abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65631154
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:16 schreef Leanne het volgende:
hallo lekkere mannen van fok
Leanne draait OS X
---
pi_65631214

A..
  zondag 1 februari 2009 @ 18:27:38 #153
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_65631317
Stelletje sukkels met bla bla OS is beter. Als het aan je verwachting voldoet is het goed. Zo simpel is het nou.
Naast de blabla sukkels heb je de high-end blabla sukkels:
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Aaargh! het volgende:
Voor de high-end gebruikers zoals ikzelf blablablabla. Oeh, wat kan ik veel met een computer.
Heb je al een harde plasser? Of moet je eerst nog even VB afzeiken?
pi_65631366
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:22 schreef miodzio het volgende:

[..]

Leanne draait OS X
hm?
pi_65631490
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef Joooo-pi het volgende:
TS neemt aan dat iedereen IE gebruikt

Chrome FTW !!
Uhm... nee

Ik zei toch internet browser

[ Bericht 0% gewijzigd door LockonStratos op 01-02-2009 20:20:17 ]
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_65631507
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:34 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Uhm... nee

Ik zou toch internet browser
Hoe doe je zoiets?
A..
pi_65635019
Mensen die browsers bekritiseren.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 februari 2009 @ 00:12:05 #158
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65642755
Ik ging zo praten met een applefan:

Hij zo WAT NOU WINDOWS ER OOK OP KUNNEN DRAAIEN WAT NOU
WAAROM ZOU JE DAT OOIT WILLEN DAN HE HE
Windows heb je niets aan, ik hoef die rotzooi niet op mijn computer
Ik : wat vind u van IE
Hij : !!!!!! noooooooooo Internet explorer . Safari

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 2 februari 2009 @ 00:17:27 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65642868
Waarom is dit topic nog open?

When all else fails, you always have delusion.
pi_65643779
Firefox de beste.
pi_65646102
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:48 schreef dottinator het volgende:

[..]

je let toch op wat je wist?
Jij wel, ik wel, maar vele anderen niet.
pi_65646206
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Remzz het volgende:
En jij denkt dat dit topic een succes word ?
wathijzei
Ja doei.
pi_65649460
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef Mirel het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Banaanvraag
pi_65652211
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:37 schreef dottinator het volgende:

[..]

Je lult
Nee Maar dat komt omdat we op het werk Mac's hebben (dus is handiger voor thuiswerken dan een Windows PC). Prive zal ik hem toch alleen maar voor mail en internet gebruiken (gamen op een laptop doe ik toch niet, behalve simpele kaart spelletjes oid) en als je er toch Windows op kan draaien heb ik liever een mooi compact design ding dan een HP ding.
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dit snap ik niet echt.. is juist handig, kan je vanuit meerdere programma's aan hetzelfde bestand werken
Maar hoe werkt dat dan? Als je in programma A erin werkt en saved en vervolgens in programma B het bestand al open had staan en saved, dan overschrijft ie toch alles wat je net in programma A hebt veranderd? Of denk ik nu te simpel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_65653899
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Als je in programma A erin werkt en saved en vervolgens in programma B het bestand al open had staan en saved, dan overschrijft ie toch alles wat je net in programma A hebt veranderd? Of denk ik nu te simpel.

Overigens, volgens mij hebben ze dit aangepast ofzo, want vroeger kreeg je in programma B een melding zodra je had gesaved in programma A dat het bestand was aangepast en kon je kiezen tussen de oude en de nieuwe versie. Dat vond ik veel handiger
pi_65666265
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_65667152
Opgebokt Fanboy!
pi_65667342
A..
pi_65667344
pi_65672875
Ik herken de klacht van de TS wel. Toen ik bij de servicedesk van een hostingprovider werke, hadden we ook een klant die tussen al zijn regels 'want ik heb een Mac' zei.

- 'Kunt u uw mailclient even openen?'
- 'Ja hoor, dan open ik Apple Mail, want ik heb een Mac'
- 'Ok. En kunt u dan Extra kiezen, en vervolgens Accounts?'
- 'Werkt dat voor Mail ook zo? Want ik heb een Mac'

Argh.
pi_65673018
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Rasher het volgende:
Mensen die browsers bekritiseren.
Internet Explorer verdient het om bekritiseerd te worden. Niet omdat het Microsoft is, maar omdat het een incompleet product is dat niet goed met standaarden omgaat.

[/nerd]
pi_65673084
Safari.. dat is toch een drankje?
  maandag 2 februari 2009 @ 21:45:25 #173
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65673193
Ik heb zelf een mac, en ik vind het echt een feest om mee te werken.

Maar dat safari is me wel een kankerprogramma zeg, dat loopt zo af en toe gewoon gruwelijk vast en dan ben je al je tabs die je open had kwijt Of het wordt ineens enorm traag !!!

Ik heb er gewoon lekker firefox op gezet, is altijd snel, crasht niet, en mocht het nou onverhoopt sluiten (batterij leeg, wat dan ook) dan krijg je al je tabs gewoon terug als je het weer start.
pi_65673264
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef JanusAnus het volgende:

Maar dat safari is me wel een kankerprogramma zeg, dat loopt zo af en toe gewoon gruwelijk vast en dan ben je al je tabs die je open had kwijt Of het wordt ineens enorm traag !!!
Hier geen last van, misschien is je Safari corrupt? Ff opnieuw erop zetten?
  maandag 2 februari 2009 @ 21:48:46 #175
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65673331
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef dottinator het volgende:

[..]

Hier geen last van, misschien is je Safari corrupt? Ff opnieuw erop zetten?
Alsof ik daar zin in heb. Ze zorgen maar dat het in een keer werkt.
pi_65673382
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

omfg
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2009 @ 22:04:08 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65674010
Safari is hier ook nog nooit vastgelopen of traag geworden.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:06:20 #178
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65674105
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef SkyChat het volgende:

[..]

omfg
Als een browser bij normaal gebruik "corrupted" wordt is het gewoon een kutproduct. En dan gebruik ik het niet, ook omdat Firefox dus die tabs herstelt.
pi_65674140
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Nou, als-ie t doet is Safari echt chill hoor, die minuut die je dan kwijt bent is t echt wel waard
pi_65674195
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Als een browser bij normaal gebruik "corrupted" wordt is het gewoon een kutproduct. En dan gebruik ik het niet, ook omdat Firefox dus die tabs herstelt.
Ik weet vrijwel zeker dat het geen structureel probleem is van Safari anders hadden meer mensen er last van gehad. Het zou in principe dus ook met Firefox kunnen gebeuren.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:08:51 #181
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65674216
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:08 schreef dottinator het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat het geen structureel probleem is van Safari anders hadden meer mensen er last van gehad. Het zou in principe dus ook met Firefox kunnen gebeuren.
Dat zien we dan wel weer
pi_65675746
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef Osramp het volgende:

[..]

Een OS dat DAT toelaat moeten ze echt verbannen. Nu meteen.
Voor jou als high-end gebruiker mss handig, voor de argeloze thuiscomputeraar de doodsteek.
Windows file locking is zwaar irritant, en daarom bestaat het niet in alle andere besturingssystemen die gangbaar zijn. Als ik een bestand wil verwijderen, dan heeft het OS mijn bevel maar gewoon uit te voeren. In UNIX-systemen is de wil van de gebruiker wet. Processen die op dat moment het bestand open hebben, moeten daar dan vervolgens goed mee omgaan. Dat locken is dus eigenlijk gewoon een verkapte maatregel om slecht geprogrammeerde applicaties te 'beschermen'.

Je hebt vaker last van zoiets dan dat het nut heeft. Of is het niet vrij triest dat je soms speciale 'unlocker' tools nodig hebt om een bestand in Windows te kunnen verwijderen?
pi_65677253
Check al die zielige mensjes 'ik heb een mac, da's veel beter dan die stomme pc's van jullie'.

Nou, kunnen jullie fatsoenlijke spellen draaien? NEE! Want voor jullie kutmac en kutos komt bijna geen een spel uit, en wil je ze allemaal kunnen spelen moet je Windows downloaden, maar dat doen jullie niet want dan falen jullie.

x
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65677483
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Check al die zielige mensjes 'ik heb een mac, da's veel beter dan die stomme pc's van jullie'.

Nou, kunnen jullie fatsoenlijke spellen draaien?
Ja op de 360 met vrienden op de bank en een dikke joint erbij.
pi_65677652
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef dottinator het volgende:

[..]

Ja op de 360 met vrienden op de bank en een dikke joint erbij.
360 IS VAN MICROSOFT !!!!111!1!!1!!!!111!!!11!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65677744
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef SkyChat het volgende:
Safari.. dat is toch een drankje?
MS, dat is toch een ziekte?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:18:16 #187
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65679653
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

menu > geschiedenis > open alle vensters van laaste sessie opnieuw
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_65680923
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

360 IS VAN MICROSOFT !!!!111!1!!1!!!!111!!!11!!
Dus? Ja oke, bij nader inzien had ik liever een PS3 gehad, het schijnt dat 1 op de 3 xbox'en de "ring of death" krijgt.. over kwaliteit gesproken
pi_65681848
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dus? Ja oke, bij nader inzien had ik liever een PS3 gehad, het schijnt dat 1 op de 3 xbox'en de "ring of death" krijgt.. over kwaliteit gesproken
Dan had je er niet een moeten kopen als je wist dat het een kutproduct zou worden.
pi_65681863
IE zuigt ook ouwe kamelen, Firefox, Safari zijn allebei al veel beter
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:57:01 #191
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65683615
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Safari is hier ook nog nooit vastgelopen of traag geworden.
Ik heb nooit last van alle problemen die macgebruikers met Windows hebben, en nu? Kunnen we de conclusie trekken dat deze gebruikers incompetent zijn en in een schijnwerkelijkheid leven waarin zij denken superieur te zijn aan de rest?

Mijn Windowspc draait echt al jaren stabiel. Nooit last van crashes, werkt ondanks een installatie van 5 jaar oud nog erg snel. Je moet alleen wel weten hoe je ermee om moet gaan. Dáár, en nergens anders gaat het bij de klagers fout.

Jullie hebben gewoon een dusdanig dichtgetimmerd systeem nodig, dat je er gewoon niks aan kán verkloten. Ik persoonlijk heb liever de vrijheid om te doen wat ik wil omdat ik, en vele met mij er wél mee om kunnen gaan.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_65683904
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef dottinator het volgende:

[..]

Kijk je nooit naar reviews/klachten voordat je iets koopt dan? Als ik zoveel problemen hoor koop zoiets bij voorbaat niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:50 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65685499
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:57 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ik heb nooit last van alle problemen die macgebruikers met Windows hebben, en nu? Kunnen we de conclusie trekken dat deze gebruikers incompetent zijn en in een schijnwerkelijkheid leven waarin zij denken superieur te zijn aan de rest?

Mijn Windowspc draait echt al jaren stabiel. Nooit last van crashes, werkt ondanks een installatie van 5 jaar oud nog erg snel. Je moet alleen wel weten hoe je ermee om moet gaan. Dáár, en nergens anders gaat het bij de klagers fout.
Neuh dat denk ik niet.
quote:
Jullie hebben gewoon een dusdanig dichtgetimmerd systeem nodig, dat je er gewoon niks aan kán verkloten. Ik persoonlijk heb liever de vrijheid om te doen wat ik wil omdat ik, en vele met mij er wél mee om kunnen gaan.
In OSX kan je alles.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:19:10 #194
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65685786
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Neuh dat denk ik niet.
Oke dat kan. Heb je daar misschien enige onderbouwing voor, of desnoods een reden?
quote:
In OSX kan je alles.
Net als in Windows dus, toch? Althans, noem maar eens iets wat in OSX wel kan en in Windows niet.
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:22:19 #195
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65685879
Echte computer

Nep:

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2009 @ 11:23:51 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65685931
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Oke dat kan. Heb je daar misschien enige onderbouwing voor, of desnoods een reden?
Die zijn al zoooooooooooo vaak gegeven in dit soort topics. Hou er rekening mee dat bijna alle OSX users uitgebreide windows ervaring hebben. Andersom is dat zelden zo. Daarnaast zijn velen in het dagelijks leven ICT'er met professionele windows ervaring op verschillende vlakken.
quote:
Net als in Windows dus, toch? Althans, noem maar eens iets wat in OSX wel kan en in Windows niet.
Eh het was jouw argument dat je windows veel meer kon aanpassen, niet dat van mij.
pi_65686860
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:57 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Het probleem is dat sommige mensen gewoon niet met computers om kunnen gaan en aangezien de meeste mensen Windows gebruiken, krijgt Microsoft al snel de schuld. Nu gaan die mensen allemaal voor Mac Os X, omdat Apple als superieur wordt gezien. Ik ben benieuwd hoe het over 5 jaar is.

Maar goed, ik heb zelf sinds een half jaar 2 computers met Windows Vista en tot nu toe nog geen problemen gehad.
ROBODEMONS..................|:(
pi_65687170
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het probleem is dat sommige mensen gewoon niet met computers om kunnen gaan en aangezien de meeste mensen Windows gebruiken, krijgt Microsoft al snel de schuld. Nu gaan die mensen allemaal voor Mac Os X, omdat Apple als superieur wordt gezien. Ik ben benieuwd hoe het over 5 jaar is.
Daar heb je een goed punt, en vergeet niet dat mensen op kantoor ook veel met Windows werken en dat vaak met dichtgetimmerde functionaliteit dan wel slechte installaties. Dan komt er inderdaad nog bij dat er veel gewoon niet met een computer om kunnen gaan omdat ze alleen voor het werk met zo'n ding moeten werken dus ook geen moeite doen om iets bij te leren.

Dan heb je ook nog van die mensen die bij iedere melding moord en brand schreeuwen zonder de melding eens goed te lezen. Zodra het ding iets doet wat ze niet verwachten "werkt het niet" omdat het niet zo werkt als dat ze willen. Dat speelt voornamelijk bij mensen die 50+ zijn.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:59:19 #199
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65687197
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[quote]

Die zijn al zoooooooooooo vaak gegeven in dit soort topics. Hou er rekening mee dat bijna alle OSX users uitgebreide windows ervaring hebben. Andersom is dat zelden zo. Daarnaast zijn velen in het dagelijks leven ICT'er met professionele windows ervaring op verschillende vlakken.
De enige conclusie die ik kan trekken afgaande op jouw verhaal, is dat die "uitgebreide Windowskennis" zich beperkt tot gepruts waardoor het systeem vervolgens helemaal in de soep loopt. Want dat is toch waar die Apple users altijd over klagen? Dat mag je mij wel even uitleggen. Hoe krijg je het met "Uitgebreide kennis" voor elkaar om een werkend systeem dusdanig te verkloten zodat het niet meer werkt?

Als deze groep users dan opeens geen problemen ondervindt met een Apple, heeft dat niet te maken met de zogenaamde superioriteit van in dit geval OSX, nee simpliciteit is het betere woord. Er valt gewoon weinig aan te verkloten. Apple heeft gewoon beter rekening gehouden met het niveau van de gemiddelde computergebruiker.

Windows komt beter tot zijn recht bij iemand die er echt verstand van heeft, ipv die zogenaamde "uitgebreide kennis". Dikke bullshit. Want leg mij het volgende dan eens uit. Waarom hebben mijn collega beheerders nooit, maar dan ook nooit gezeik met Windows? Juist ja, zij weten hoe zij er mee om moeten gaan.

Het plaatje van de driewieler/moter spreekt dan ook boekdelen.
quote:
Eh het was jouw argument dat je windows veel meer kon aanpassen, niet dat van mij.
En was het niet jouw stelling dat je in OSX alles kan? Laat hem maar eens de afwas doen voor mij.
Peace out homies
pi_65687428
MAC's zijn kut, die klotedingen staan bij ons op school.
Als er iets kapot is ben je wekenlang dat ding kwijt en je kan er zelf niks aan toevoegen, echt zo'n computer voor de standaard tokkie volk die niets snappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')