Zo heb ik het ook:quote:
Notorious BIG is voor die eckte.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en die Notorious BIG heb ik gekregen
It's a miraclequote:
2 van Oasisquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook:
[ afbeelding ]
Kan alleen niet alles in één keer in beeld krijgen (zie scrollbalk)
Ik upload niet alle cd's die ik origineel heb op mn computer lieve schatquote:
Hoe weet jij hoe ze eruit ziet?quote:
Wonderwall zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 nummer van oasis
rot karakter is rot uiterlijkquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
rot karakter is rot uiterlijk
nou ja, meestal niet, maar ik hoop het.
quote:
firefoxquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb mijn muziek maar in 1 map staan.
[ afbeelding ]
Stinkerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, hou gewoon even op met dat gedoe, is voor niemand leuk hier. En trouwens, Fas ziet er leuk uit, I would hit it.
Dankje, I guessquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, hou gewoon even op met dat gedoe, is voor niemand leuk hier. En trouwens, Fas ziet er leuk uit, I would hit it.
Joaaahquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
![]()
mag ik die als ondertitel gebruiken?
Vind ik liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK NEEM HET VOOR JE OP HOOOOR
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Kon ik ook nooit, maar wel sinds in een 20" scherm hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook:
[ afbeelding ]
Kan alleen niet alles in één keer in beeld krijgen (zie scrollbalk)
Maar dat wist jij alquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHA, JIJ HEET DEVIN:D:d ;D;DDD
HAHAHA jij heet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
DEVIN, OP ONZE HYVES, OH NOES
René »? Marloes »? Rosanne »? Devin
René »? Marloes »? Anja * »? Devin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA jij heet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heet marloes
![]()
Ik heb slechts 1,66TB aan filmsquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
228Gb aan laiwaai en 700Gb aan films. Poch poch*
Ik heb nog genoeg films in de wachtrij alleen mijn schijfruimte laat te wensen over....quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1,66TB aan filmsmaar wat betreft muziek heb ik dan ook maar 50GB.
Mwa, films die ik niet boeiend genoeg vind gooi ik wel weg en de rest fik ik wel op een BD. Als je op een gegeven moment 2TB aan films hebt, gaat het wel een beetje ver.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg films in de wachtrij alleen mijn schijfruimte laat te wensen over....![]()
Dat had ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
DEVIN, OP ONZE HYVES, OH NOES
René »? Marloes »? Rosanne »? Devin
René »? Marloes »? Anja * »? Devin
240 maar. Zijn allemaal HD rips (4 tot 10GB). Sommige zijn zelfs complete bluray rips, dus al gauw 30GB per filmquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel films zijn dat ongeveer, bobby
Best een leuke eigenschap is dat van Hyves.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat had ik ookVia via kende ik hem en kopieerde ik dat naar hem zegtie: "WAT DE FUCK HOE KEN JIJ MANDY???"
![]()
![]()
Ik zou je graag wat willen vertellen over batsen, maar helaas word er momenteel weinig gebatst is huize BobbyB.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
Het gaat gewoon te weinig over batsen.
Ja, want daar heb jij ten slotte altijd zo veel in te brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
Het gaat gewoon te weinig over batsen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want daar heb jij ten slotte altijd zo veel in te brengen.
Da's niet liev van je, BT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Neuken dan maar?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel waardeloze konijnen hedde je dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou je graag wat willen vertellen over batsen, maar helaas word er momenteel weinig gebatst is huize BobbyB.
Melkquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net gefapt op James Holmes in die film van Traci Lords
quote:
Belachelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, 500 eu als je je klassieker inlevert zodat ze 'm kunnen slopen. In de hoop meer schone auto's op de weg te hebben.
Jaja, en over 25 jaar huilen waar alle mooie auto's zijn gebleven.![]()
Mijn bolide krijgen ze niet.
Daar heb ik het niet over. De mooie auto's gaan ze nu proberen te vernietigen en dan over 25 jaar huilen waar ze allemaal gebleven zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt niet eens je rijbewijs, drol
Waar heb je staartdelingen voor nodig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Hey BP pak dat wiskundeboek er eens bij
Bij blz. 5
Ik ben vergeten hoe je staartdelingen moet uitrekenen
Ik heb dit boek besteld:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar heb je staartdelingen voor nodig?
HOPPAAAAAAAquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef gers het volgende:
wat is die croma reclame irritant
COMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb vandaag gefaald met een oefening van blz 28 tot en met 47.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Hey BP pak dat wiskundeboek er eens bij
Bij blz. 5
Ik ben vergeten hoe je staartdelingen moet uitrekenen
Ah joh, staartdelingen hoef je je geen zorgen over te maken. Dat wordt nooit meer gevraagd hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb dit boek besteld:
[ afbeelding ]
Ik wil even m'n wiskunde bijspijkeren. Maar bij de eerste bladzijdes begrijp ik het al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |