Hmm neej eigenlijk niet gelezen maar fijn voor je heurquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O, spuit 11 komt hier dus ook nog.
En kwebbie, ik lees hier nooit meerEn heb het druk op mijn werk, en post nooit meer... maarja,
dat had je vast ook wel ergens gelezen
Dude dat hoeven wij toch niet te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef Dueno het volgende:
WOW WAT WERD IK HARD
O ja en gelukkig maar..dat jullie nooit kwebben hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
O, spuit 11 komt hier dus ook nog.
En kwebbie, ik lees hier nooit meerEn heb het druk op mijn werk, en post nooit meer... maarja,
dat had je vast ook wel ergens gelezen
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmm neej eigenlijk niet gelezen maar fijn voor je heur![]()
Maar wat doe je hier dan?
Mooi laturquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?
En omdat mijn naam weer lekker in dit topic staat terwijl ik nergens wat van weet enzo....![]()
Maar was niet boeiend, dus ik ga weer verder met werk....
quote:
Droxz! Vuige schandknaap, ga werken met dat luie kadaver van je! Werkschuwtuigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg via via te horen dat ik hier ff moest kijken... meer niet?
En omdat mijn naam weer lekker in dit topic staat terwijl ik nergens wat van weet enzo....![]()
Maar was niet boeiend, dus ik ga weer verder met werk....
Echt wehlquote:
Handig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bot
Irritant,
Triest
Chagrijnig
H.. die vul ik maar niet in
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz! Vuige schandknaap, ga werken met dat luie kadaver van je! Werkschuwtuig
Wacht maar ik maak je psychologisch helemaal gekquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig?
schelden doet geen pijhijn
Jeweetschquote:
Dat zegt een vriend van mij altijd als ie gaat plassenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent zo ff de hond uitlaten
Je moet toch wat he in je 3 maanden durende vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent zo ff de hond uitlaten
Maar dat doet pijn, met die hamerquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wacht maar ik maak je psychologisch helemaal gek![]()
Zo ongeveer ->
Indeed..trouwens wat hij daar zegt klopt echt zoooo nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig?
schelden doet geen pijhijn
Lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zegt een vriend van mij altijd als ie gaat plassen
Zegt ineens een andere vriend: ik loop ff meetoch maar gezegd dat ie ging pissen
WL, gast hoe is het met je?!?quote:
Die hamer zal je verlossenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat doet pijn, met die hamer
Whateverquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed..trouwens wat hij daar zegt klopt echt zoooo niet
Ik zei meteen: hij wil je hond wel vasthouden.. iedereen in een deuk...quote:
Bijna Weekend heh! dus het gaat uitstekend, nagelaten van wat migraine dan, maar goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WL, gast hoe is het met je?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |