Ik ook, maar ik had die in staat kunnen zijn weer niet, dus toch t goede aantalquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Fuck, gratis en voor niets heb ik als pleonasme meegeteld.
Je submits op de frontpage doen anders vermoedenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef Djeez het volgende:
Ondanks griep toch nog een score van 138 weten neer te zetten. Ik mag dus klagen...
27 jaar en nog steeds op het VWO zitten. Dan ben je toch niet al te snugger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Maartel het volgende:
30 vragen, 1 fout.. maar 't rekenen moet nog komen
Hoogstvoltooide opleiding, da's wat anders dan dat ik er nu nog zit..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
27 jaar en nog steeds op het VWO zitten. Dan ben je toch niet al te snugger.
een lagere score als Bonnyquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef helldeskr het volgende:
Als ik de echte tests mag maken terwijl ik rustig op mijn eigen bank zit met een peukie en een bokbiertje onder handbereik dan haal ik ook wel boven de 130![]()
Helaas is het iets anders wanneer je op assesment in zo'n kantoortje zit.
Terwijl je je nog druk zit te maken of je je rollenspel goedgemaakt hebt krijg je alweer zo'n berg rekensommetjes voor je kiezen
Dquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Maartel het volgende:
Vraag 35, met welke artikelen je het voordeligst uit was, waren dat inderdaad de 2 met het hoogste kortingspercentage? (lijkt me logisch, maar heb t antwoord even gemist)
Zwanger wijf ook ! ..quote:
Maak dat de kat wijs. Ook die met de buttons goed?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:24 schreef Maartel het volgende:
2 Fout![]()
(al was die pleonasme-vraag dan weer mazzel)
Yep, ik had 6 fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
5 fouten in totaal. Is dat een beetje goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |