zo een mexicanotje gaat er wel inquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
Boeuf stroganoff 321 Kcal ¤ 3.60
Chinese tomatensoep 34 Kcal ¤ 0.40
Gepofte aardappel met kruidenkaas 357 Kcal ¤ 1.56
Mexicano 430 Kcal ¤ 0.89
Ohw dus ze zijn wel nog steeds blij met jequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeheee me vrijdag wordt omgeruild voor de maandag toch
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik stond gister in de supermarkt en had toen opeens 2 grappige paint ideen in me hoofd
Maar ik ben er alweer 1 vergeten
en die zegt dat ze zelf niet dom is hequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Paris Hilton: Gordon Ramsay is premier toch? :-Gordon-Ramsay-is-premier-toch?-.html
Ik moet ze eerst wat beter uitdenkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]ga je die andere nu maar painten
ach ze let gewoon niet zo op de actualiteit...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en die zegt dat ze zelf niet dom is he
Blond hequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Paris Hilton: Gordon Ramsay is premier toch? :-Gordon-Ramsay-is-premier-toch?-.html
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ze let gewoon niet zo op de actualiteit...
smeerlap!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo een mexicanotje gaat er wel in
heeft ze jeuk op haar hoofd?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
smeerlap!
[ afbeelding ]![]()
wel een toffe film trouwens
kan ook...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of ze is bang dat der hoofd eraf valt
gatver en welke film en ik had het over dit mexicanotjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
smeerlap!
[ afbeelding ]![]()
Dan moet ze der tanden er niet inzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan ook...
Of ze is bang dat de banaan anders teveel pijn heeft...
De film is briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
smeerlap!
[ afbeelding ]![]()
Dat mag jij haar dan uitleggen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet ze der tanden er niet inzetten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom ken ik die film niet[ afbeelding ]
Geloof niet dat ik dat kanquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat mag jij haar dan uitleggen...
ok dan is het goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gatver en welke film en ik had het over dit mexicanotje
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan is het goed!
deze film
nacholibre: http://www.imdb.com/title/tt0457510/
jammer voor haar...quote:
ik zou zeggen downloaden!!quote:
runx, logi, dracu, sm0kez,tripack, barra,crazy-mquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer voor haar...
maaruh wie staan er trouwens allemaal in het bovenste plaatje van de OP?
Help me herinnerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou zeggen downloaden!!
je mailt het maar naar huisquote:
ah meer dan de helft is hier dus niet meer actief...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
runx, logi, dracu, sm0kez,tripack, barra,crazy-m
Ja lucky me, maar alleen dit weekend uiteraardquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus ze zijn wel nog steeds blij met je
Gaat het volgende week in? Dus heb je maandag ook vrij
4 dagen weekend
ach ja who caresquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah meer dan de helft is hier dus niet meer actief...lekker representatief voor het topic
Ja er moet ook een nieuwe worden gefixedquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah meer dan de helft is hier dus niet meer actief...lekker representatief voor het topic
en de mensen die wel trouw iedere dag posten worden niet opgenomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik?quote:
Niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mailt het maar naar huis
Dat bedoel ik... onrecht is het...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de mensen die wel trouw iedere dag posten worden niet opgenomen
Goed lezen wat er staatquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maak dan een nieuwequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie kent die niet... die ken ik zelfsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel slecht idee
Ken jij: shawshank redemption?
Snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lucky me, maar alleen dit weekend uiteraard
Waar wacht je opquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja er moet ook een nieuwe worden gefixed
lieverd, ik heb er nooit ingestaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed lezen wat er staatjij was ook een poos niet meer actief en dan had
je me een mailtje moeten sturen
Oh zo...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
En ik voeg dus geen plaatjes toe als er geen aanvragen komensimple that is
Kan ik niet... ben ik niet zo goed in...quote:
Jij staat zelfs niet in de posterquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed lezen wat er staatjij was ook een poos niet meer actief en dan had
je me een mailtje moeten sturen
quote:Ben je een waardige poster en is debbie_19 je weer vergeten? Stuur dan een PMetje naar debbie_19
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lieverd, ik heb er nooit ingestaan
Ik sta nergensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij staat zelfs niet in de poster
Lynda, wiesda? en waar is die gebleven?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaakten nu wel want eerst stond er PM Lynda
dusss
en toen ik em ging maken postte jij hier niet
Ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie kent die niet... die ken ik zelfs
Omdat ze er toen ook niet wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij staat zelfs niet in de poster
Volgens mij is Lynda een heeel leuk meisjequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaakten nu wel want eerst stond er PM Lynda
dusss
aha... is wel een aanrader... misschien een beetje langdradig en somber eind... maar toch...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb um gedownload gekocht uit de eweka winkel
1 hour delivery
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dusss
Hmmkeyquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is Lynda een heeel leuk meisje
als jij het zegt ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lynda, wiesda? en waar is die gebleven?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ze er toen ook niet was![]()
Toen ze weer kwam posten wisten jullie niet eens wie ze wasik wel
Sarcasme spatte eraf hequote:
weet ik het... ken dr nietquote:
ookquote:
ah ik ook niet... dat schept een bandquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sarcasme spatte eraf he
Was ze zo erg?
[..]
weet ik het... ken dr niet
Kom op LL je weet Lynda toch nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sarcasme spatte eraf he
Was ze zo erg?
[..]
weet ik het... ken dr niet
Deb, moet je ook van mij kotsen?quote:
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom op LL je weet Lynda toch nog welhet dinnetje van Droxz
Leer me dat eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannen
Nou ja maakt ook niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannen
Ze kon mij niet echt waarderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen ik hier veel was was ze niet erg ofzo
Hmmm er is een nieuwe fase aangebroken... want we werken met GRTDOJW in plaats van met Geen Reet Te Doen Op Je Werk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uitze komen hier niet meer en ik las laatst ergens dat droxz had gezegd dat ze dit topic dood lieten gaan
en ze zouden nog steeds een andere beginnen. En ik denk dat dit wel gelezen wordt
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen ik hier veel was was ze niet erg ofzo
Wat lief dat je nog steeds aan mij denktquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dusss
Gaat niet, moet je natuurtalent voor zijnquote:
* LL zwaait evenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uitze komen hier niet meer en ik las laatst ergens dat droxz had gezegd dat ze dit topic dood lieten gaan
en ze zouden nog steeds een andere beginnen. En ik denk dat dit wel gelezen wordt
Anytimequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat lief dat je nog steeds aan mij denkt
ik zat er 5 maanden hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoen jezus man jij doet net of je bij die oude gang hoort, maar je was toen gewoon een blauwe maandag poster
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Alwaysquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik me eigen naam in die poster zette zonder avatar (want die had ik niet)quote:
Van mij mag je het doen hoor..o wacht..je staat er al inquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat ik me eigen naam in die poster zette zonder avatar (want die had ik niet)
Vond ze niet zo leuk
In het midden en bovenaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Van mij mag je het doen hoor..o wacht..je staat er al in
Dat wist ikquote:
Friday behoorde dus wel tot die oude gardequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoen jezus man jij doet net of je bij die oude gang hoort, maar je was toen gewoon een blauwe maandag poster
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houdenquote:
Surequote:
Wij werken tenminste ipv postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ikze doen niet anders.
Ik heb gePM'tquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friday behoorde dus wel tot die oude garde
en vind het wel zielig dat hier achter de rug om over mensen zoals lynda en Droxz gelult word. Als jullie zo stoer zijn stuur ze het dan in een pm ipv achter de rug om
Dan kunnen ze zich in elk geval nog verweren ...
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houden
GMTA...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houden
Waarom zou ik dat doen? Ze (julile) doen hetzelfde waarschijnlijk over onsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en vind het wel zielig dat hier achter de rug om over mensen zoals lynda en Droxz gelult word. Als jullie zo stoer zijn stuur ze het dan in een pm ipv achter de rug om
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sureokeej..heb je ook bijna weekend?
leven gebeterd?quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Van jou wist ik het zelf al![]()
Zulke lieve pm's als ik weer eens niet op je reageerde
Neej jullie LEZEN tenminste ipv postenquote:
euhm... ze lezen mee hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggen
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ikze doen niet anders.
Thank god ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
En wat internet-helden vinden zal me echt ruk wezen, heb mn vrienden IRL
Je kan te ver gaan hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
joepie maar ik heb bijna weekend
Daar hadden we het dus net overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
Wel eerder toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggen
Totale tegenspraak dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
ja, heb jij die?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
Dat zeiden we ook..als je dan meeleest lees ook allesquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik zal je missen woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
Maaruh bijna etenstijd
en na de middag weer in vergadering... dus mooz je zal het weer zonder me moeten stellen...
tieten laten zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, heb jij die?![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregen???
Neequote:
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...quote:
Sorry ik heb een leven, net als de rest van de oude garde hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook..als je dan meeleest lees ook alles
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Totale tegenspraak dus
"Boehoe, ze kletsen over jou... lees maar... *linkje*"
nee joh, helemaaaaaal niet schijnheilig ....
volgens mij maak ik me niet favoriet met mn mening![]()
Vandaar dat mij het niet lukt, want die heb ik niet...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Sorry ik heb een leven, net als de rest van de oude garde hier![]()
En nu word het weer tijd om die verder te gaan houden
Have a nice onequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...![]()
ben blij dat ik er bijna aan toe kan gaan geven...
Slijmjurkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik vond het gezellig, ik hoop jij ook... en voel je vrij nog eens langs te komen voor een
En dat bedoelde ik niet persoonlijkquote:
Cyaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...![]()
ben blij dat ik er bijna aan toe kan gaan geven...
Uhm okeejquote:
Je bent net te laatquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ruik... ik ruik.... een gezellig topic!
Krijg jij ook al de link via msn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
dank u!quote:
* debbie wacht geduldig...nee pakt de oliequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik niet persoonlijkecht niet...
* LL blaast badje op
Sgoed
hey droxz hoe is het met je pols?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
ey droxzquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Hij is het vriendje van Lyndaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Krijg jij ook al de link via msn?
Mja dan ga ik maar lunchen hoorquote:
Zo spontaan ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uhm okeej
* debbie geeft Moozzie een hug
Hey p00pquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja dan ga ik maar lunchen hoor
ik doe mee! Eetsequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja dan ga ik maar lunchen hoor
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Friday12 het volgende:
eetse voor de mensen die al gaan eten
goed idee, ik kan me nog een foto herrineren van jou in een schapenpakquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja er moet ook een nieuwe worden gefixed
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed idee, ik kan me nog een foto herrineren van jou in een schapenpak
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niks...dat merk je vanzelf wel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Niks...dat merk je vanzelf wel
Welkequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jaaaah
ik ook
omfg
nog goed gesoept ook
MOet ik alles uitleggen?quote:
O, spuit 11 komt hier dus ook nog.quote:
Twas ook maar een grapjuhquote:
Kwebbiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O, spuit 11 komt hier dus ook nog.
En kwebbie, ik lees hier nooit meerEn heb het druk op mijn werk, en post nooit meer... maarja,
dat had je vast ook wel ergens gelezen
Hmm neej eigenlijk niet gelezen maar fijn voor je heurquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En kwebbie, ik lees hier nooit meerEn heb het druk op mijn werk, en post nooit meer... maarja,
Dude dat hoeven wij toch niet te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef Dueno het volgende:
WOW WAT WERD IK HARD
O ja en gelukkig maar..dat jullie nooit kwebben hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmm neej eigenlijk niet gelezen maar fijn voor je heur![]()
Maar wat doe je hier dan?
Mooi laturquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?
En omdat mijn naam weer lekker in dit topic staat terwijl ik nergens wat van weet enzo....![]()
Maar was niet boeiend, dus ik ga weer verder met werk....
quote:
Droxz! Vuige schandknaap, ga werken met dat luie kadaver van je! Werkschuwtuigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?
En omdat mijn naam weer lekker in dit topic staat terwijl ik nergens wat van weet enzo....![]()
Maar was niet boeiend, dus ik ga weer verder met werk....
Echt wehlquote:
Handig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bot
Irritant,
Triest
Chagrijnig
H.. die vul ik maar niet in
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz! Vuige schandknaap, ga werken met dat luie kadaver van je! Werkschuwtuig
Wacht maar ik maak je psychologisch helemaal gekquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig?
schelden doet geen pijhijn
Jeweetschquote:
Dat zegt een vriend van mij altijd als ie gaat plassenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent zo ff de hond uitlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |