

daar is toch nog niets over bekend hoe de NS het gaat doen ?
Of wel ? Dat is net zo goed giswerk
pi_65640449
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat gaat ook helemaal niet kunnen. Je checkt in Eindhoven, betaalt 20 euro borg, en checkt uit in Amsterdam. 20 euro -kostprijs wordt teruggeboekt.

Ik heb echt geen idee wat voor systeem jij voor ogen hebt, maar daar klopt in ieder geval geen hout van. Die retourtjes worden niet voor niets afgeschaft. Dat is juist omdat producten laden te gecompliceerd is.

Er komen voor de NS twee manieren van reizen.
- Op saldo, in en uit checken.
- Op product, virtueel kaartje kopen dat op je OV chip komt te staan.

Waaruit blijkt dat producten laden te gecompliceerd is? Nergens staat dat ook de enkeltjes worden afgeschaft.
pi_65640488
waarom gaan mensen dan meer betalen voor dezelfde busreis, alleen omdat een bus een omweg maakt ?
Is dat eerlijk ?
pi_65640512
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Er komen voor de NS twee manieren van reizen.
- Op saldo, in en uit checken.
- Op product, virtueel kaartje kopen dat op je OV chip komt te staan.

Waaruit blijkt dat producten laden te gecompliceerd is? Nergens staat dat ook de enkeltjes worden afgeschaft.
Hoe weet je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')