Ongetwijfeld inclusief extragratis veiligste route dwars door Bunnik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Utrecht-uit kost 20,65 euro. Verkoop start voor voorrang op 31-1 en voor normale uitkaarthouders op 7-2.
Het is overigens, heel apart, een verplichte buscombi.
Hoe kom je aan deze info?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Utrecht-uit kost 20,65 euro. Verkoop start voor voorrang op 31-1 en voor normale uitkaarthouders op 7-2.
SMS-dienst van Ajax.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info?
Ben dan nog niet terug van vakantie, dus moet dan nog even snel iets zien te regelen......!
quote:
Die gast die dit heeft gemaakt is 100% Ajax fanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Ruilbeurs in 't home zaterdag?
Was toch gratis toegang ofzo? Utrecht kwam ook gratis naar de Arena tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij scheelt het alleen de zeven euro die het kaartje normaal extra kost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was toch gratis toegang ofzo? Utrecht kwam ook gratis naar de Arena toch
Hmm dacht dat het gratis wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen het wedstrijdkaartje, de Utrechtsupporters moesten zelf ook voor de trein betalen. Maargoed, ik betaal zelf met liefde die twee tientjes voor de bus...Ook al woon ik op een steenworp afstand van de Galgenwaard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm dacht dat het gratis was![]()
Ben benieuwd vanavond, denk dat ze al tegengehouden worden voordat ze rond de kuip zijn.
21 euro voor de bus, wat een bullshit eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen het wedstrijdkaartje, de Utrechtsupporters moesten zelf ook voor de trein betalen. Maargoed, ik betaal zelf met liefde die twee tientjes voor de bus...Ook al woon ik op een steenworp afstand van de Galgenwaard.
Was dat al helemaal vergeten joh. Vond het al erg goedkoop. Maar ff proberen dan de 7e. Waarschijnlijk nog geen internet dan, dus dat wordt ouderwets naar de sigarenboer.quote:
Ritje naar Utrecht is voor mij een stuk goedkoper dan 21 EUR.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
21 euro voor de bus, wat een bullshit eigenlijk
?quote:Goossens naar FC Twente
donderdag 29 januari, door highlow, amsterdam, 17:52u, highlow.nl
John FC Twente heeft de strijd om John Goossens gewonnen. De linker vleugelspeler heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij de Tukkers, zo meldt Ajax aan highlow.nl Afgelopen week meldden we al dat de Heemstedeling verhuurd zou worden aan NEC, maar naar nu blijkt heeft FC Twente de talentvolle speler gekocht. Ajax heeft dit zojuist bevestigd aan highlow.nl. "Het is heel mooi voor John", vertelt Aron Winter. "Wij hebben jongens die nu staan te trappelen voor die positie."
Hopen voor je dat de primera in Leiden een beetje goed isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was dat al helemaal vergeten joh. Vond het al erg goedkoop. Maar ff proberen dan de 7e. Waarschijnlijk nog geen internet dan, dus dat wordt ouderwets naar de sigarenboer.
Kunnen we hem over 2 jaar weer terugkopen van Twentequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:07 schreef koningdavid het volgende:
Had hem eerder verhuurd dan verkocht denk ik.
Prachtig om in zo'n artikel nieuws te brengen, maar vooral je eigen canard toe te geven.quote:
Iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kunnen we hem over 2 jaar weer terugkopen van Twente
quote:
In een koude Kuip begon de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax met de traditionele hymne "Hamas, hamas, Joden aan het gas". Dit Rotterdamse volkslied werd daarna nog een paar keer vol entousiasme door het Feyenoord-publiek aangeheven. De wedstrijd begon met een aanvallend ingesteld Jong Ajax. Het eerste gevaar kwam via een vrije trap van Kennedy, net buiten de 16. De keeper wist de bal naast te tikken. Twee minuten later kreeg de thuisploeg een eerste mogelijkheid voor het doel van Dennis Gentenaar, maar de Feyenoorders waren te onrustig, waardoor Sno weg kon werken.
wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Silenus het volgende:
Vanavond op het Sportjournaal een item over Ismail Aissati, over hoe het nu met 'm gaat.
Zodat we hem straks kunnen kopen. Niks verkopen aan die lui. Clubs die moeilijk doen als wij aankloppen moet je niks verkopen. Desnoods verhuur je hem aan ADO of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef versteegrob het volgende:
Klinkt logisch, waarom verkopen? Krijg je weinig voor, verhuur hem dan
Klopt. Tot rotterdam ging het goed, maar daar politiebegeleiding en toen terug naar amsterdam gestuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm dacht dat het gratis was![]()
Ben benieuwd vanavond, denk dat ze al tegengehouden worden voordat ze rond de kuip zijn.
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
Verwacht er iemand nog een spannende aankoop?
Lijkt me ook het beste, maar volgende keer die kakkies ook niet meer toelaten bij ons.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Klopt. Tot rotterdam ging het goed, maar daar politiebegeleiding en toen terug naar amsterdam gestuurd.
Jong Ajax is sowieso nooit zo succesvol tegen Jong Feyenoord. Al is dat gezien de opstelling vanavond wel weer verklaarbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef denthemen het volgende:
2-0 achter, zonde.. Naja, die competitie winnen ze welJammer dat we nu mensen als DK in het topic krijgen, mensen die zich kapot moeten schamen voor hun club
Nouja dat is dus het rare. Als zij komen worden ze naar het stadion begeleid en krijgen ze een apart vak. En bij ons wordt opgeroepen niet te gaan en word je teruggestuurd als je het wel probeert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me ook het beste, maar volgende keer die kakkies ook niet meer toelaten bij ons.
Lijkt me een goeie gozer! Echte Ajacied zo te horen en die vrije trappenquote:
Ik mag hopen dat dat niet waar is dus. Verhuren lijkt me top, maar verkopen is écht dom. Straks weer terugkopen voor een paar miljoen zeker. Dit soort spelers moet je zo lang mogelijk zelf houden, die leveren toch niks op bij verkoop. Kan je net zo goed het contract uit laten dienen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef toma het volgende:
Ja hoor!
Ga je Goossens aan Twente verkopen. Waar ben je dan mee bezig?
Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.quote:
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.
Ik weet het niet. Moeilijk inschatten. Denk niet dat het een topper wordt, anders had hij vast allang een kans gekregen in het eerste of bij de A-selectie. Zeker bij Ajax. Denk dat er best goede redenen voor zijn waarom dat nooit is gebeurd. Misschien dat verhuren een betere optie was geweest, ja. Maar ja, lastig. Ben benieuwd of hij het redt bij Twente. Kan goed zijn dat zo'n jongen zich elders wel gewoon goed ontwikkelt. We zien het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.
Inderdaad. En Sarpong, Anita en Donald zijn ook niet de nieuwe wereldtoppers als een Sneijder of VdV.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
Dat klopt ook wel maar ik had en heb eigenlijk nog steeds wel vertrouwen in die jongen. Door wat ik van hem gezien en gehoord heb. Maar ze zullen hem ook niet voor niks weg doen ( hoop ik ) als dat zo is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef versteegrob het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-472156/category/sport/
Leuk interview, heb de vertrouwen in!
75% a 80% zit Aisatti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati:
http://player.nos.nl/inde(...)2156/category/sport/
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
GVD, zie nu pas dat we komende dinsdagavond tegen Heracles moeten! Wat is dat voor een achterlijke dag?
Gaat mij nooit lukken met m'n werk om dat te halen
Is natuurlijk meten met 2 matenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Nouja dat is dus het rare. Als zij komen worden ze naar het stadion begeleid en krijgen ze een apart vak. En bij ons wordt opgeroepen niet te gaan en word je teruggestuurd als je het wel probeert.
Te debiel voor woorden dit iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
Sjonge zeg, heb je zo'n talent in huis, hele jeugd opgeleid en dan laat je hem zonder een kans vertrekken naar FC Twente.
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is natuurlijk meten met 2 maten![]()
Maargoed verbaasd me niks
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwen
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?
dat bedoel ik: je gaat er noiet vanuit dat er op dinsdag competitievoetbal is. Misschien Europees, maar ja, daar moet je apart kaarten voor kopen, dus dat heb je wel door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |