Ik dacht dat het kwam doordat ze zichzelf had gevonden op aarde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat kwam door dat kind, wat later haar kind niet bleek te zijn...
Was maar goed ook dat dat kind niet van haar bleek te zijn anders was ze helemaal haar wilde haren verloren.
Dan zag je haar van Bad-Ass vrouw met ballen naar een moedertypje gaan.
Ondenkbaar voor een karakter als Kara 'Starbuck' Thrace imo.
Dat zal wellicht ook wel een rol hebben gespeeld...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam doordat ze zichzelf had gevonden op aarde.
ohja, Jammer dat hij gaeta niet direct in z'n kop schoot. Aan de andere kant heeft chief wel zijn leven gered door te zeggen dat hij voor het verzet werkte op new caprica anders was hij ook via een airlock naar buiten gegaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was Anders die dat deed, een Cylon dus. Een van de Cylons waar hij mee moet samenwerken. En die moordende 8 waarmee hij in de raptor zat was ook al zo'n Cylon waarmee hij verondersteld werd samen te werken.
Oh ja, wie waren dat tribunaal ook al weer? Zelfs van Starbucks is niemand zeker over wat ze nu wel of niet is, inclusief haarzelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja, Jammer dat hij gaeta niet direct in z'n kop schoot. Aan de andere kant heeft chief wel zijn leven gered door te zeggen dat hij voor het verzet werkte op new caprica anders was hij ook via een airlock naar buiten gegaan.
Starbuck verving Anders toen die 'r niets meer in zagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Mirel het volgende:
Hoezo heb je Anders weggestreept? Volgens mij was hij wel een lid.
The Hub?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:14 schreef Magere_Gein het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we een echte space battle hebben gezien?
ah, die was ik even vergeten, ik zat meer aan 'grote' gevechten te denken: Exodus, Captain's Hand, Resurrection Ship, All along the watchtower battle etc, maar The Hub kan er ook mee door. Een gevecht tegen Cavil winnen ze toch niet met 1 brakke BaseStar en 1 brakke Battle-emmer en er was nog een reden waarom ze problemen zouden hebben met een gevecht op dit moment, maar wat dat ook alweer is me even ontschotenquote:
Jean Barolay, zelden op de voorgrond, maar je hebt haar wel heel vaak gezien in de series. Ze schijnt ook in The Plan voor te komen, wat logisch zou zijn aangezien ze homies met Anders was vanaf aflevering 1.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef KirkLazarus het volgende:
en een onbekende.
Ik denk dat Galactica eerst een serieuze overhaul zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Sc0tTy het volgende:
ik denk dat ze de FX bewaren voor de laatste paar eps, is natuurlijk het duurste
Kennerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Migue het volgende:
[..]
Jean Barolay, zelden op de voorgrond, maar je hebt haar wel heel vaak gezien in de series. Ze schijnt ook in The Plan voor te komen, wat logisch zou zijn aangezien ze homies met Anders was vanaf aflevering 1.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:48 schreef Salamander het volgende:
Dat zou wel wat zijn zijn trouwens, alsnog de Galactica in puin geschoten. Roslin zou het op dit moment gewoon doen als ze het nodig vindt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MaxiTitan geeft Gaeta een ruimtepak, een emmertje sop en een borstel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Galactica eerst een serieuze overhaul zou moeten krijgen.![]()
't ding ziet er nu echt niet meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1 minute preview
En nu lekker slapen, morgen gehts los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef KirkLazarus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1 minute preview
En nu lekker slapen, morgen gehts los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; Space sneak peek No ExitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cerbie op 07-02-2009 13:31:12 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Editfoutje kan iedereen overkomen. Het was trouwens amper spoilerwaardig. Dit is een spoiler (voor de komende ep):quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Mirel het volgende:
Zet dat dan in spoilers voor de mensen die het niet willen lezen -OMDAT HET NOG NIET UITGEZONDEN IS-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Editfoutje kan iedereen overkomen. Het was trouwens amper spoilerwaardig. Dit is een spoiler (voor de komende ep):Eerlijk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
Eerlijk waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Dat gebeurd als er nooit iemand daar komt.quote:
Een andere plausibele verklaring kan zijn dat het een gevolg is van gebrek aan fatsoenlijk onderhoud en een zeer zware belasting voor een schip dat al 50 jaar oud is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:31 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat Galactica die Cylon jumptechnologie niet trekt is een hele goede verklaring voor die scheurenDaar had ik nog niet eens aan gedacht.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 07-02-2009 15:24:41 ]
dank dat de order om het quotem af te maken genoeg was om zarek direct voor dat vuur peleton te stashen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow, de hele Quorum dood, dat zag ik niet aankomen.
En inderdaad, Zarek bleef de badguy, hij verdiende die kogel wel. Maar Gaeta kwam weer tot zijn zinnen. Je kreeg bijna medelijden met hem op het eind.
Maar wat ik niet begrijp is waarom Baltar als civilian een rechtszaak kreeg na New Caprica, maar Zarek hier voor het peloton stond. Gaeta begrijp ik, hij is immers een officier
Had wel verwacht dat ze zich bij Roslin zouden aansluiten maar dat ze allemaal dood gingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu was het gewoon wel heel duidelijk dat Zarek verraad had gepleegd hij heeft immers de Quorum dood laten schieten.quote:Maar wat ik niet begrijp is waarom Baltar als civilian een rechtszaak kreeg na New Caprica, maar Zarek hier voor het peloton stond. Gaeta begrijp ik, hij is immers een officier
Ik dacht dat het Gina was, maar dat kan niet want die kon niet resurrecten toen ze stierf.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Was het trouwens Baltar's 'denkbeeldig' six die hij zag toen hij bij de Cylons was? want haar hebben we al tijden niet meer gezien.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me ook af hoe het met Anders gaat hij leek het overleefd te hebben. En wordt Lee nu die nieuwe vice-president nu hij het nog enige levende lid van de Quorum is? zal Baltar nu weer een grotere rol krijgen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
quote:Battlestar Wiki
The Dying Leader
(1) Elosha: "And the lords anointed a leader to guide the Caravan of the Heavens to their new homeland." (The Hand of God) (2) Elosha: She also wrote that the new leader suffered a wasting disease and would not live to enter the new land. (The Hand of God) (3) Roslin: The scriptures tell us a dying leader lead humanity to the promised land. (Kobol's Last Gleaming, Part I)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Event Horizon, anyone?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef FoXje het volgende:
We hebben nu troiwens voor de 1e keer de FTL drive gezien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:40 schreef Lemmeb het volgende:
Begint echt een beetje Goede tijden slechte tijden te worden, helaas. Teveel politiek gelul, te weinig scifi. Jammer.
Mja... ik heb het bekijken van deze serie vrij lang uitgesteld, van de term "karakter-georiënteerd" kreeg ik ook meteen het idee van een soort As The World Turns op een ruimteschipquote:
Zeker niet, het moet niet op veel Star Trek afleveringen gaan lijken, dat was weer het andere uiterste, teveel ongebrijpelijk geleuter, te weinig verhaallijn, teveel gevechten, vaak erg voorspelbaar. Maar het deel 'science' in de naam van het genre moet wel goed naar voren komen, dus is wetenschap en technologie wel belangrijk, anders kan je het gewoon een dramaserie noemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef Mirel het volgende:
Alsof Scifi betekent dat ze de hele tijd spacebattles moeten houden.
Ik vond het super om Capt. Kelly weer te zien, toch een personage van het eerste uur. En goed dat hij zich bedacht en aansloot bij Kamp Adamaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Migue het volgende:
Leuk ook om Aaron Kelly weer terug te zien, toch een karakter dat in de series thuishoort, net als Romo Lampkin.
Precies, met moeite blijf ik het volgen en dan maar alleen uit ongeloof dat ze van zo'n mooie serie het zo kunnen laten verzanden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:40 schreef Lemmeb het volgende:
Begint echt een beetje Goede tijden slechte tijden te worden, helaas. Teveel politiek gelul, te weinig scifi. Jammer.
Same here. Heb het toch maar weer gekeken, maar helemaal van harte ging het niet. Ach, dat stukje met die FTL-drive was wel aardig.quote:Op zondag 8 februari 2009 04:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, met moeite blijf ik het volgen en dan maar alleen uit ongeloof dat ze van zo'n mooie serie het zo kunnen laten verzanden.
Wat is er met hem dan? Behalve dat hij in Stargate speelde.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:12 schreef Mirel het volgende:
Richard Dean Anderson, daar zeg je me wat.
Dat SG-1 niet meer is wat het geweest was.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er met hem dan? Behalve dat hij in Stargate speelde.
Dat is waar, SG Atlantis vind ik trouwens ook helemaal nietsquote:Op zondag 8 februari 2009 10:26 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat SG-1 niet meer is wat het geweest was.
Wel makkelijk te saboteren trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Same here. Heb het toch maar weer gekeken, maar helemaal van harte ging het niet. Ach, dat stukje met die FTL-drive was wel aardig.
Maar ik snap nog steeds niet helemaal wat jullie bedoelen, vanaf het begin is het geen SciFi "die-hard"-style geweest. Het hele Pegasus-verhaal was ook drama van de eerste klas, denk aan het eindeloze gezeur met het volk of de quorom (glad that's overquote:Op zondag 8 februari 2009 09:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Same here. Heb het toch maar weer gekeken, maar helemaal van harte ging het niet. Ach, dat stukje met die FTL-drive was wel aardig.
Ik snap het ook niet hoor. Volgens mij heeft de serie constant deze insteek gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet helemaal wat jullie bedoelen, vanaf het begin is het geen SciFi "die-hard"-style geweest. Het hele Pegasus-verhaal was ook drama van de eerste klas, denk aan het eindeloze gezeur met het volk of de quorom (glad that's over) of bijvoorbeeld de trial van Gaius. In dat opzicht is er toch weinig verandert sinds het begin?
Toegegeven; het is allemaal nog wat minder zwart-wit (good vs. bad) geworden ten opzichte van de cylons, maar deze aspecten zaten zeker ook in S1 (Boomer?). Als je alleen maar spacebattles wilt zien ga je maar aanschuiven bij ST.
Doorlopende verhaallijnen in Sci-Fi zijn voor deze mensen klaarblijkelijk niet weggelegd.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Volgens mij heeft de serie constant deze insteek gehad
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Volgens mij heeft de serie constant deze insteek gehad
eerder grappig dat het een nogal mechanisch ding is waar zinloos wat dingen over elkaar schuivenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:19 schreef Mirel het volgende:
Grappig dat er niet een hele crew bij zit zoals in andere series
ik snapte alleen niet wat baltar bedeoelde met: i know who you are zou geata de laatste cylon zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En inderdaad, Zarek bleef de badguy, hij verdiende die kogel wel. Maar Gaeta kwam weer tot zijn zinnen. Je kreeg bijna medelijden met hem op het eind.
Maar wat ik niet begrijp is waarom Baltar als civilian een rechtszaak kreeg na New Caprica, maar Zarek hier voor het peloton stond. Gaeta begrijp ik, hij is immers een officier
Die twee hebben gewoon een verleden. Bijvoorbeeld op die planeet waar ze beide gebruikt werden dor de cylons enzo. Misschien herkende Baltar een beetje van zichzelf in hem oid.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik snapte alleen niet wat baltar bedeoelde met: i know who you are zou geata de laatste cylon zijn
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef jogy het volgende:
Misschien herkende Baltar een beetje van zichzelf in hem oid.
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef Migue het volgende:
Idd, die twee zitten hier of te trollen of hebben het totaal niet begrepen. Hoe fanboy ik ook ben van deze serie, je moet wel een ontzettende stumpert zijn om niet te zien dat deze serie op zijn slechts nog goed is.
En teveel politiek gelul deze aflevering? Valt wel mee, tenzij je Die Hard ook veel drama vond.
Zarek werd in de serie geïntroduceerd als iemand die in de gevangenis zat omdat hij een terrorist is en tegen de regering was. Daarmee is de cirkel compleet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat ja..
Ik vond het een mooie scene. En die Juliani is een acteerkanon hoor, en goed geschreven. Iedereen haatte zijn personage, maar ze weten tegen het einde toch weer sympathie voor hem te kweken.
Bij Zarek was het - bij mij - juist andersom. Heb altijd gedacht dat Zarek alles met de beste bedoelingen deed, maar de afgelopen twee eps heeft hij laten zien simpelweg een terrorist met machtshonger te zijn.
Zarek was altijd al machtshonger geweest en vergeet niet dat ze zijn reet uit het gevangenisschip gehaald hebben. Hij zat niet voor niets in de gevangenis, hij zat vast voor terrorisme en politieke opruiing enzo. Hij had al eerder rellen veroorzaakt in de floot.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat ja..
Ik vond het een mooie scene. En die Juliani is een acteerkanon hoor, en goed geschreven. Iedereen haatte zijn personage, maar ze weten tegen het einde toch weer sympathie voor hem te kweken.
Bij Zarek was het - bij mij - juist andersom. Heb altijd gedacht dat Zarek alles met de beste bedoelingen deed, maar de afgelopen twee eps heeft hij laten zien simpelweg een terrorist met machtshonger te zijn.
Deadwood was nog net een beetje beter maar Battlestar galactica is op moment de top en legt de standaard voor SF weer een stuk hoger. Ik heb eens ergens opgepikt dat ze Buck rogers weer gaan maken. ik zie een mooie kans om een , net zoals bij Battlestar galactica een cheesy, typische jaren '80 serie om te buigen naar een duistere, goed opgebouwde serie. maar goed, dat is ten eerste off topic en ten tweede komt het er misschien wel nooit van...(maar mocht hier iemand meer info over hebben, vertel....)quote:Op zondag 8 februari 2009 17:17 schreef Mirel het volgende:
Een ding is zeker. BSG is de best geschreven serie op het moment.
Nouja, het is gewoon allemaal minder boeiend. Dat hele Cylonverhaal geloof ik zolangzamerhand wel, daar is het nieuwe echt vanaf. Ik zit nu voor m'n gevoel gewoon te kijken naar verschillende clans van mensen die onderling wat politieke spelletjes met elkaar uitvechten, waarbij één clan toevallig "Cylons" heet. Daar is voor mij weinig scifi meer aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet helemaal wat jullie bedoelen
Dat vond ik wel meevallen.quote:Het hele Pegasus-verhaal was ook drama van de eerste klas
Geen idee waar je op doelt, zal ik wel doorheen geskipped hebben.quote:denk aan het eindeloze gezeur met het volk of de quorom (glad that's over)
Ben ik ook een beetje doorheen geskipped, totaal niet boeiend.quote:of bijvoorbeeld de trial van Gaius.
Zeker wel, kijk de eerste twee series maar eens terug.quote:In dat opzicht is er toch weinig verandert sinds het begin?
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien tijd om S:AAB weer eens van stal te halen. Die serie was toch net ff wat beter dan BSG. Veel meer duistere scifi-elementen.
Yeah.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien tijd om S:AAB weer eens van stal te halen.
Je kent S:AAB toch nog wel? Die serie was pas echt goed, die had alles.quote:
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. Stargate vind ik overigens ook weinig aan. Te lineair en te kinderachtig.quote:Maar ik ben het niet met je eens juist die side stories die op het einde samenkomen maken dat het beter is dan bijvoorbeeld seizoen 3,5 tot 8 van stargate (al hadden die ook doorlopende verhaallijnen en zijn daarom de betere seizoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |