quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Silenus het volgende:
Jezus wat een dikke jopen heeft die lelijke vrouw.
Als je daadwerkelijk zo slim bent, ben je erachter gekomen dat je moet doen wat je gelukkig maakt... Schijnbaar maakt een kinderjournaal haar gelukkig, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kan niet dat die donkere vrouw zo belachelijk hoog had, dan zal je niet 10 jaar lang het kinderjournaal presenteren. Als je zo belachelijk slim bent, dan had je je allang gerealiseerd dat je veel meer met je leven kan.
Klopt wel denk ik. Ik had 155 maar ook ooit een officiële test gedaan en daar "maar" 126 behaald.quote:
........quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef schaal_9 het volgende:
Zojuist de test gemaakt en ik had een score van 100
Bij mij juist totaal niet. Ik heb op mijn 11e een test gedaan in Utrecht en toen scoorde ik 115 en op mijn 18e wederom een gedaan, dit keer in Amsterdam en daar kwam toen 121 uit waar ik eigenlijk al redelijk trots op wasquote:Op zondag 22 januari 2012 02:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik. Ik had 155 maar ook ooit een officiële test gedaan en daar "maar" 126 behaald.
Rond de 30 verschil. Als je er bij haar dus +/- 30 vanaf doet, klopt het ongeveer toch?
Ik mag hopen voor mezelf van niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik. Ik had 155 maar ook ooit een officiële test gedaan en daar "maar" 126 behaald.
Rond de 30 verschil. Als je er bij haar dus +/- 30 vanaf doet, klopt het ongeveer toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |