Zo heb ik het ook:quote:
Notorious BIG is voor die eckte.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en die Notorious BIG heb ik gekregen
It's a miraclequote:
2 van Oasisquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook:
[ afbeelding ]
Kan alleen niet alles in één keer in beeld krijgen (zie scrollbalk)
Ik upload niet alle cd's die ik origineel heb op mn computer lieve schatquote:
Hoe weet jij hoe ze eruit ziet?quote:
Wonderwall zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 nummer van oasis
rot karakter is rot uiterlijkquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
rot karakter is rot uiterlijk
nou ja, meestal niet, maar ik hoop het.
quote:
firefoxquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb mijn muziek maar in 1 map staan.
[ afbeelding ]
Stinkerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, hou gewoon even op met dat gedoe, is voor niemand leuk hier. En trouwens, Fas ziet er leuk uit, I would hit it.
Dankje, I guessquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, hou gewoon even op met dat gedoe, is voor niemand leuk hier. En trouwens, Fas ziet er leuk uit, I would hit it.
Joaaahquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
![]()
mag ik die als ondertitel gebruiken?
Vind ik liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK NEEM HET VOOR JE OP HOOOOR
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Kon ik ook nooit, maar wel sinds in een 20" scherm hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook:
[ afbeelding ]
Kan alleen niet alles in één keer in beeld krijgen (zie scrollbalk)
Maar dat wist jij alquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHA, JIJ HEET DEVIN:D:d ;D;DDD
HAHAHA jij heet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
DEVIN, OP ONZE HYVES, OH NOES
René »? Marloes »? Rosanne »? Devin
René »? Marloes »? Anja * »? Devin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA jij heet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heet marloes
![]()
Ik heb slechts 1,66TB aan filmsquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
228Gb aan laiwaai en 700Gb aan films. Poch poch*
Ik heb nog genoeg films in de wachtrij alleen mijn schijfruimte laat te wensen over....quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1,66TB aan filmsmaar wat betreft muziek heb ik dan ook maar 50GB.
Mwa, films die ik niet boeiend genoeg vind gooi ik wel weg en de rest fik ik wel op een BD. Als je op een gegeven moment 2TB aan films hebt, gaat het wel een beetje ver.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg films in de wachtrij alleen mijn schijfruimte laat te wensen over....![]()
Dat had ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
DEVIN, OP ONZE HYVES, OH NOES
René »? Marloes »? Rosanne »? Devin
René »? Marloes »? Anja * »? Devin
240 maar. Zijn allemaal HD rips (4 tot 10GB). Sommige zijn zelfs complete bluray rips, dus al gauw 30GB per filmquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel films zijn dat ongeveer, bobby
Best een leuke eigenschap is dat van Hyves.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat had ik ookVia via kende ik hem en kopieerde ik dat naar hem zegtie: "WAT DE FUCK HOE KEN JIJ MANDY???"
![]()
![]()
Ik zou je graag wat willen vertellen over batsen, maar helaas word er momenteel weinig gebatst is huize BobbyB.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
Het gaat gewoon te weinig over batsen.
Ja, want daar heb jij ten slotte altijd zo veel in te brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
Het gaat gewoon te weinig over batsen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want daar heb jij ten slotte altijd zo veel in te brengen.
Da's niet liev van je, BT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Neuken dan maar?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel waardeloze konijnen hedde je dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou je graag wat willen vertellen over batsen, maar helaas word er momenteel weinig gebatst is huize BobbyB.
Melkquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net gefapt op James Holmes in die film van Traci Lords
quote:
Belachelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, 500 eu als je je klassieker inlevert zodat ze 'm kunnen slopen. In de hoop meer schone auto's op de weg te hebben.
Jaja, en over 25 jaar huilen waar alle mooie auto's zijn gebleven.![]()
Mijn bolide krijgen ze niet.
Daar heb ik het niet over. De mooie auto's gaan ze nu proberen te vernietigen en dan over 25 jaar huilen waar ze allemaal gebleven zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt niet eens je rijbewijs, drol
Waar heb je staartdelingen voor nodig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Hey BP pak dat wiskundeboek er eens bij
Bij blz. 5
Ik ben vergeten hoe je staartdelingen moet uitrekenen
Ik heb dit boek besteld:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar heb je staartdelingen voor nodig?
HOPPAAAAAAAquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat is die croma reclame irritant
COMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb vandaag gefaald met een oefening van blz 28 tot en met 47.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Hey BP pak dat wiskundeboek er eens bij
Bij blz. 5
Ik ben vergeten hoe je staartdelingen moet uitrekenen
Ah joh, staartdelingen hoef je je geen zorgen over te maken. Dat wordt nooit meer gevraagd hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb dit boek besteld:
[ afbeelding ]
Ik wil even m'n wiskunde bijspijkeren. Maar bij de eerste bladzijdes begrijp ik het al niet meer
Daar gaat het niet om. Ik baal ervan dat ik het niet begrijp. Nu ik zo'n boek heb gekocht wil ik het ook wel door kunnen werken, en niet gelijk bij blz. 5 vast komen te zitten met sommetjes op basisschoolniveauquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, staartdelingen hoef je je geen zorgen over te maken. Dat wordt nooit meer gevraagd hoor!
Het is genant, jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik baal ervan dat ik het niet begrijp. Nu ik zo'n boek heb gekocht wil ik het ook wel door kunnen werken, en niet gelijk bij blz. 5 vast komen te zitten met sommetjes op basisschoolniveau
Hahah inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
Florian_, check blz 203. WELKE IDIOOT KAN DAT NOU OPLOSSEN!?!?1?!/
Vroegerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef bloodysunday het volgende:
B1, 2? Oowja dat was vroeger zeker zo. Nu heb je maar 1 wiskunde A en B niks meer met 1 en 2 vakken.
Vroegah was alles beter hequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vroegerjaaa jochie, in mijn generatie.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen was een onderbroek nog geen veter.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, vroeger was ik hier nog niet.
Toen jij nog niet op FOK! zat was het inderdaad leuker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, vroeger was ik hier nog niet.
Bovenstukjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n bikini wil ik ook hebben!
Ik ben alleen thuis maurits, en ik heb 2 kratten bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
Hier is op een donderdagavond ook niks te doen dus
Wil er nog iemand met mij naar de kroeg? Of kan ik naar iemand toekomen?
fas ik heb een speciaal linkje met een chickquote:
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:28 schreef gers het volgende:
[..]
fas ik heb een speciaal linkje met een chickhebben
?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bovenstukje joh.
I agreequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bovenstukje joh.
Serieus? Dan wil ik wel komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis maurits, en ik heb 2 kratten bier
Ik heb totaal geen vrienden neequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:36 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg desperate.
Heb je geen vrienden?
Dat ze dik zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe denk jij over dikke mensen? En dan bedoel ik niet, 5 kg teveel, maar écht dik.
mijn sugababe, wat doe je!>!quote:
Dat ze of ziek zijn of geen discipline hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe denk jij over dikke mensen? En dan bedoel ik niet, 5 kg teveel, maar écht dik.
Oh my, wat heeft ze gedaanquote:
Ik heb niks tegen dikke mensen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
hee ben jij niet die attention whore?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dikke mensen.
Jij wel?
Aids is in, in 2009quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Silentalarm het volgende:
Dikke mensen hebben aids want alle kindertjes in afrika hebben dikke buiken en iedereen in afrika heeft aids.
Waarom denken jongetjes als jij dat ik zit te wachten op hun aandacht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee ben jij niet die attention whore?
Weet ik niet. Ik wil heavenly creatures met haar nog een keer afzien trouwens. Wel een vreemde film btw.quote:
De bitches willen mequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom denken jongetjes als jij dat ik zit te wachten op hun aandacht?
Ja zeker, na de vakantie, bij mij foetussen frituren!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jewaits, aids is helemaal hip deze zomer.
net als gefrituurde foetussen met aids?
Ja, wel een beetje. Ik vind het niet om aan te zien en ik vind het gebrek aan discipline in vele gevallen echtquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dikke mensen.
Jij wel?
Ach de mensen die er wel wat aan kunnen doen moeten het zelf weten toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Ik vind het niet om aan te zien en ik vind het gebrek aan discipline in vele gevallen echtuitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Niet als ze mij ermee lastig vallen. Ik moet er ten slotte naar kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach de mensen die er wel wat aan kunnen doen moeten het zelf weten toch?
Dikke mensen zijn inderdaad walgelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Ik vind het niet om aan te zien en ik vind het gebrek aan discipline in vele gevallen echtuitzonderingen daargelaten natuurlijk.
hihihihihihihihihi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet er onderhand toch achter zijn dat dat niet zo is.
* De_Ananas voelt zich aangevallen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn ziek en krijgen eerder last van allerlei klachten, waar wij vervolgens met z'n allen weer voor moeten betalen. Het zijn de nieuwe paria nu rokers al niet meer geaccepteerd zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach de mensen die er wel wat aan kunnen doen moeten het zelf weten toch?
maar wanneer heb je nou die date met je collegaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wil heavenly creatures met haar nog een keer afzien trouwens. Wel een vreemde film btw.
Zolang ze niet in de bus of trein naast je komen zitten en je tegen het raam pletten is het toch wel best? Het is hun gezondheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als ze mij ermee lastig vallen. Ik moet er ten slotte naar kijken.
Dat heb ik dus met stinkende mensenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als ze mij ermee lastig vallen. Ik moet er ten slotte naar kijken.
Jij bent niet dik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
* De_Ananas voelt zich aangevallen.
Vannacht, in m'n dromenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef gers het volgende:
[..]
maar wanneer heb je nou die date met je collega![]()
![]()
![]()
?
Om te gaan aquajoggen jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je had al met mij afgesproken in je dromen!
Stink ik ook niet?quote:
Ik ben helemaal ontroerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef Silentalarm het volgende:
Krentenbol, je moet het niet persoonlijk opvatten hoor, maar ik hou gewoon niet van krentenbollen, en dan zie ik jou usernaam en dan denk ik zo van iel. En dan denk ik, ik lees net dat iedereen haar een attention whore vind, en dan denk ik, ik wil ook bij de club want dan lijkt het net of ik bij de club hoor en een soort van internet vrienden heb en dan heb ik aangezien ik in het echt geen vrienden heb toch een klein beetje vrienden omdat ik bij de ''ik noem krentenbol een attention whore maar ik durf het alleen op internet te zeggen club''. En de extra bonus is dus dat een meisje ook nog op me reageert, en dat is een hele bijzondere ervaring voor me, en betekent ook nog heel veel voor me want er heeft nog nooit een meisje tegen me gepraat en nu weet ik ook hoe dat voelt. En dan kom ik morgen zo op school, en dan zeg ik zo tegen de andere runescapers op school van, FAKA JEWAITS ik ben gister gequote door een schone jonge dame en dan ben ik vet de bom en misschien willen ze dan mijn vriend zijn.
Nee, je stinkt ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stink ik ook niet?
Ik heb trouwens dat proefdingetje dat je gaf aan een meisje gegeven vorige week
Dankjewel BTquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben helemaal ontroerdwat mooi geschreven.
Gelukkig dat ik niet stink, binnenkort ook ff een nieuw geurtje kopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je stinkt ook niet!
En hahaha serieus? Hoezo dat?
Nu heb je hem ook gequote!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben helemaal ontroerdwat mooi geschreven.
Die die je nu hebt ruikt ook lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet stink, binnenkort ook ff een nieuw geurtje kopen
En ik vond het in mijn tas en gaf het toen maar weg
Hugo Bossquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die die je nu hebt ruikt ook lekker!
Ik stink ook wel eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met stinkende mensen. Gadverdamme was je eens, vieze mummie.
Oh en heel dunne mensen zien er ook niet uit trouwens.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat wordt keihard fappen voor Silent vannacht!
Wat dacht je danquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh.. ik dacht.. ehmm.. nee laat ook m-m-maar..![]()
!
je blauwe ajaxshirtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen weer trainen. Zal ik mijn strakke wedstrijdpakje aandoen of mijn Ajax shirt?
Ik hoorde vandaag dat die van Beckham ook erg lekker schijnt te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hugo Boss
Maar ik wil er nog 1tje maar weet nite welke
Ik ben uit principe tegen zulke geurtjes dus die ga ik niet kopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat die van Beckham ook erg lekker schijnt te zijn.
Ik zeg toch van niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef De_Ananas het volgende:
Krentenbol is tegen dikke mensen, stom Sonja Baggerapendix
Bah, valt me van je tegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
Ik stink ook wel eens![]()
soms zit ik dan zelfs in de trein
Volgens mij was hij niet eens een Noor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef gers het volgende:
krentenbol ik haat je omdat ik slechte ervaringen heb met noren
Je kan wel zeggen dat het niet zo is maar je komt wel zo overquote:
Ja maar bij aquajogging verbrand je meer calorieenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat we zouden aquafietsen!
ben je al van je anorexia af?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
Godver had ik toch maar loempia's gekocht op de markt
Maar ik hou van calorieënquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar bij aquajogging verbrand je meer calorieen.
Ik niet, ze verpesten mijn lichaamquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hou van calorieën!
Oké, doe ik voor je.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vraag het dan ff aan der, voor mij![]()
mag ook, maar ik bedoelde de door mijn zelf gecreëerde meerderjarige alter-ego versie van BT, dan is het legaal jwz.quote:
Daarom at je 10 buggles en meer nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik hou van calorieën!
deze reactie kwam totaal onverwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Pics?
originele binnenkomer van me
Ik let op gezond eten inderdaad, maar heb vrijwel geen light producten dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat het niet zo is maar je komt wel zo over
Zeiken over lightproducten enzo![]()
Waarschijnlijk kijk jij bij het boodschappen doen ook naar de calorieen enzo
oh. Mij zusje is 13, valt die af.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
mag ook, maar ik bedoelde de door mijn zelf gecreëerde meerderjarige alter-ego versie van BT, dan is het legaal jwz.
Ze maken het mijnequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet, ze verpesten mijn lichaam.
standaardquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh. Mij zusje is 13, valt die af.
Light is dan ook een heel stuk ongezonder dan gewoon eten. Zolang je maar een beetje normaal eet heb je totaal geen light nodig om niet teveel calorieen binnen te krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik let op gezond eten inderdaad, maar heb vrijwel geen light producten dus.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze maken het mijne
Laatst, zegt zo'n jongen waarbij ik ooit in de klas heb gezeten zo 'Heee Ilse *staart me opeens heel lang aan* jij bent ronder geworden, mooi'
Ik stond echt zo:![]()
![]()
![]()
'Ronder' nou lekker positief
Ik was toen gewoon niet in een zuip/eet buiquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom at je 10 buggles en meer niet
Een gezond lichaam is beter dan een dun lichaamquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze maken het mijne
Laatst, zegt zo'n jongen waarbij ik ooit in de klas heb gezeten zo 'Heee Ilse *staart me opeens heel lang aan* jij bent ronder geworden, mooi'
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ging net scooterrijden en dat vond ik vet cool want dat had ik pas 1x eerder gedaan.
Ik heb geen anorexia meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
kut ananas waarom negeer je me?
Ik ging 1x proberen examen te doen met iemand uit mijn voetbalteam. Zak ik met 7 foutquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ging net scooterrijden en dat vond ik vet cool want dat had ik pas 1x eerder gedaan.
Ik breng dan ook zoveel vernieuwing aan deze site hequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
deze reactie kwam totaal onverwacht.
Tuurlijk is dat positief, ronde vormen maken de vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze maken het mijne
![]()
![]()
Scooter rijden is coolquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik hoef ook geen bewijs ofzo, want ik ga het ook niet rijden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ging 1x proberen examen te doen met iemand uit mijn voetbalteam. Zak ik met 7 foutHoef het ook niet weer te doen want opzich hoef ik helemaal geen scooter/brommert ofzo
Je hebt me niet in het echt gezienquote:
Dat is niet per definitie zo dat het slechter is, maar ook niet beter. En ik let niet om mijn eten voor de calorieën aangezien ik vrij moeilijk aankom, maar let op mijn eten voor gezondheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Light is dan ook een heel stuk ongezonder dan gewoon eten. Zolang je maar een beetje normaal eet heb je totaal geen light nodig om niet teveel calorieen binnen te krijgen.
Zonder ga je dood muts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet, ze verpesten mijn lichaam.
Ik ga volgende week vrijdag naar een kinderdisco om te imponeren op 13-jarige chicksquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bewijs ofzo, want ik ga het ook niet rijden.
maar iemand mijn team heeft zon opgevoerd ding die 70/80 gaat, dus daar mocht ik even een rondje op en dat was wel grappig
Pauper zijn is vet gangster, jewaits.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag naar een kinderdisco om te imponeren op 13-jarige chicksMet gare scooters voor de tent staan
![]()
Beetje heen en weer rijden ervoor, als ware paupers !
Samen met zaadvragendoog en 2 andere mensen.
Altijd al een droom van me geweest, pauper zijn
Weet niet, als er lekkere zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Pauper zijn is vet gangster, jewaits.
Ga je dan ook die 13 jarige sletjes hosselllllluuuu?
JE ZEI JONGquote:
Brommers kiek'n?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag naar een kinderdisco om te imponeren op 13-jarige chicksMet gare scooters voor de tent staan
![]()
Beetje heen en weer rijden ervoor, als ware paupers !
Samen met zaadvragendoog en 2 andere mensen.
Altijd al een droom van me geweest, pauper zijn
Zo ongeveerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Florian_ het volgende:
Hoe oninteressant kan een gesprek zijn
Post eens tieten ofzo
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Florian_ het volgende:
Hoe oninteressant kan een gesprek zijn
Post eens tieten ofzo
Ja, dat is sinds het ontstaan van de SC alles wat ons op de been houdtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen tetten zonder top eigenlijk wel?
Ik post, dus ik benquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:36 schreef iszinloos het volgende:
niemand post.
Zeg ik ga niet het hele topic vol spammen met alleen tieten.![]()
Gewoon je andere hand gebruiken om te typen.
Tette!!!! dus ik ben!!!!quote:
Ik ben bezig met een album luisteren, en ik kijk film. (tsjeckie tsjen !!!111)quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Tette!!!! dus ik ben!!!!![]()
[ afbeelding ]
diiieee ken ikkkk van live aiddd.quote:
Ik luister Fortuna Imperatrix Mundi: O Fortuna-carl off en kijk naar naakte vrouwen om op fok te posten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een album luisteren, en ik kijk film. (tsjeckie tsjen !!!111)
Die hebben weinig te vinden. Ze zijn in de minderheid en waren hier later. Pas als ze hun tieten posten hebben ze inspraak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef CylonNL het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag; wat vinden de vrouwen van deze SC hier nu allemaal van?
Ligt aan de geaardheid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef CylonNL het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag; wat vinden de vrouwen van deze SC hier nu allemaal van?
Ze posten ze zelf toch ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben weinig te vinden. Ze zijn in de minderheid en waren hier later. Pas als ze hun tieten posten hebben ze inspraak.
Dan moet je helemaal geen lightproducten eten want het enige ''goede'' eraan is dat er minder calorieen inzitten. De vervangers die ze gebruiken zijn alleen vele malen slechter voor jequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie zo dat het slechter is, maar ook niet beter. En ik let niet om mijn eten voor de calorieën aangezien ik vrij moeilijk aankom, maar let op mijn eten voor gezondheid.
Wat een lelijke laarzen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De laarzen waren me nog niet opgevallen.quote:
Ja het aspertaam verhaal. Maar niet elk product is light door minder suiker, kan ook door minder vet zijn waar niks (slechts) voor in de plaats is gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal geen lightproducten eten want het enige ''goede'' eraan is dat er minder calorieen inzitten. De vervangers die ze gebruiken zijn alleen vele malen slechter voor je
Niet alleen de laarzen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben weinig te vinden. Ze zijn in de minderheid en waren hier later. Pas als ze hun tieten posten hebben ze inspraak.
Maar BT hebben we dan ook juist weten af te richten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:44 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ze posten ze zelf toch ook.
Zeker BT
Niet alleen aspertaam maar ook bijna alle andere vervangers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja het aspertaam verhaal. Maar niet elk product is light door minder suiker, kan ook door minder vet zijn waar niks (slechts) voor in de plaats is gekomen.
Voor een groot deel is het ook gewenning. De mens wordt nu zo afgericht op superzoet dat minder zoete producten niet meer lekker gevonden worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet alleen aspertaam maar ook bijna alle andere vervangers.
En producten die light zijn dmv minder vet zijn fucking smerig en smaken nergens meer naar, ik noem een ''Lays light'' als vorbeeld
Ook met zout trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor een groot deel is het ook gewenning. De mens wordt nu zo afgericht op superzoet dat minder zoete producten niet meer lekker gevonden worden.
Mijn god.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef behangplakker het volgende:
ELKE DINSDAG VAN FEBRUARI OP RTL 7 STEVE SEAGAL
Krentje klopt wel, wat die rechtse lijkt op een aziaat, maar BT niet heur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Bt en krentje
[ afbeelding ]
Steven Seagalquote:
Zelf eet ik ook veelte zout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen houden de zoutpot 10 seconden boven hun sausje o.i.d.
Mooi stukje tekst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik toch een zwak voor emo's.![]()
![]()
lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |