In seizoen 2 hielp hij met Bernards SOS-teken en in seizoen 4 (kan ook 3 geweest zijn) zagen we in een flashback dat hij ruzie met Hurley had omdat hij Libby van hem af wilde pakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant. Ik zat eerst te kijken, Hebben we die al ooit eerder gezien?
Ik ook, daarom was het ook zo vet dat hij op zo'n brute manier kapot gingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant.
39,99 voor seizoen 3? Waar??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef chansadres het volgende:
Al mijn afleveringen waren van mijn HD afgegooid.. Dus ik heb net voor 39,99 per stuk even seizoen 2 en 3 besteld. Heerlijk! Heb zin in donderdag!
Was dat niet in 1 van de Missing Pieces?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:59 schreef Symer het volgende:
Als je dreigde hem anders Leslie te noemen mocht je wel Arnzt zeggen.
[..]
En in seizoen 4 (kan ook 3 geweest zijn) zagen we in een flashback dat hij ruzie met Hurley had omdat hij Libby van hem af wilde pakken.
Ik kon hem niet laten liggen. Er word trouwens deze week één of andere disney dvd bij gedaan. Ik vind het nu wel jammer dat ik Season 1 hier heb liggen. Anders had ik al die 4 seizoenen gekocht maar ja, ga het niet dubbel kopen. Ik wacht wel tot season 4 in de aanbieding gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:42 schreef Young_David het volgende:
FRS
(Seizoensbox 1-3 is daar duurder dan seizoensbox 1-4 en zelfs duurder dan de 3 boxen los)
En wat er achter zat was zwaar magnetisch, iets wat een waterstofbom niet is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom was het ook zo vet dat hij op zo'n brute manier kapot ging![]()
En mss krijgen we nog wel een uitleg over wat er nu in de hatch zat, maar die Daniel heeft ook gezegd dat de bom begraven moest worden en gedicht met beton. En als ik me het goed kan herinneren zat er iets in de hatch achter een hele grote laag beton.
maar als die bom nog begraven is heb je kans dat die ook nog afgaat aan het einde van lost ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En wat er achter zat was zwaar magnetisch, iets wat een waterstofbom niet is.
Buiten dat is de hatch opgeblazen, als er een waterstofbom ontploft was, dan was het hele eiland verwoest.
persoonlijk vind ik het nu meer pakkend dan het vorige seizoenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Cypress_Hill het volgende:
Vond het vanaf 5.01 jammer dat ze er hierna nog een seizoen achter willen plakken. Begin er een beetje klaar mee te worden. Blijf wel kijken, kan nu niet meer terug. Maar het is allemaal niet meer zo, pakkend, als eerst.
Het enige waar ik op zit te wachten is hoe alles (als dat al gaat gebeuren) wordt uitgelegd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het nu meer pakkend dan het vorige seizoen
Juliet? Ben je debiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, en dat kleine meisje die faraday naar de bom bracht (ben nogal slecht in namen), is dat Juliet? Of kenden ze elkaar?
Waarschijnlijk al lang en breed besproken hier, maar cba om alles te lezen.
Juliet? Ben je debiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, en dat kleine meisje die faraday naar de bom bracht (ben nogal slecht in namen), is dat Juliet? Of kenden ze elkaar?
Niet zo pakkend, ben je debiel?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Cypress_Hill het volgende:
Vond het vanaf 5.01 jammer dat ze er hierna nog een seizoen achter willen plakken. Begin er een beetje klaar mee te worden. Blijf wel kijken, kan nu niet meer terug. Maar het is allemaal niet meer zo, pakkend, als eerst.
Denk toch dat die bom er iets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En wat er achter zat was zwaar magnetisch, iets wat een waterstofbom niet is.
Buiten dat is de hatch opgeblazen, als er een waterstofbom ontploft was, dan was het hele eiland verwoest.
Nee haha hij is stoned want hij heet Cypress_Hill!!!11quote:
Die DVD was even duur als die van de vorige seizoenen, terwijl er maar 14 afleveringen op staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:50 schreef Addict89 het volgende:
Heb na het kijken van de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 toch maar besloten om de DVD box van seizoen 4 te halen en opnieuw te kijken, zit er nu tenminste weer helemaal in.
Geen wonder dat je het niet zo pakkend vindt, je hebt geen flauw benul waar het over gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef NiekL het volgende:
[..]
Geen wonder dat je het niet zo pakkend vindt, je hebt geen flauw benul waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |