Willem ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef snetje het volgende:
dat was kort maar krachtig bij SBS6 Bart![]()
wie was die gozer ook alweer die wat boos in de dagboekkamer smeet![]()
mennn ! ik kan ze zo allemaal weer opnieuw gaan kijken ... de meesten herinner ik me niet eens meer
ja... Willemquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Willem ?
Leuk om filmbeelden van De Bus en Big Brother terug te zien.
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertjequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:15 schreef Day het volgende:
BART, leuk interview met Roel/Dido!
Ben heel erg benieuwd naar die van Tanja!
Tanjaquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje
Tanja
oh ... ik loop weer heel erg achter merk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje
Tanja
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
waar staat dat interviw met dido en roel?
In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
waar staat dat interviw met dido en roel?
Doe eens even vriendelijk; niet iedereen checkt elke OP in deze reeks. Het gaat al sneller dan het licht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.
goodyman (bart ????)quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
Bart & Sabine waren dus niet de enigsten![]()
[ afbeelding ]
13 november 1999:
Terwijl de bewoners genieten van de najaarszon, besluiten de kippen voor hun ogen de liefde te bedrijven. Ook de camera's registreren het schouwspel....
[ afbeelding ]
20 september 1999
Martin vertelt Sabine dat hij het vermoeden heeft dat Bart homosexueel is.Martin: " Hij zit met zijn tenen aan mijn tenen en raakt me best wel vaak aan." Sabine moet hier heel erg om lachen, kan het amper geloven![]()
--------------------------------------------------------------
ik was alleen maar op zoek naar Willem ..... echt![]()
leuke site
http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/screenshots.htm
Nah, bij sommigen is dat uitpraten water naar de zee dragen. En al helemaal als de richting Scheveningen is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Quote Huub:
[..]
En waarom loopt die Sly nou weer zo te draaien als hij een gratis etentje aangeboden krijgt om het uit te praten. Die heeft vast en zeker wat te verbergen!!!!![]()
![]()
Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.quote:
Dat vertellen in dit reclame filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.
Ik denk dat de redactie als de dood was voor een uiteindelijke finale Roel-Dido.
Ah, leuk fragment!quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:58 schreef dgklieke het volgende:
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |