Een Big Mac geeft je vreugde voor een half uur, dan heb je weer gillend honger. Een Mac geeft je permanent plezier.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Osramp het volgende:
[..]
De enige Mac die deugt is een Big Mac
Zie je nou....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb die behoefte niet, anders had ik inmiddels wel een Mac gekocht, als ik er toch Windows op kan draaien.
Ik overweeg overigens wel een Macbook te kopen.
Je lultquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik overweeg overigens wel een Macbook te kopen.
Komt doordat de gemiddelde Nederlander steeds dommer wordt en dus steeds eenvoudiger te gebruiken computers eist. Geen ruimte voor eigen initiatief meer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef boskameel het volgende:
Het valt me wel op dat er op dit forum steeds meer Mac gebruikers zitten, tegenover een jaar geleden.
Want domme mensen kopen vaak niet bij de MM een standaard Packard Bell gelukkig. Denk eens naquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Osramp het volgende:
[..]
Komt doordat de gemiddelde Nederlander steeds dommer wordt en dus steeds eenvoudiger te gebruiken computers eist. Geen ruimte voor eigen initiatief meer.
Goede argumentenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef Martinovibes het volgende:
Macs.
Veel te weinig software voor te vinden.
Te duur
Over rated ( mijn Windows bak is even stabiel en heeft een net zo mooie systeem kast )
Binnenkort als het aandeel OSX stijgt het meest onveilige mainstream OS ondanks de andere opzet ervan.
Maar.............
Het grootste nadeel aan macs zijn de misplaatst arrogante users !
Een Mac is wat Bose is op het gebied van luidsprekers
Veel uiterlijk vertoon.
Vooral deze vind ik erg sterk! Ondanks dat OS X volledig UNIX gecertificeerd is, wat al decennia lang in ontwikkeling is, speciaal voor netwerken is ontworpen (itt Windows), waar vooralsnog 0 virussen voor zijn, waar het systeem waar 80% van de servers op draaien op is gebaseerd, gebruikt door universiteiten en geleerden over de hele wereld, is het natuurlijk zo lek als een mandje! Vooral vergeleken met Windows waar slechts 500.000+ virussen voor zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef Martinovibes het volgende:
Binnenkort als het aandeel OSX stijgt het meest onveilige mainstream OS ondanks de andere opzet ervan.
Irritant omdat ze gelijk hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef n8n het volgende:
Mac-users zijn irritant, Windows-gebruikers gebruiken ongefundeerde argumenten om Mac af te zeiken. De balans
Nee omdat het net Jehova getuiges zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:13 schreef dottinator het volgende:
[..]
Irritant omdat ze gelijk hebben?
Welke software heb je specifiek nodig?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef Martinovibes het volgende:
deze verpest het voor de rest van je verhaal...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef Martinovibes het volgende:
Uiteindelijk maakt het geen drol uit of je nou Mac of Windows gebruikt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef B.. het volgende:
[..]
deze verpest het voor de rest van je verhaal...
Na dit zinnetje denkt de beetje mac user:
Hehe, pauper... nah hoef niet verder te lezen..
Heb je gewoon software voorquote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het geen drol uit of je nou Mac of Windows gebruikt.
Geen enkel OS is "Het beste OS". Windows heeft veel lekken en bugs, maar kun je wel helemaal naar je hand zetten, iedereen kan je helpen, veel software voor te krijgen en de de facto standaard.
Mac is daarentegen gebruiksvriendelijker, ziet er mooier uit, minder virusgevoelig.
Maar als ik dan bedenk dat de Apple retailer (een grote!) me niet kon vertellen of ik mijn WM device kon syncen, al dan niet met extra software, dan moet je je toch afvragen of je op een dergelijk eiland wil zitten.
Okee, windows is ook een eiland, maar wel een verdomd groot eiland.
Apple computers worden ook steeds minder duur.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dat dus.
Het valt me wel op dat er op dit forum steeds meer Mac gebruikers zitten, tegenover een jaar geleden.
Misschien loopt hij gewoon een paar jaar achter. Voor Safari was IE de standaard browser op Apple computers.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef Joooo-pi het volgende:
TS neemt aan dat iedereen IE gebruikt
Chrome FTW !!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef dottinator het volgende:
Ondanks dat OS X volledig UNIX gecertificeerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |