Oh nja ik let ook niet op ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef CG het volgende:
Volgens mij stond er 420 : 30 = 2 x ...
141 op internetVorige jaren 135, 136, 138 dus blijft mooi constant
Ik heb inderdaad 2 vragen ´gemist´ op internet. Maar ik klaag niet over de scorequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
EDIT: even de tv aangezet, nu begrijp ik waarom het op tv zo veel makkelijker was. Daar gaat de tijd pas lopen NA het lezen van de vraag, ipv tegelijk. Dus zo'n kleine 15 seconden tijdwinst heb je daar.
Ah, er wordt dus toch gepatst met je score hiero? Ok, je wint van mij hoor knul, ik kwam niet hoger dan 133. Na een nachtje van 4 uur slaap helaasquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef CG het volgende:
bij een van die zwangere wijven knapte de vliezen "ja alles is beetje nat hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Watskebeurt? Ik zit niet te kijken.
Op fok heeft iedereen boven de 130.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef CG het volgende:
Volgens mij stond er 420 : 30 = 2 x ...
Ja, dat viel me ook op, nadat ik de online test had gedaan. En 'k weet zeker dat me dat punten heeft gekostquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
EDIT: even de tv aangezet, nu begrijp ik waarom het op tv zo veel makkelijker was. Daar gaat de tijd pas lopen NA het lezen van de vraag, ipv tegelijk. Dus zo'n kleine 15 seconden tijdwinst heb je daar.
en vervolgens werd de bewuste vraag tijdens dat moment vervangen voor een andere vraag, en HEEL toevallig kwam die nieuwe vraag netjes voor in de online IQ versie, en nergens iets te bekennen van de originele vraagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef l3laster het volgende:
[..]
bij een van die zwangere wijven knapte de vliezen "ja alles is beetje nat hier" en die lodiers wist niet meer wat die moest doen FAIL!
Niet iedereen. 126 op de online test hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op fok heeft iedereen boven de 130.
Je uitslag vermelden is dus direct patsen als je het hoog hebt? Ik hecht er verder geen waarde aan, is gewoon leuk om even te testen toch. Volgende week is iedereen t weer vergeten en volgend jaar kunnen we weer voor een nieuwe ronde gaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, er wordt dus toch gepatst met je score hiero? Ok, je wint van mij hoor knul, ik kwam niet hoger dan 133. Na een nachtje van 4 uur slaap helaas
Nee hoor. Mijn IQ is 128.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op fok heeft iedereen boven de 130.
Ik dacht blauwquote:
Zo slecht is mijn geheugen nou ook weer niet, dat was echt te makkelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:58 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Marianne van Houten
Ik ook, maar ik had die in staat kunnen zijn weer niet, dus toch t goede aantalquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Fuck, gratis en voor niets heb ik als pleonasme meegeteld.
Je submits op de frontpage doen anders vermoedenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef Djeez het volgende:
Ondanks griep toch nog een score van 138 weten neer te zetten. Ik mag dus klagen...
27 jaar en nog steeds op het VWO zitten. Dan ben je toch niet al te snugger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Maartel het volgende:
30 vragen, 1 fout.. maar 't rekenen moet nog komen
Hoogstvoltooide opleiding, da's wat anders dan dat ik er nu nog zit..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
27 jaar en nog steeds op het VWO zitten. Dan ben je toch niet al te snugger.
een lagere score als Bonnyquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef helldeskr het volgende:
Als ik de echte tests mag maken terwijl ik rustig op mijn eigen bank zit met een peukie en een bokbiertje onder handbereik dan haal ik ook wel boven de 130![]()
Helaas is het iets anders wanneer je op assesment in zo'n kantoortje zit.
Terwijl je je nog druk zit te maken of je je rollenspel goedgemaakt hebt krijg je alweer zo'n berg rekensommetjes voor je kiezen
Dquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Maartel het volgende:
Vraag 35, met welke artikelen je het voordeligst uit was, waren dat inderdaad de 2 met het hoogste kortingspercentage? (lijkt me logisch, maar heb t antwoord even gemist)
Zwanger wijf ook ! ..quote:
Maak dat de kat wijs. Ook die met de buttons goed?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:24 schreef Maartel het volgende:
2 Fout![]()
(al was die pleonasme-vraag dan weer mazzel)
Yep, ik had 6 fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
5 fouten in totaal. Is dat een beetje goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |