quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu me
Heel verstandig.quote:Er komt iets van een login systeem EN hard IP adres registratie, bij misbruik hiervan verlenen wij dan ook alle medewerking met de politie. Ook nu doen we dit en we distantieren ons van racistische, bedreigende, etc, uitlatingen hier.
En dat zegt een ex mod??? Kom op zeg .. Dat sneue figuur wist niet waar ie aan begon en weet het nog steeds niet. Begin je een site, blog, log of weet ik veel !!!. Dan heb je het maar bij te houden. Dat argument van iedereen mag alles zeggen en posten (vrije meningsuitingquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Quote Huub:
[..]
Heel verstandig.
Want om Huub de schuld te geven van zieke walgelijke dingen die anderen op zijn blog kalken, dat slaat nergens op. Alleen werd het wél tijd dat hij ging zorgen dat het lástiger wordt om zijn site een uithangbord te laten zijn voor de gedachtenspinsels van psychisch gestoorden.
En waarom loopt die Sly nou weer zo te draaien als hij een gratis etentje aangeboden krijgt om het uit te praten. Die heeft vast en zeker wat te verbergen!!!!![]()
![]()
Reacties [ 2530 ]quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat zegt een ex mod??? Kom op zeg .. Dat sneue figuur wist niet waar ie aan begon en weet het nog steeds niet. Begin je een site, blog, log of weet ik veel !!!. Dan heb je het maar bij te houden. Dat argument van iedereen mag alles zeggen en posten (vrije meningsuiting) Tis gewoon luiheid
(Helaas is zijn zaad wel snel)
Ah, daar is de "ex-mod" weer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat zegt een ex mod??? Kom op zeg .. Dat sneue figuur wist niet waar ie aan begon en weet het nog steeds niet. Begin je een site, blog, log of weet ik veel !!!. Dan heb je het maar bij te houden. Dat argument van iedereen mag alles zeggen en posten (vrije meningsuiting) Tis gewoon luiheid
(Helaas is zijn zaad wel snel)
En maanden schrijft huub al zijn blog en eigenlijk pas sinds dat sly aan huub gegevens vroeg over mensen die op zijn blog kwamen is het zo een gigantische hetze tegen sly gewordnen Vooral na dat beruchte sms gebeuren en die hele sterke goed getimede mail van broer bram.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar is de "ex-mod" weer.![]()
Nou luister, altijd-al-user?????? Kom op zeg... de reageer-mogelijkheid op die site verdwijnt achter een inlogscherm binnenkort, en voor de rest zijn users zélf aansprakelijk voor wat ze op een site plempen. Ook op FOK! gebeurt het vaak zat dat viezigheid er enige tijd staat voordat het wordt weggehaald. En op andere fora gebeurt dat óók.
En da's eigenlijk alleen maar prettig voor de lurkers: want velen willenl het maar wat graag lezen. Zoals jij. Want je geeft zelf al aan dat het "puur vermaak" voor je is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar is de "ex-mod" weer.![]()
Nou luister, altijd-al-user?????? Kom op zeg... de reageer-mogelijkheid op die site verdwijnt achter een inlogscherm binnenkort, en voor de rest zijn users zélf aansprakelijk voor wat ze op een site plempen. Ook op FOK! gebeurt het vaak zat dat viezigheid er enige tijd staat voordat het wordt weggehaald. En op andere fora gebeurt dat óók.
En da's eigenlijk alleen maar prettig voor de lurkers: want velen willenl het maar wat graag lezen. Zoals jij. Want je geeft zelf al aan dat het "puur vermaak" voor je is.
Eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk toch dat Roel en Dido er het beste een kat bij kunnen nemen, bij voorkeur een asielkat.
Een buitenkat die alleen 'woont' kan lekker naar buiten, maar hun kat zit de hele dag maar thuis, en dan lijkt me het wel fijn voor zo`n beestje om wat gezelschap van een soortgenoot te hebben.
doe maar een poesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk toch dat Roel en Dido er het beste een kat bij kunnen nemen, bij voorkeur een asielkat.
Een buitenkat die alleen 'woont' kan lekker naar buiten, maar hun kat zit de hele dag maar thuis, en dan lijkt me het wel fijn voor zo`n beestje om wat gezelschap van een soortgenoot te hebben.
Nu er flink wat rumoer is, haak je toch weer aan, dus dan vind je het blijkbaar wél lekker ruk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en ja je heb gelijk dat ex mod gedoe hoef ik niet aan te halen. Maar iedereen die het leuk vind om te copy/pasten van een vage site is redelijk triest. Gert ik vind het te zielig voor woorden wat ik lees en ik verdiep me er niet eens in
![]()
Waar ik me aan stoor is dat er persoonlijke info geplaatst word. Ja ook hier op fok !! Gelukkig zijn er allerte die dat zien.Ik verbaas me ook dat dat allemaal kan/mag. Ja het meeste word geveegd. Maar ik vraag me soms ook wel es af waar hier op fok de grenzen worden gelegd. Daar kwam de mod opmerking vandaan !!Soms ben je een lul en pak ik dat op . Ik vind deze hele reeks aan topics ruk...
Ik mocht die Huub niet Nou en ?? Over en done. Laat hem lekker met zijn vrouw en a.s. kind. Met een vader met zo'n grote bek moet ze zeker ingeknipt worden
19 hoog joh !!! De volgende is in aantochtquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Oe, een Steunteun.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
doe maar een poesis nog leuker voor Teun geloof ik
'En nu ben je weer een kinderachtige LUL .. Waarom doe je dit eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef dgklieke het volgende:
was bart vandaag nog tezien op sbs6???????
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef snetje het volgende:
dat was kort maar krachtig bij SBS6 Bart![]()
Goed nieuws dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu er flink wat rumoer is, haak je toch weer aan, dus dan vind je het blijkbaar wél lekker ruk.
En er mag op FOK! heel veel ja. Maar gegevens posten waardoor iemand privé te achterhalen is, mag niét. En wordt meteen weggehaald zodra dit wordt aangetroffen.
Wat betreft Huub's site: ik schreef vanochtend al dat hij niet consequent en niet snel schoonveegt. Gezien de enorme hoeveelheid reacties, gaat daar ook heel veel tijd in zitten. Dus dan kun je twee dingen doen: sluit de boel of maak het minder anoniem en minder makkelijk om iets neer te plempen. Dat laatste gaat nu dus gebeuren.
Ja ooohhhh wat érg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
'En nu ben je weer een kinderachtige LUL .. Waarom doe je dit eigenlijk
Laat maar ik hoef geen antwoord van je![]()
Dat was ik een paar uur geledenquote:
Willem ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef snetje het volgende:
dat was kort maar krachtig bij SBS6 Bart![]()
wie was die gozer ook alweer die wat boos in de dagboekkamer smeet![]()
mennn ! ik kan ze zo allemaal weer opnieuw gaan kijken ... de meesten herinner ik me niet eens meer
ja... Willemquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Willem ?
Leuk om filmbeelden van De Bus en Big Brother terug te zien.
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertjequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:15 schreef Day het volgende:
BART, leuk interview met Roel/Dido!
Ben heel erg benieuwd naar die van Tanja!
Tanjaquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje
Tanja
oh ... ik loop weer heel erg achter merk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje
Tanja
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
waar staat dat interviw met dido en roel?
In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
waar staat dat interviw met dido en roel?
Doe eens even vriendelijk; niet iedereen checkt elke OP in deze reeks. Het gaat al sneller dan het licht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.
goodyman (bart ????)quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
Bart & Sabine waren dus niet de enigsten![]()
[ afbeelding ]
13 november 1999:
Terwijl de bewoners genieten van de najaarszon, besluiten de kippen voor hun ogen de liefde te bedrijven. Ook de camera's registreren het schouwspel....
[ afbeelding ]
20 september 1999
Martin vertelt Sabine dat hij het vermoeden heeft dat Bart homosexueel is.Martin: " Hij zit met zijn tenen aan mijn tenen en raakt me best wel vaak aan." Sabine moet hier heel erg om lachen, kan het amper geloven![]()
--------------------------------------------------------------
ik was alleen maar op zoek naar Willem ..... echt![]()
leuke site
http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/screenshots.htm
Nah, bij sommigen is dat uitpraten water naar de zee dragen. En al helemaal als de richting Scheveningen is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Quote Huub:
[..]
En waarom loopt die Sly nou weer zo te draaien als hij een gratis etentje aangeboden krijgt om het uit te praten. Die heeft vast en zeker wat te verbergen!!!!![]()
![]()
Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.quote:
Dat vertellen in dit reclame filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.
Ik denk dat de redactie als de dood was voor een uiteindelijke finale Roel-Dido.
Ah, leuk fragment!quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:58 schreef dgklieke het volgende:
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
[ afbeelding ]
Of unbanned?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:01 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat ik dit erger vind:
Wie daarvan zou al gebanned zijn?
ik ook niet maar deze kon ik nog wel vinden.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:16 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK-fan met koptelefoon bij Man bijt hond vond ik leuk om te zien,
helaas kan ik de youtube niet meer vinden.
Ik zat te wachten op een shot van jou, Juud en Liesje maar helaas.quote:
Ik heb het idee dat de storm is gaan liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een shot van jou, Juud en Liesje maar helaas.![]()
Nog nieuws van het oorlogsfront?
Slaaaaajjjjj kennende laat hij het er niet zomaar bij zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het idee dat de storm is gaan liggen.
Over...
Hij leest hier ook mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaaaaajjjjj kennende laat hij het er niet zomaar bij zitten.
Amanda in de dgk-kapsalon kan ik ook niet vinden, dat lieten ze bij De wereld draait door zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:28 schreef FANN het volgende:
ik ook niet maar deze kon ik nog wel vinden.......
ook geinig ..........![]()
Bij Tamara.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Leuk voor Palma.
Maar waar is Brian?
Dankje, dan maar een zieligurd, maar ik lees toch weer meequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, het gaat weer los tussen Huub en Slaaaajjjjjjj. Ik lees mee op VOL, dus voor de liefhebbers.
Ik ben gewoon een ramptoerist, lekker leesvoer hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef yvonne het volgende:
Dankje, dan maar een zieligurd, maar ik lees toch weer mee
quote:Zozo dus Sly gaat Vrijdag éindelijk zijn users ophangen door hun privéberichten openbaar te maken... doe maar jochie! Maak nóg snéller een eind aan je afglijdende carriëre
En toch denk ik dat het Sly is die niet meer los kan laten omdat die een beetje retarded is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
Ze blijven er maar over doorgaan he?
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het Sly is die niet meer los kan laten omdat die een beetje retarded is.
Ja, nu ligt het aan de vrouwen! Er zijn allemaal mannetjes die blijven bitchen (Huub en Sly) maar het ligt aan de vrouwen. Kssssst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.
Hahaha!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nu ligt het aan de vrouwen! Er zijn allemaal mannetjes die blijven bitchen (Huub en Sly) maar het ligt aan de vrouwen. Kssssst.
Hij heeft verder ook niks om handen hč?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.
Geef me één goede reden en aluminium.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hahaha!
Open er een topic over, op Nowlive.
Tuurlijk, ik heb de clubpas hier liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft verder ook niks om handen hč?![]()
Bij de weg, ben jij geen lid van NL?
Pas maar op: daar zit een chip in zodat Sly precies weet waar je bent!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb de clubpas hier liggen.
Sierlijk ding hoor.
Ben jij peeet op vol??quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef dgklieke het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/preventiefsommeren.html
quote:Sly's Reacties op Nowlive... wat een giller!! Overspannen, gefrustreerd.. ik weet niet wat ik er van moet vinden, help me out! Lees zijn reacties op de posten van zijn leden en geniet.... 'Beetje moe begin ik te worden' 'Jullie vertellen mij wat ik moet doen...ik vertel jullie niets. Vermijd dit topic ' ''dag en nacht? ik kan he zo doen, waarom huub niet' 'wat ik tegen seol zeg, telt ook voor de ander niet aanvallen' 'Mooi.. wil je zelf weg of...? zeg het maar.' 'jaap meneer huub met mij uit eten? heb je ze arrogante blog gelezen???' 'mensen val elkaar niet aan, probeer het netjes te houden ookal is het soms moeilijk' 'kereltje toch, wat loop je weer mans te doen. .. pipo's heb je genoeg voor je neus gehad' 'Mriekje is het typ waar huub nog op een bord eten mag... en dan beweerd hdat het chili con carne is' 'Sommige mensen kruipen voor Huub, ik no way' 'Passie36 je verblijf was van korte duur, je bent geen haar beter dan die lui op RM.. of ga je nu ontkennen dat je passie36 bent? 'huub als je hier leest, wil je me dat een keer in mijn gezicht zeggen' 'nog steeds zijn er mensen die het niet doen en worden dan ook meteen verwijderd. dese mensen hebben dan alsnog de gelegenheid zich opnieuw te registreren. bij herhaling volgt er wel een BAN' 'moet je niet werken' 'NU ONTOPIC' 'het was anders, het was als antwoord op 'iets' wat je tegen me zei... wederom verdraaien' 'alles wat oftopic is gaat eraf, dus ook na dit bericht' 'mriekje, huub zoekt een mod, kun jij hem niet helpen' 'geloof je nou echt dat onze mod zich de hele dag willen bezig houden met RM. Dat is niet ons pakkie an, je kan ook zelf een mod aannemen..' 'almachtige beheerder, dat was jij toch huub die denkt dat iedereen naar zijn pijpen danst' 'het valt me op dat iemand wel erg veel ip nummers onder zijn account heeft hangen. dat ruikt een beetje naar het account uitlenen. dus voor diegene hoop ik dat hij gewoon eerlijk zegt dat hij zijn account uitleent. en dat voor een vrij nieuw account van een paar dagen' 'dan moet je niet brullen, zo krijg je verhalen. en ik krijg bij jou een beetje een vreemd gevoel langzaam...' 'mensen kijk die poll even, en voor degene die nee klikte.... durf je het te zeggen hier?' 'de troep en de bluffers lossen zich vanzelf op hier. Melden zich even aan om te gallen.. bye bye' 'niet proveceren' 'omdat je nu een ban hebt'
Ik zit nu al een paar dagen bij te lezen. Wat een soap is dit zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef beequeen het volgende:
Zomaar wat reacties van Slaaaajjj op een rijtje. Wordt die man niet gek van zichzelf?
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:33 schreef T-lex het volgende:
En toch hé...ergens (ver weggestopt) heb ik een beetje medelijden met vriend Slaaj.
Die arme kerel krijgt van alles over zich heen nu. Dat is niet niks beste mensen.
Misschien kunnen we met wat foK'ers hem hard een hart onder de riem steken.![]()
Ik stel voor dat we wat geld inzamelen en zo'n vliegtuigje regelen met een leuke tekst er achter.![]()
Ideetjes voor de tekst zijn uiteraard welkom. Kom op FOK we kunnen ut!!!
quote:
3 x vastgelopen 4 x opnieuw moeten openen, zo kom je er wel.quote:
wat een K U T spel en waar kom je danquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 x vastgelopen 4 x opnieuw moeten openen, zo kom je er wel.
http://www.enjoymedia.nl/films/prijsvraag_seki/
[ afbeelding ]
Dan krijg je een filmpje te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef dgklieke het volgende:
[..]
wat een K U T spel en waar kom je dan
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Mooie boothals waarin die stierennek zo prachtig uitkomt.
En ik denk Huub Stevens. En heeft Seki nu pasta op zijn borst staan?
kopier het filmpje dan kan ik hen ook zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan krijg je een filmpje te zien.
Nicolaas en zn bekende MILFquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:49 schreef dgklieke het volgende:
do 29 jan 2009, 06:00 Maribelle stiekem getrouwd [ afbeelding ]
AMSTERDAM - Zangeres Maribelle heeft gistermiddag in het diepste geheim haar jawoord gegeven aan Nicolaas Streefkerk. „Alleen onze moeders en twee getuigen waren erbij”, vertelt de kersverse bruid. „Zelfs onze kinderen wisten van niets.”
„We wilden in alle rust en zoveel mogelijk met zijn tweetjes deze dag beleven”, vertelt Maribelle gelukzalig. „Daarom kozen Nicolaas en ik ervoor om alleen de vrouwen die ons hebben gebaard, mijn vriendin Ilona die net als Nicolaas in De Gouden Kooi zat en ons samen heeft gebracht, én de beste vriend van Nicolaas, Michel, uit te nodigen.”
Heb je je zoon Dirk-Jan dan niet gemist tijdens de plechtigheid?
„Natuurlijk wel. Maar ik weet zeker dat hij, net als de drie kinderen van Nicolaas, onze keuze begrijpt. Dirk-Jan is dol op Nicolaas en is alleen maar blij dat zijn moeder zo gelukkig is.”
Maribelle schudt resoluut haar hoofd: „Nee, deze keuze heeft niets te maken met de strubbelingen die er vorig jaar binnen mijn familie over mijn liefde voor Nicolaas waren. We hebben gewoon gemeend dat deze manier de beste was.”
Lees verder op pagina Privé
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ekem_getrouwd__.html
Het is wel een XXXXXL shirt zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Mooie boothals waarin die stierennek zo prachtig uitkomt.
En ik denk Huub Stevens. En heeft Seki nu pasta op zijn borst staan?
Zelfs ik wist die code in een minuutje te kraken. Je kan het!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef dgklieke het volgende:
kopier het filmpje dan kan ik hen ook zien
Als je eerste hebt gevonden en loopt dan fout.onthoud de eerste en open opnieuw voor de tweede.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef dgklieke het volgende:
[..]
quote:senora
Re: DGK zijn nasleep
« Antwoord #4549 Gepost op: Vandaag om 12:06:09 »
Ook ''bekende" nederlanders hebben recht op privacy.
Als namelijk die privacy geschonden wordt, kunnen daders aangepakt worden.
En hebben ze geen recht om zich te verstoppen achter de vrijheid van meningsuiting.
In een geval als dit is vrij duidelijk dat hier niet een algemeen maatschappelijk belang bij gediend is,en dat er in feite slechts opportunistische overweging is.
Bekend of niet iedereen heeft recht op privacy.
Zo is dat, wij hadden toen niets te maken met het verleden en wietplantage van Lieke « Laatste verandering: Vandaag om 12:11:59 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Of je kijkt straks even op die andere site.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef dgklieke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |