ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?quote:
ja gaat hem vragen of hij een man is?quote:
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat mijn verwarming blijkbaar gas vreet alsof het niks is
Nee, zijn vulpen zat niet vol met sperma.quote:
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
KUTSOFTWARE, IK KAN WEER NIET INLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ja gaat hem vragen of hij een man is?
De eerste natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zal wel. Maar wat is er dan beter? Een suf onbereikbaar Dickensesque steegje of een tent op EEN minuut kruipen van een groot Intercity-knooppunt?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je geen electrische kachel ergens vandaan halen?
Ik heb geen abo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
danny heeft een ban-scriptje van mcdavid gekocht van jullie abonnementsgeld
jij nietquote:
Dat wilde je zondag ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, of ik even mag voelen om t zeker te weten
Lidl 79euroquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]tegen de tijd dat ik daar weer geld voor heb is het zomer
Dus komt mijn vriend me zo weer ophalen en meesleuren naar zijn huis![]()
Wie zegt datquote:
79 euro te veelquote:
Jij blijkbaar ook niet?quote:
Stom dat ik mijn electrische kachel net heb weggeven, je had m zķ mogen hebbenquote:
Jij ook nietquote:
Ach johquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Stom dat ik mijn electriche kachel net heb weggeven, je had m zķ mogen hebben
Dat klopt!quote:
Als ik naar je toe kom handelen we deze procedure meteen in het begin vast even af, goed?quote:
In dat geval nu vast: nee, ik wil niet voelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik naar je toe kom handelen we deze procedure meteen in het begin vast even af, goed?
Nja, toch stomquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach johIk gebruik mijn vriend gewoon
Komt helemaal goed
jebenlief
Maar Mart wel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
In dat geval nu vast: nee, ik wil niet voelen
Ik weet niet of Mart bij jou wil voelenquote:
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mart bij jou wil voelen
Ja maar, als Fles dat nou heel graag wil?quote:
Dan moet hij naar bed gaan en er verder over gaan dromen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar, als Fles dat nou heel graag wil?
alsof dat nog bevestigd moet wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, even dat SHE gedoe bijgelezen. De Boswachter
Echt, en ze gooien hem er niet uit omdat dat toegeven is dat het een baggeraar is
En als ik nou heel graag wil dat jullie aan elkaar voelen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij naar bed gaan en er verder over gaan dromen!.
Dan wordt het bedtijd voor jou!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En als ik nou heel graag wil dat jullie aan elkaar voelen?
quote:
Het zijn los van elkaar staande feiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Wat een gejankzak om een paar foto's die waarschijnlijk slechts de suggéstie van tieten zullen wekken
- Beetje zwak van SHE om een conflict op die manier uit te spelen
- De boswachter is gewoon een enorme klapjosti en waarom die in bescherming wordt genomen, is me een groot raadsel.
Mag ik dan wel naar bed met iemand? Of moet ik alleen?quote:
Met mij!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel naar bed met iemand? Of moet ik alleen?
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.quote:
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat was toen al een rel. En waarom weet niemand, dat account kan net zo goed een script van jortk zijn.
Dan ga je in bed mijn vrouw liggen. Niet gek liggen kijken als je opeens wat anders voelt.quote:
Ik wil niet met jouw vrouw in bed... Ik wil mn eigen vrouw!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je in bed mijn vrouw liggen. Niet gek liggen kijken als je opeens wat anders voelt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.
Ja!quote:
Ah, daarom zit de helft in de kscquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze opzettelijk de meest idiote snelkookjosti's blauw maken, om er enigszins wat controle op te kunnen uitoefenen. Leuk idee natuurlijk, maar dan moet dat ook wel echt gebeuren. Een soort stuif-es-in TBS-kliniek eigenlijk dus.
wel gezelligquote:
Dat hoor je me niet tegensprekenquote:
Nielsquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
Pien! hoe weet ik straks wie jou neefje is?
Okequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OkeIk heb al een spandoek gemaakt enzo
![]()
![]()
Vond ik ook al toen ik t intyptequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef DaMart het volgende:
Wat een mooi optelnummer in de TT trouwens!![]()
.
Maar ik drink alleen maar theequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mod's, klonen en koffieverslaafden, verenigt U!
De snelkookjosti's onder de blauwen zitten hier niet hequote:
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik meepost in deze KSC, heeft niemand er iets over gezegd!
En toch ben je welkomquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toch ben je welkom
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenMaar ik wist niet hoe dat hier zou vallen bij een bepaalde user
Hallo LieveLiesjequote:
Zal ik jou eens even in je tieten knijpen, overspelige sletquote:
Omdat ze geen gewillige klapjostis zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wil de andere helft er graag bij horen, maar mag niet!
fha, ga je mee thee drinken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mod's, klonen en koffieverslaafden, verenigt U!
Ja das goedquote:
Papierquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest er meteen "hoedje van Papier" achteraan denkenMaar ik wist niet hoe dat hier zou vallen bij een bepaalde user
Durf je wel, ik ben een weerloze vrouwquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even in je tieten knijpen, overspelige slet![]()
Hier komen jij
Je lust er wel pap van!quote:
Zit haar neef in Moulin Rouge?quote:
Oh juist, is dat dit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Durf je wel, ik ben een weerloze vrouw
oh NU? die vrouw?quote:
Niet naar vragen op fokquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het nut van een spandoek als je voor de TV zit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |