alweerquote:
Oehquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
Ik vond jou eerst maar raarNu vind ik je lief
ik weetquote:
Hij beweert van wel.quote:
Pien heeft op zijn vulpen gesabbeld, dus dan zal het welquote:
quote:
Misschien moet je even gaan voelen bij DM?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pien heeft op zijn vulpen gesabbeld, dus dan zal het wel
Dat is ook vast niet meer belangrijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Fha het volgende:
ik weet niet eens meer waarom eigenlijk
Was het toen ook niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook vast niet meer belangrijk
quote:
Tot latersquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Euh... katten, internet, gamen, muziek, stappen, tv/films en nog zoveel
maar ik moet naar huis
tot vanavond
Ik wilde eigenlijk gewoon even weten hoe het voelt om dat steeds aan/over dezelfde persoon te vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet je even gaan voelen bij DM?Is de enige manier om t écht zeker te weten
Jij bent toch vrouw ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon even weten hoe het voelt om dat steeds aan/over dezelfde persoon te vragen.
Ze hebben mij het zovaak gevraagd sinds ik NWS mod ben
En ik maar hopen dat je even aan DM ging voelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon even weten hoe het voelt om dat steeds aan/over dezelfde persoon te vragen.
Ze hebben mij het zovaak gevraagd sinds ik NWS mod ben
Uiteraard is het verwerpelijk. Naakte vrouwen, bah!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef Fha het volgende:
Ask Dr Phil dayGaat SHE de shoot nog doen of niet?!
hij vind het vast sowieso verwerpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uiteraard is het verwerpelijk. Naakte vrouwen, bah!EN DAN OOK NOG OP INTERNET!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat kan natuurlijk helemaal niet! Naakte vrouwen op internet, dat hoort niet!quote:
Zullen we dan toch maar een oude man een hartaanval bezorgen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk helemaal niet! Naakte vrouwen op internet, dat hoort niet!
Oude mannen genoeg hier, gewoon willekeurig, of had je dr 1 in het bijzonder in gedachten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar een oude man een hartaanval bezorgen?
Dr philquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oude mannen genoeg hier, gewoon willekeurig, of had je dr 1 in het bijzonder in gedachten?
Mijn broers zijn oudquote:
Is goed!quote:
Als ik er aan denk (en als vriend het goed vind) kijk ik dan met je meequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is goed!
Trouwens, vanavond in hart van nederland een interview met mijn neefje die vast zit... Ik ga toch even kijken, kijken wat hij te zeggen heeft enzo...
Hehequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik er aan denk (en als vriend het goed vind) kijk ik dan met je mee
Komt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe7 uur en half 11, dus je kan kiezen
Ah, duidelijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn broers zijn oud(nouja twee van de vier. o en dan dus mijn zussen ook
)
Zou die ook kunnen stuitterenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
Oh ik word gek hier! Mijn bovenbuurjongetje staat al een half uur te stampen! Klein kutkind
Geen idee, heb de neiging om het even uit te gaan proberenquote:
En dat filmpje zien we hier dan terugquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, heb de neiging om het even uit te gaan proberen
43, 42, 40,40,34quote:
Vanuit mij wel en helemaal als ik bedenk dat het mn broer isquote:
Dus ik ben ook oudquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Vanuit mij wel en helemaal als ik bedenk dat het mn broer isbedoel.. tegen de tijd dat ik 34 ben is die broer dus al 48
Jij bent mijn broer niet en ik vind je wel lief dus nee ik vind jou een jong lammetjequote:
La tristesse, la tristesse..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Pien85 het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat liedje van de reclame van Allsecure heet?
Ik ga in maart, april of mei, ik zoek nog een reisgenootquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Klonk het volgende:
Parijs, ze zeggen dat het een mooie stad is, ik ken alleen de industrieterreinen midden in de nacht![]()
ben er echt erg vaak geweest maar nog nooit ook maar een glimp opgevangen van de eifeltoren ofzo
Goed bezig Flesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en de Hummer is klaar![]()
[ afbeelding ]
En deze keer doet alles het ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Fha het volgende:
http://www.getreuer.nl/deventer-walstraat-96/
zie hier! het huis wat ik over 262 jaar kan kopen
Wat een lief huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
echt hehquote:
Mja, het zal nog wel iets sneller kunnen. Maar ik heb niet zo'n enorm fijne motoriek zeg maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef Klonk het volgende:
nu afbreken en kijken of het sneller kan
welkom bij de clubquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het zal nog wel iets sneller kunnen. Maar ik heb niet zo'n enorm fijne motoriek zeg maar
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Klonk het volgende:
is echt een huisje waar ik zo in zou kunnen trekken, is dat het gedeelte van deventer wat elk jaar ook helemaal dickensiaans word gemaakt ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Fha het volgende:
http://www.getreuer.nl/deventer-walstraat-96/
zie hier! het huis wat ik over 262 jaar kan kopen
Wat KLEINNNNNNNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga hem vast over een tijdje weer afbreken. Maar dan ga ik iets anders bouwenquote:
Ik heb niet veel nodigquote:
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....quote:
er tegenover is ook nog een huis te koopquote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....
ja daar heb ik opzich ook niks meequote:
quote:
locatie betaal je ook voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....
Ik wil gewoon 4 muren en een dak... met verwarming en stromend water (bij voorkeur niet langs de muren)quote:
Ik wil ook graag verwarming inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 4 muren en een dak... met verwarming en stromend water (bij voorkeur niet langs de muren)
Bij jou in bed slapen is geen probleemquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag verwarming inderdaad![]()
Maar je mag wel hier komen hoorMoet je altijd bij mij in bed slapen en leef je voornamelijk op 21m2.. alleen geen verwarming dus. Wel een kat die heel knus warmte komt geven
Boeken zijn welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
Oh en als ik mee betaal toch wel verwarming?
En ik heb niet echt spullenAlleen kleren en een shitload boeken
Teringquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Boeken zijn welkom![]()
altijd! heb alleen geen ruimte nog om ze in te doen ofzo dus dan mogen ze op de grond staan bij mijn boeken
![]()
Maar als je mee betaald.. hmm.. dan is het 400 euro pp per jaardas nog steeds idioot.
omdat mijn verwarming blijkbaar gas vreet alsof het niks isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TeringWaarom heb jij zulke onwijs hoge stookkosten?
ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?quote:
ja gaat hem vragen of hij een man is?quote:
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat mijn verwarming blijkbaar gas vreet alsof het niks is
Nee, zijn vulpen zat niet vol met sperma.quote:
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
KUTSOFTWARE, IK KAN WEER NIET INLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ja gaat hem vragen of hij een man is?
De eerste natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?
Ik heb geen abo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeld
jij nietquote:
Dat wilde je zondag ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te weten
Lidl 79euroquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]tegen de tijd dat ik daar weer geld voor heb is het zomer
Dus komt mijn vriend me zo weer ophalen en meesleuren naar zijn huis![]()
Wie zegt datquote:
79 euro te veelquote:
Jij blijkbaar ook niet?quote:
Stom dat ik mijn electrische kachel net heb weggeven, je had m zó mogen hebbenquote:
Jij ook nietquote:
Ach johquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Stom dat ik mijn electriche kachel net heb weggeven, je had m zó mogen hebben
Dat klopt!quote:
Als ik naar je toe kom handelen we deze procedure meteen in het begin vast even af, goed?quote:
In dat geval nu vast: nee, ik wil niet voelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik naar je toe kom handelen we deze procedure meteen in het begin vast even af, goed?
Nja, toch stomquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach johIk gebruik mijn vriend gewoon
Komt helemaal goed
jebenlief
Maar Mart wel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
In dat geval nu vast: nee, ik wil niet voelen
Ik weet niet of Mart bij jou wil voelenquote:
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mart bij jou wil voelen
Ja maar, als Fles dat nou heel graag wil?quote:
Dan moet hij naar bed gaan en er verder over gaan dromen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar, als Fles dat nou heel graag wil?
alsof dat nog bevestigd moet wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, even dat SHE gedoe bijgelezen. De Boswachter
Echt, en ze gooien hem er niet uit omdat dat toegeven is dat het een baggeraar is
En als ik nou heel graag wil dat jullie aan elkaar voelen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij naar bed gaan en er verder over gaan dromen!.
Dan wordt het bedtijd voor jou!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En als ik nou heel graag wil dat jullie aan elkaar voelen?
quote:
Het zijn los van elkaar staande feiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Wat een gejankzak om een paar foto's die waarschijnlijk slechts de suggéstie van tieten zullen wekken
- Beetje zwak van SHE om een conflict op die manier uit te spelen
- De boswachter is gewoon een enorme klapjosti en waarom die in bescherming wordt genomen, is me een groot raadsel.
Mag ik dan wel naar bed met iemand? Of moet ik alleen?quote:
Met mij!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel naar bed met iemand? Of moet ik alleen?
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.quote:
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.
Dan ga je in bed mijn vrouw liggen. Niet gek liggen kijken als je opeens wat anders voelt.quote:
Ik wil niet met jouw vrouw in bed... Ik wil mn eigen vrouw!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je in bed mijn vrouw liggen. Niet gek liggen kijken als je opeens wat anders voelt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.
Ja!quote:
Ah, daarom zit de helft in de kscquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.
wel gezelligquote:
Dat hoor je me niet tegensprekenquote:
Nielsquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
Pien! hoe weet ik straks wie jou neefje is?
Okequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OkeIk heb al een spandoek gemaakt enzo
![]()
![]()
Vond ik ook al toen ik t intyptequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef DaMart het volgende:
Wat een mooi optelnummer in de TT trouwens!![]()
.
Maar ik drink alleen maar theequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mod's, klonen en koffieverslaafden, verenigt U!
De snelkookjosti's onder de blauwen zitten hier niet hequote:
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik meepost in deze KSC, heeft niemand er iets over gezegd!
En toch ben je welkomquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toch ben je welkom
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenMaar ik wist niet hoe dat hier zou vallen bij een bepaalde user
Hallo LieveLiesjequote:
Zal ik jou eens even in je tieten knijpen, overspelige sletquote:
Omdat ze geen gewillige klapjostis zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wil de andere helft er graag bij horen, maar mag niet!
fha, ga je mee thee drinken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mod's, klonen en koffieverslaafden, verenigt U!
Ja das goedquote:
Papierquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenMaar ik wist niet hoe dat hier zou vallen bij een bepaalde user
Durf je wel, ik ben een weerloze vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even in je tieten knijpen, overspelige slet![]()
Hier komen jij
Je lust er wel pap van!quote:
Zit haar neef in Moulin Rouge?quote:
Oh juist, is dat dit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Durf je wel, ik ben een weerloze vrouw
oh NU? die vrouw?quote:
Niet naar vragen op fokquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het nut van een spandoek als je voor de TV zit eigenlijk?
slecht.. heel slecht ..quote:
Jep... hopen dat ie daarna ergens opgenomen kan wordenquote:
nou inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep... hopen dat ie daarna ergens opgenomen kan worden
Sterkte dan in deze moeilijke periode... Mag ik vragen wat er is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:13 schreef Pien85 het volgende:
M'n tante... jezus wat ziet ze dr slecht uit
God wat heb jij nou weer voor UI man?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:13 schreef JeffreyW het volgende:
Waar gaat het deze avond over? Of kom ik gewoon ongelegen binnen wandelen?
Vanavond half 11 even naar hart van Nederland kijken, dan ben je op de hoogtequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:13 schreef JeffreyW het volgende:
Waar gaat het deze avond over? Of kom ik gewoon ongelegen binnen wandelen?
Oké, hoop niet dat het té erg is...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanavond half 11 even naar hart van Nederland kijken, dan ben je op de hoogte
Mijn neefje zit vast, 15 jaar, aan de drugs, en nu een vrouw beroofd enzo... was net op tv bij HvNLquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Sterkte dan in deze moeilijke periode... Mag ik vragen wat er is?
Viesssssquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef JeffreyW het volgende:
Ik lees alleen maar slecht nieuws hier. Had gehoopt dat er hier veel sfeer te vinden zou zijn!
* LL bespringt Jeffreyquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef JeffreyW het volgende:
Ik lees alleen maar slecht nieuws hier. Had gehoopt dat er hier veel sfeer te vinden zou zijn!
Damn, vijftien jaar... En ik kom net thuis dus heb nog geen nieuws gezien...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn neefje zit vast, 15 jaar, aan de drugs, en nu een vrouw beroofd enzo... was net op tv bij HvNL
Je kent me welquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Ladylike het volgende:
Door het bezoek kon ik niet kijken
[..]
* LL bespringt Jeffrey
wie ben je eigenlijk?
Hoe kun je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Ladylike het volgende:
Door het bezoek kon ik niet kijken
[..]
* LL bespringt Jeffrey
wie ben je eigenlijk?
t Word vanavond om half 11 herhaaldquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Damn, vijftien jaar... En ik kom net thuis dus heb nog geen nieuws gezien...
Gil je tegen die tijd nog een keerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
t Word vanavond om half 11 herhaald
Haha is goed hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gil je tegen die tijd nog een keer
Sorry die steen was zwaarquote:
Thanks!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
t Word vanavond om half 11 herhaald
Maar ik ben niet iedereenquote:
Ik heb het idee dat een onderwerp hier valt samen te vatten onder de term: soap.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef JeffreyW het volgende:
Fin <> Rusquote:
zoen <> kusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fin <> Rus
broer <> zus
tram <> bus
snot <> pus
Dus wel een soap, maar dan een echtequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn neefje zit vast, 15 jaar, aan de drugs, en nu een vrouw beroofd enzo... was net op tv bij HvNL
* LL denkt zo hard dat haar hersenen krakenquote:
Nog steeds geen idee wie jij bentquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Iedereen, jij, Dr_Flash, et cetera
.
Wat je niet hebt kan ook niet krakenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL denkt zo hard dat haar hersenen kraken
....
Ben ik dan de enige die je herkentquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL denkt zo hard dat haar hersenen kraken
....
Jep... Zit in de familie geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus wel een soap, maar dan een echte
Ben bang van welquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die je herkent
Oh..quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan ook niet kraken
Ik weet ut, ik weet utquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die je herkent
quote:
Ow. Dan is het goed.quote:
Vertel, vertelquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh..
* stapt van speelgoed af
[..]
Ik weet ut, ik weet ut
Niet zo snel reageren jij, eerst even refreshenquote:
welke van de 20 namen wil je horenquote:
welke van de 20 namen wil je horenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke van de 20 namen wil je horen
quote:
[..]
[..]
quote:
quote:
Zo gaat dit topic wel heel hardquote:
Ik denk dat ze net van haar stoel afsopte en zo de entertoets een paar keer geraakt heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo gaat dit topic wel heel hard
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef JeffreyW het volgende:
[..]. Vertel ze maar allemaal haha.
1 is genoegquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net van haar stoel afsopte en zo de entertoets een paar keer geraakt heeft.
sinktet (hoe typ je dat ook alweer?)quote:
Maar als jij nou al niet weet wie je bent, hoe moeten wij het weten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef JeffreyW het volgende:
Ik weet er maar 6quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef JeffreyW het volgende:
CINQUEquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sinktet (hoe typ je dat ook alweer?)
kijk eens goed naar mn postquote:
Ik weet heus wel wie ik benquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij nou al niet weet wie je bent, hoe moeten wij het weten dan
Da's al heel watquote:
ik mis een u?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk eens goed naar mn post
vooral de editregel
Ha jortkquote:
Jazeker, waarom nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's al heel wat![]()
Heb je die Lego bulldozer nog af gekregen?
Da's wel erg overdrevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef JeffreyW het volgende:
Op mijn gemak gedaan, kleine 3 dagen.
SHE-gatequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
SHE-Gate #4
En die rukkers blijven maar bezig. Ze zijn gewoon genaaid door een aandachtshoer
Wanneer gaan wij nou legoën?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel erg overdreven![]()
Eerste keer was ik voor deze 10:48 kwijt (maar dat was nadat ik 20 jaar lang geen lego had aangeraakt), vandaag deed ik 'm in 4:11
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat ik dan niet kan... Heb alleen echt geen idee waarom nietquote:
Had dan even gezegd dat je lego hebt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dat gezegd, had je met mijn LEGO kunnen spelen zondag.
Om een onboeiende kutsmoes dus. Zaterdag Legoën bij Pien, staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dan niet kan... Heb alleen echt geen idee waarom niet
Kicke bouwdoos is dat !!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel erg overdreven![]()
Eerste keer was ik voor deze 10:48 kwijt (maar dat was nadat ik 20 jaar lang geen lego had aangeraakt), vandaag deed ik 'm in 4:11
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan smutkoesjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om een onboeiende kutsmoes dus. Zaterdag Legoën bij Pien, staat.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dat gezegd, had je met mijn LEGO kunnen spelen zondag.
Staat niks in, alleen dat ik vrijdag tot erg laat in de stad hangquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smutkoesjes
Moet even in m'n agenda kijken
Ik vind dat dat een woord is jaquote:
Wat gaaf. Had ik maar zon kerstpakketquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja he?Kerstpakket van mn bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |