wie kent die niet... die ken ik zelfsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel slecht idee
Ken jij: shawshank redemption?
Snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lucky me, maar alleen dit weekend uiteraard
Waar wacht je opquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja er moet ook een nieuwe worden gefixed
lieverd, ik heb er nooit ingestaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed lezen wat er staatjij was ook een poos niet meer actief en dan had
je me een mailtje moeten sturen
Oh zo...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
En ik voeg dus geen plaatjes toe als er geen aanvragen komensimple that is
Kan ik niet... ben ik niet zo goed in...quote:
Jij staat zelfs niet in de posterquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de mensen die wel trouw iedere dag posten worden niet opgenomen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed lezen wat er staatjij was ook een poos niet meer actief en dan had
je me een mailtje moeten sturen
quote:Ben je een waardige poster en is debbie_19 je weer vergeten? Stuur dan een PMetje naar debbie_19
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lieverd, ik heb er nooit ingestaan
Ik sta nergensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij staat zelfs niet in de poster
Lynda, wiesda? en waar is die gebleven?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaakten nu wel want eerst stond er PM Lynda
dusss
en toen ik em ging maken postte jij hier niet
Ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie kent die niet... die ken ik zelfs
Omdat ze er toen ook niet wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij staat zelfs niet in de poster
Volgens mij is Lynda een heeel leuk meisjequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik heb em eerder nooit gemaakten nu wel want eerst stond er PM Lynda
dusss
aha... is wel een aanrader... misschien een beetje langdradig en somber eind... maar toch...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb um gedownload gekocht uit de eweka winkel
1 hour delivery
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dusss
Hmmkeyquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is Lynda een heeel leuk meisje
als jij het zegt ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lynda, wiesda? en waar is die gebleven?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ze er toen ook niet was![]()
Toen ze weer kwam posten wisten jullie niet eens wie ze wasik wel
Sarcasme spatte eraf hequote:
weet ik het... ken dr nietquote:
ookquote:
ah ik ook niet... dat schept een bandquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sarcasme spatte eraf he
Was ze zo erg?
[..]
weet ik het... ken dr niet
Kom op LL je weet Lynda toch nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sarcasme spatte eraf he
Was ze zo erg?
[..]
weet ik het... ken dr niet
Deb, moet je ook van mij kotsen?quote:
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom op LL je weet Lynda toch nog welhet dinnetje van Droxz
Leer me dat eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannen
Nou ja maakt ook niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar uit mijn geheugen verbannen
Ze kon mij niet echt waarderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen ik hier veel was was ze niet erg ofzo
Hmmm er is een nieuwe fase aangebroken... want we werken met GRTDOJW in plaats van met Geen Reet Te Doen Op Je Werk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uitze komen hier niet meer en ik las laatst ergens dat droxz had gezegd dat ze dit topic dood lieten gaan
en ze zouden nog steeds een andere beginnen. En ik denk dat dit wel gelezen wordt
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen ik hier veel was was ze niet erg ofzo
Wat lief dat je nog steeds aan mij denktquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dusss
Gaat niet, moet je natuurtalent voor zijnquote:
* LL zwaait evenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja maakt ook niet uitze komen hier niet meer en ik las laatst ergens dat droxz had gezegd dat ze dit topic dood lieten gaan
en ze zouden nog steeds een andere beginnen. En ik denk dat dit wel gelezen wordt
Anytimequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat lief dat je nog steeds aan mij denkt
ik zat er 5 maanden hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij was er ook zelf bijna nooit ofzoen jezus man jij doet net of je bij die oude gang hoort, maar je was toen gewoon een blauwe maandag poster
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Alwaysquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat ik me eigen naam in die poster zette zonder avatar (want die had ik niet)quote:
Van mij mag je het doen hoor..o wacht..je staat er al inquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat ik me eigen naam in die poster zette zonder avatar (want die had ik niet)
Vond ze niet zo leuk
In het midden en bovenaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Van mij mag je het doen hoor..o wacht..je staat er al in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |