Je kan te ver gaan hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
joepie maar ik heb bijna weekend
Daar hadden we het dus net overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
Wel eerder toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggen
Totale tegenspraak dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
ja, heb jij die?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
En wat internet-helden vinden zal me echt ruk wezen, heb mn vrienden IRL
Dat zeiden we ook..als je dan meeleest lees ook allesquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
En wat internet-helden vinden zal me echt ruk wezen, heb mn vrienden IRL
Ik zal je missen woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
Maaruh bijna etenstijd
en na de middag weer in vergadering... dus mooz je zal het weer zonder me moeten stellen...
tieten laten zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, heb jij die?![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregen???
Neequote:
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...quote:
Sorry ik heb een leven, net als de rest van de oude garde hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook..als je dan meeleest lees ook alles
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Totale tegenspraak dus
"Boehoe, ze kletsen over jou... lees maar... *linkje*"
nee joh, helemaaaaaal niet schijnheilig ....
volgens mij maak ik me niet favoriet met mn mening![]()
Vandaar dat mij het niet lukt, want die heb ik niet...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Sorry ik heb een leven, net als de rest van de oude garde hier![]()
En nu word het weer tijd om die verder te gaan houden
Have a nice onequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...![]()
ben blij dat ik er bijna aan toe kan gaan geven...
Slijmjurkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik vond het gezellig, ik hoop jij ook... en voel je vrij nog eens langs te komen voor een
En dat bedoelde ik niet persoonlijkquote:
Cyaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ik heb al sinds 11 uur trek...![]()
ben blij dat ik er bijna aan toe kan gaan geven...
Uhm okeejquote:
Je bent net te laatquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ruik... ik ruik.... een gezellig topic!
Krijg jij ook al de link via msn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ruik... ik ruik.... een gezellig topic!
dank u!quote:
* debbie wacht geduldig...nee pakt de oliequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik niet persoonlijkecht niet...
* LL blaast badje op
Sgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |