Ik dacht dat het kwam doordat ze zichzelf had gevonden op aarde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat kwam door dat kind, wat later haar kind niet bleek te zijn...
Was maar goed ook dat dat kind niet van haar bleek te zijn anders was ze helemaal haar wilde haren verloren.
Dan zag je haar van Bad-Ass vrouw met ballen naar een moedertypje gaan.
Ondenkbaar voor een karakter als Kara 'Starbuck' Thrace imo.
Dat zal wellicht ook wel een rol hebben gespeeld...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam doordat ze zichzelf had gevonden op aarde.
ohja, Jammer dat hij gaeta niet direct in z'n kop schoot. Aan de andere kant heeft chief wel zijn leven gered door te zeggen dat hij voor het verzet werkte op new caprica anders was hij ook via een airlock naar buiten gegaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was Anders die dat deed, een Cylon dus. Een van de Cylons waar hij mee moet samenwerken. En die moordende 8 waarmee hij in de raptor zat was ook al zo'n Cylon waarmee hij verondersteld werd samen te werken.
Oh ja, wie waren dat tribunaal ook al weer? Zelfs van Starbucks is niemand zeker over wat ze nu wel of niet is, inclusief haarzelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohja, Jammer dat hij gaeta niet direct in z'n kop schoot. Aan de andere kant heeft chief wel zijn leven gered door te zeggen dat hij voor het verzet werkte op new caprica anders was hij ook via een airlock naar buiten gegaan.
Starbuck verving Anders toen die 'r niets meer in zagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Mirel het volgende:
Hoezo heb je Anders weggestreept? Volgens mij was hij wel een lid.
The Hub?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:14 schreef Magere_Gein het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we een echte space battle hebben gezien?
ah, die was ik even vergeten, ik zat meer aan 'grote' gevechten te denken: Exodus, Captain's Hand, Resurrection Ship, All along the watchtower battle etc, maar The Hub kan er ook mee door. Een gevecht tegen Cavil winnen ze toch niet met 1 brakke BaseStar en 1 brakke Battle-emmer en er was nog een reden waarom ze problemen zouden hebben met een gevecht op dit moment, maar wat dat ook alweer is me even ontschotenquote:
Jean Barolay, zelden op de voorgrond, maar je hebt haar wel heel vaak gezien in de series. Ze schijnt ook in The Plan voor te komen, wat logisch zou zijn aangezien ze homies met Anders was vanaf aflevering 1.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef KirkLazarus het volgende:
en een onbekende.
Ik denk dat Galactica eerst een serieuze overhaul zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef Sc0tTy het volgende:
ik denk dat ze de FX bewaren voor de laatste paar eps, is natuurlijk het duurste
Kennerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Migue het volgende:
[..]
Jean Barolay, zelden op de voorgrond, maar je hebt haar wel heel vaak gezien in de series. Ze schijnt ook in The Plan voor te komen, wat logisch zou zijn aangezien ze homies met Anders was vanaf aflevering 1.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:48 schreef Salamander het volgende:
Dat zou wel wat zijn zijn trouwens, alsnog de Galactica in puin geschoten. Roslin zou het op dit moment gewoon doen als ze het nodig vindt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MaxiTitan geeft Gaeta een ruimtepak, een emmertje sop en een borstel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Galactica eerst een serieuze overhaul zou moeten krijgen.![]()
't ding ziet er nu echt niet meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1 minute preview
En nu lekker slapen, morgen gehts los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef KirkLazarus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1 minute preview
En nu lekker slapen, morgen gehts los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |