Dat wist ikquote:
Friday behoorde dus wel tot die oude gardequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoen jezus man jij doet net of je bij die oude gang hoort, maar je was toen gewoon een blauwe maandag poster
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houdenquote:
Surequote:
Wij werken tenminste ipv postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ikze doen niet anders.
Ik heb gePM'tquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friday behoorde dus wel tot die oude garde
en vind het wel zielig dat hier achter de rug om over mensen zoals lynda en Droxz gelult word. Als jullie zo stoer zijn stuur ze het dan in een pm ipv achter de rug om
Dan kunnen ze zich in elk geval nog verweren ...
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houden
GMTA...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch triest... beetje vergelijkbaar met je buren af te luisteren door een glas tegen de muur te houden
Waarom zou ik dat doen? Ze (julile) doen hetzelfde waarschijnlijk over onsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en vind het wel zielig dat hier achter de rug om over mensen zoals lynda en Droxz gelult word. Als jullie zo stoer zijn stuur ze het dan in een pm ipv achter de rug om
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sureokeej..heb je ook bijna weekend?
leven gebeterd?quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Van jou wist ik het zelf al![]()
Zulke lieve pm's als ik weer eens niet op je reageerde
Neej jullie LEZEN tenminste ipv postenquote:
euhm... ze lezen mee hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggen
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ikze doen niet anders.
Thank god ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
En wat internet-helden vinden zal me echt ruk wezen, heb mn vrienden IRL
Je kan te ver gaan hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
joepie maar ik heb bijna weekend
Daar hadden we het dus net overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
Wel eerder toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tenminste topic 100 meegemaakt ken jij niet zeggen
Totale tegenspraak dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Of er zijn ook mensen in dit topic die niet zo schijnheilig zijn en even in msn een linkje geven..
Maar waarom is die op nog steeds van Droxz? Als jullie zo slap gaan zitten lullen over hem en de rest van de mensen die hier poste tot topic mwa 400 a 500 verander de OP dan ook
ja, heb jij die?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En daarbij: wat ik over iemand lul moet ik zelf weten, weet toch dat ik zelf ook bekletst wordt
En wat internet-helden vinden zal me echt ruk wezen, heb mn vrienden IRL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |