abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65506905
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef dgklieke het volgende:

[..]

ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu me
Ja tuurlijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 21:22:38 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65507297
Quote Huub:
quote:
Er komt iets van een login systeem EN hard IP adres registratie, bij misbruik hiervan verlenen wij dan ook alle medewerking met de politie. Ook nu doen we dit en we distantieren ons van racistische, bedreigende, etc, uitlatingen hier.
Heel verstandig.
Want om Huub de schuld te geven van zieke walgelijke dingen die anderen op zijn blog kalken, dat slaat nergens op. Alleen werd het wél tijd dat hij ging zorgen dat het lástiger wordt om zijn site een uithangbord te laten zijn voor de gedachtenspinsels van psychisch gestoorden.

En waarom loopt die Sly nou weer zo te draaien als hij een gratis etentje aangeboden krijgt om het uit te praten. Die heeft vast en zeker wat te verbergen!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_65507553
Zow, weer een stukje teruggelezen, kanonne zeg, moest 3 pagina's doorknallen en ben nog niet bepaald wijzer geworden.
Komt er op neer dat Dido en Roel wel een leuk stel zijn met een hylarisch brullende kat, Huub Sly aan de hoogste boom wil hangen (zoek een stevige uit) en genoegen wederzijds is, dat Huub toch zo handig gaat worden een soort inlogsysteem te maken wat al tig keer (ook door mij) werd aangeraden, ik heerlijk boerenkool gegeten heb wat super past bij dit (rot)weer, Sly de grote held zich heldhaftig heeft teruggetrokken in zijn computerzolderkamertje en geen oog op oog contact aandurft en dat ik geniet van de interviews van Bart. Zow, bij gelezen en ga nu secret miljonairs kijken, zijn gasten met echt poen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:29:48 #104
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65507570
een ban bij sly nowlive 28-1-2008

Bekijk deze YouTube-video
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_65507759
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Quote Huub:
[..]

Heel verstandig.
Want om Huub de schuld te geven van zieke walgelijke dingen die anderen op zijn blog kalken, dat slaat nergens op.
Alleen werd het wél tijd dat hij ging zorgen dat het lástiger wordt om zijn site een uithangbord te laten zijn voor de gedachtenspinsels van psychisch gestoorden.

En waarom loopt die Sly nou weer zo te draaien als hij een gratis etentje aangeboden krijgt om het uit te praten. Die heeft vast en zeker wat te verbergen!!!!
En dat zegt een ex mod??? Kom op zeg .. Dat sneue figuur wist niet waar ie aan begon en weet het nog steeds niet. Begin je een site, blog, log of weet ik veel !!!. Dan heb je het maar bij te houden. Dat argument van iedereen mag alles zeggen en posten (vrije meningsuiting ) Tis gewoon luiheid
(Helaas is zijn zaad wel snel)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:40:55 #106
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65508061
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]

En dat zegt een ex mod??? Kom op zeg .. Dat sneue figuur wist niet waar ie aan begon en weet het nog steeds niet. Begin je een site, blog, log of weet ik veel !!!. Dan heb je het maar bij te houden. Dat argument van iedereen mag alles zeggen en posten (vrije meningsuiting ) Tis gewoon luiheid
Reacties [ 2530 ]
Reacties [ 1832 ]

hoe kan je dat bijhouden? stoppen met werken en daar de hele dag zitten en op F5 drukken? (zoals Pearlbitch de hele dag op de hyves van Lieke zit)

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 21:47:04 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65508339
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ah, daar is de "ex-mod" weer.

Nou luister, altijd-al-user?????? Kom op zeg... de reageer-mogelijkheid op die site verdwijnt achter een inlogscherm binnenkort, en voor de rest zijn users zélf aansprakelijk voor wat ze op een site plempen. Ook op FOK! gebeurt het vaak zat dat viezigheid er enige tijd staat voordat het wordt weggehaald. En op andere fora gebeurt dat óók.
En da's eigenlijk alleen maar prettig voor de lurkers: want velen willenl het maar wat graag lezen. Zoals jij. Want je geeft zelf al aan dat het "puur vermaak" voor je is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_65509057
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou luister, altijd-al-user?????? Kom op zeg... de reageer-mogelijkheid op die site verdwijnt achter een inlogscherm binnenkort, en voor de rest zijn users zélf aansprakelijk voor wat ze op een site plempen. Ook op FOK! gebeurt het vaak zat dat viezigheid er enige tijd staat voordat het wordt weggehaald. En op andere fora gebeurt dat óók.
En da's eigenlijk alleen maar prettig voor de lurkers: want velen willenl het maar wat graag lezen. Zoals jij. Want je geeft zelf al aan dat het "puur vermaak" voor je is.
En maanden schrijft huub al zijn blog en eigenlijk pas sinds dat sly aan huub gegevens vroeg over mensen die op zijn blog kwamen is het zo een gigantische hetze tegen sly gewordnen Vooral na dat beruchte sms gebeuren en die hele sterke goed getimede mail van broer bram.
Toen is de hel echt pas los gebroken met reacties op RM. En ja er staan heel veel berichten van echte idioten bij.
pi_65509521
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt en ja je heb gelijk dat ex mod gedoe hoef ik niet aan te halen. Maar iedereen die het leuk vind om te copy/pasten van een vage site is redelijk triest. Gert ik vind het te zielig voor woorden wat ik lees en ik verdiep me er niet eens in
Waar ik me aan stoor is dat er persoonlijke info geplaatst word. Ja ook hier op fok !! Gelukkig zijn er allerte die dat zien.Ik verbaas me ook dat dat allemaal kan/mag. Ja het meeste word geveegd. Maar ik vraag me soms ook wel es af waar hier op fok de grenzen worden gelegd. Daar kwam de mod opmerking vandaan !! Soms ben je een lul en pak ik dat op . Ik vind deze hele reeks aan topics ruk...
Ik mocht die Huub niet Nou en ?? Over en done. Laat hem lekker met zijn vrouw en a.s. kind. Met een vader met zo'n grote bek moet ze zeker ingeknipt worden
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:17:51 #110
226422 dgklieke
pi_65509570
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:23:39 #111
226422 dgklieke
pi_65509828
Datingshow van De Mol op ABC

"Datingshow van De Mol op ABC"
gepubliceerd op 28 januari 2009 21:57, bijgewerkt op 22:00

Talpa Content, het tv-productiebedrijf van John de Mol, heeft een programma-idee verkocht aan de grote Amerikaanse zender ABC. Het gaat om de nieuwe realityshow Dating in the Dark, meldde een Talpa-woordvoerder woensdag. Die nieuwe show is in Nederland vanaf maart als Daten in het donker ook op RTL5 te zien.

In zijn Endemol-tijd verkocht De Mol vaker programma-ideeën aan grote partijen in de Amerikaanse markt, zoals de hit Big Brother, Fear Factor en Deal Or No Deal. Met het huidige Talpa is het de eerste grote deal die hij met een belangrijke Amerikaanse zender heeft gesloten.

In Dating in the Dark wordt onderzocht in hoeverre mensen verliefd kunnen worden op een persoon die ze heel goed leren kennen, maar niet kunnen zien. Speciaal voor de Amerikaanse markt heeft Talpa een proefaflevering gemaakt. Die is door ABC gekocht. Daarbij zijn er nog vijf extra afleveringen besteld. In eerste instantie komen bij ABC dus zes afleveringen op tv.

Naast dit programma-idee timmert Talpa Content internationaal ook aan de weg met I Love My Country. In Nederland is dat programma bekend als het door Linda de Mol gepresenteerde Ik Hou Van Holland. De Mol heeft het al aan zes landen verkocht, terwijl er nog met diverse landen gepraat wordt.

De mediamiljardair onderhandelde vorig jaar ook al met ABC over de omstreden real life soap De Gouden Kooi. De Amerikaanse zender had een optie genomen op het programma, maar vond het te duur om te maken. De Mol deed anderhalf jaar geleden zijn zender Talpa/Tien over aan RTL Nederland, in ruil voor een belang in dat mediabedrijf. Hij is bovendien weer mede-eigenaar van de internationale televisieproducent Endemol.
bron http://www.volkskrant.nl/(...)ow_van_De_Mol_op_ABC
pi_65509979
Ik ga in de pannen roeren
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 22:50:47 #113
128220 Peter6000
pi_65511016
Ik denk toch dat Roel en Dido er het beste een kat bij kunnen nemen, bij voorkeur een asielkat.
Een buitenkat die alleen 'woont' kan lekker naar buiten, maar hun kat zit de hele dag maar thuis, en dan lijkt me het wel fijn voor zo`n beestje om wat gezelschap van een soortgenoot te hebben.
pi_65511117
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk toch dat Roel en Dido er het beste een kat bij kunnen nemen, bij voorkeur een asielkat.
Een buitenkat die alleen 'woont' kan lekker naar buiten, maar hun kat zit de hele dag maar thuis, en dan lijkt me het wel fijn voor zo`n beestje om wat gezelschap van een soortgenoot te hebben.
Eens.
Go hard or go home
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:54:53 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65511215
quote:
doe maar een poes is nog leuker voor Teun geloof ik
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 23:06:30 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65511674
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Klopt en ja je heb gelijk dat ex mod gedoe hoef ik niet aan te halen. Maar iedereen die het leuk vind om te copy/pasten van een vage site is redelijk triest. Gert ik vind het te zielig voor woorden wat ik lees en ik verdiep me er niet eens in
Waar ik me aan stoor is dat er persoonlijke info geplaatst word. Ja ook hier op fok !! Gelukkig zijn er allerte die dat zien.Ik verbaas me ook dat dat allemaal kan/mag. Ja het meeste word geveegd. Maar ik vraag me soms ook wel es af waar hier op fok de grenzen worden gelegd. Daar kwam de mod opmerking vandaan !! Soms ben je een lul en pak ik dat op . Ik vind deze hele reeks aan topics ruk...
Ik mocht die Huub niet Nou en ?? Over en done. Laat hem lekker met zijn vrouw en a.s. kind. Met een vader met zo'n grote bek moet ze zeker ingeknipt worden
Nu er flink wat rumoer is, haak je toch weer aan, dus dan vind je het blijkbaar wél lekker ruk.
En er mag op FOK! heel veel ja. Maar gegevens posten waardoor iemand privé te achterhalen is, mag niét. En wordt meteen weggehaald zodra dit wordt aangetroffen.

Wat betreft Huub's site: ik schreef vanochtend al dat hij niet consequent en niet snel schoonveegt. Gezien de enorme hoeveelheid reacties, gaat daar ook heel veel tijd in zitten. Dus dan kun je twee dingen doen: sluit de boel of maak het minder anoniem en minder makkelijk om iets neer te plempen. Dat laatste gaat nu dus gebeuren.
pi_65511714
quote:
19 hoog joh !!! De volgende is in aantocht Please.. Happy daar De kat ook Laat ze
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 23:07:41 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65511723
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef snetje het volgende:

[..]

doe maar een poes is nog leuker voor Teun geloof ik
Oe, een Steunteun.
pi_65512031
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Oe, een Steunteun.
'En nu ben je weer een kinderachtige LUL .. Waarom doe je dit eigenlijk
Laat maar ik hoef geen antwoord van je
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:21:17 #120
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65512279
dat was kort maar krachtig bij SBS6 Bart

wie was die gozer ook alweer die wat boos in de dagboekkamer smeet
mennn ! ik kan ze zo allemaal weer opnieuw gaan kijken ... de meesten herinner ik me niet eens meer
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:29:21 #121
226422 dgklieke
pi_65512543
was bart vandaag nog tezien op sbs6???????
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 23:31:52 #122
128220 Peter6000
pi_65512636
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef dgklieke het volgende:
was bart vandaag nog tezien op sbs6???????
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef snetje het volgende:

pi_65512677
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Nu er flink wat rumoer is, haak je toch weer aan, dus dan vind je het blijkbaar wél lekker ruk.
En er mag op FOK! heel veel ja. Maar gegevens posten waardoor iemand privé te achterhalen is, mag niét. En wordt meteen weggehaald zodra dit wordt aangetroffen.

Wat betreft Huub's site: ik schreef vanochtend al dat hij niet consequent en niet snel schoonveegt. Gezien de enorme hoeveelheid reacties, gaat daar ook heel veel tijd in zitten. Dus dan kun je twee dingen doen: sluit de boel of maak het minder anoniem en minder makkelijk om iets neer te plempen. Dat laatste gaat nu dus gebeuren.
Goed nieuws dus
Denk aan je hart
  Moderator woensdag 28 januari 2009 @ 23:36:08 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65512764
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]

'En nu ben je weer een kinderachtige LUL .. Waarom doe je dit eigenlijk
Laat maar ik hoef geen antwoord van je
Ja ooohhhh wat érg!

Zure muts.
pi_65513023
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja ooohhhh wat érg!

Zure muts.

Dat was ik een paar uur geleden
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:43:53 #126
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_65513036
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef snetje het volgende:

wie was die gozer ook alweer die wat boos in de dagboekkamer smeet
mennn ! ik kan ze zo allemaal weer opnieuw gaan kijken ... de meesten herinner ik me niet eens meer
Willem ?

Leuk om filmbeelden van De Bus en Big Brother terug te zien.
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:13:11 #127
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65513812
Bart & Sabine waren dus niet de enigsten

13 november 1999:
Terwijl de bewoners genieten van de najaarszon, besluiten de kippen voor hun ogen de liefde te bedrijven. Ook de camera's registreren het schouwspel....

20 september 1999
Martin vertelt Sabine dat hij het vermoeden heeft dat Bart homosexueel is.Martin: " Hij zit met zijn tenen aan mijn tenen en raakt me best wel vaak aan." Sabine moet hier heel erg om lachen, kan het amper geloven

--------------------------------------------------------------

ik was alleen maar op zoek naar Willem ..... echt

leuke site
http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/screenshots.htm
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:15:14 #128
58921 Day
You can fly!
pi_65513863
BART, leuk interview met Roel/Dido!
Ben heel erg benieuwd naar die van Tanja!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:24:22 #129
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65514050
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Willem ?

Leuk om filmbeelden van De Bus en Big Brother terug te zien.
ja... Willem
pi_65514228
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:15 schreef Day het volgende:
BART, leuk interview met Roel/Dido!
Ben heel erg benieuwd naar die van Tanja!
o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje

Tanja
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:50:03 #131
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65514581
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:

[..]

o nou mijn commentaar over het intervieuw staat in het ander topic van tuinfluitertje

Tanja
Tanja
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:55:09 #132
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65514649
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef FANN het volgende:

[..]

Tanja
oh ... ik loop weer heel erg achter merk ik
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:08:53 #133
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65514819
ik verdenk die Sly ervan dat ie zichzelf helemaal verrot scheld onder een andere naam op de site van Huub
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:12:01 #134
128220 Peter6000
pi_65514856
Ik snap niet dat Jaap nog steeds samen met Huub een site wil (gaan) hebben, hij publiceert er al maanden niets meer op, en hij heeft www.kingjaap.nl en www.terrorjaap.tv .
Die trouwens ook een stil leven lijden.
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:19:37 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65514959
waar staat dat interviw met dido en roel?
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:22:14 #136
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65514983
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:22:26 #137
128220 Peter6000
pi_65514986
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef SHE het volgende:
In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:24:21 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65515009
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

In het kader van je zelfredzaamheid help ik je op weg met een tip: Lees de OP.
Doe eens even vriendelijk; niet iedereen checkt elke OP in deze reeks. Het gaat al sneller dan het licht.

Thns Snet!
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:38:06 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65515196
Wat een heerlijk sympathiek stel
  donderdag 29 januari 2009 @ 02:58:39 #140
226422 dgklieke
pi_65515904
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

donderdag 29 januari 2009 @ 03:46:35 #141
226422 dgklieke
pi_65516082
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
Bart & Sabine waren dus niet de enigsten
[ afbeelding ]
13 november 1999:
Terwijl de bewoners genieten van de najaarszon, besluiten de kippen voor hun ogen de liefde te bedrijven. Ook de camera's registreren het schouwspel....

[ afbeelding ]
20 september 1999
Martin vertelt Sabine dat hij het vermoeden heeft dat Bart homosexueel is.Martin: " Hij zit met zijn tenen aan mijn tenen en raakt me best wel vaak aan." Sabine moet hier heel erg om lachen, kan het amper geloven

--------------------------------------------------------------

ik was alleen maar op zoek naar Willem ..... echt

leuke site
http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/screenshots.htm
goodyman (bart ????)

leuk om even 10 jaar terug te gaan
het verbaas me bij elke foto het moment nog kan herinderen
en bart bedankt voor de leuk interviews
en snetje bedankt voor de link

[ Bericht 2% gewijzigd door dgklieke op 29-01-2009 03:53:57 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 04:16:23 #142
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_65516182
Snap dat 10 jaar niet, BB1 begon in september 1999.
pi_65516227
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
Quote Huub:
[..]

Nah, bij sommigen is dat uitpraten water naar de zee dragen. En al helemaal als de richting Scheveningen is.
  donderdag 29 januari 2009 @ 06:38:23 #144
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65516697
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:38 schreef SHE het volgende:
Wat een heerlijk sympathiek stel
Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.
Ik denk dat de redactie als de dood was voor een uiteindelijke finale Roel-Dido.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 29 januari 2009 @ 06:49:57 #145
226422 dgklieke
pi_65516758
do 29 jan 2009, 06:00 Maribelle stiekem getrouwd

AMSTERDAM - Zangeres Maribelle heeft gistermiddag in het diepste geheim haar jawoord gegeven aan Nicolaas Streefkerk. „Alleen onze moeders en twee getuigen waren erbij”, vertelt de kersverse bruid. „Zelfs onze kinderen wisten van niets.”

„We wilden in alle rust en zoveel mogelijk met zijn tweetjes deze dag beleven”, vertelt Maribelle gelukzalig. „Daarom kozen Nicolaas en ik ervoor om alleen de vrouwen die ons hebben gebaard, mijn vriendin Ilona die net als Nicolaas in De Gouden Kooi zat en ons samen heeft gebracht, én de beste vriend van Nicolaas, Michel, uit te nodigen.”

Heb je je zoon Dirk-Jan dan niet gemist tijdens de plechtigheid?

„Natuurlijk wel. Maar ik weet zeker dat hij, net als de drie kinderen van Nicolaas, onze keuze begrijpt. Dirk-Jan is dol op Nicolaas en is alleen maar blij dat zijn moeder zo gelukkig is.”

Maribelle schudt resoluut haar hoofd: „Nee, deze keuze heeft niets te maken met de strubbelingen die er vorig jaar binnen mijn familie over mijn liefde voor Nicolaas waren. We hebben gewoon gemeend dat deze manier de beste was.”

Lees verder op pagina Privé
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ekem_getrouwd__.html
  donderdag 29 januari 2009 @ 06:53:33 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_65516769
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 06:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat hier wel duidelijk naar voren komt is het feit dat er ook in BB5 al behoorlijk op los werd gescript en er inderdaad behoorlijk werd gemanipuleerd met de sms-stemmingen. Toen Dido op aandringen van Hummie niet wou breken met Roel was het voor haar einde-BB. Twee dagen later lag ze eruit.
Ik denk dat de redactie als de dood was voor een uiteindelijke finale Roel-Dido.
Dat vertellen in dit reclame filmpje.
Maak je verhaallijn,
http://www.clipser.com/watch_video/1129835

[ Bericht 15% gewijzigd door spapaars op 29-01-2009 06:58:59 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 07:02:25 #147
226422 dgklieke
pi_65516806
teun bij dgk nazomerfeest nowlive

donderdag 29 januari 2009 @ 08:27:01 #148
226422 dgklieke
pi_65517401
goeden morgen nog 1 nacht slapen en dan gaat iemand aan de Schandpaal aldus sly
Een schandpaal is een paal waaraan iemand als strafmaatregel werd vastgebonden zie foto hier onder en te kijk werd gesteld. Het stond het publiek vrij de persoon die letterlijk "voor paal stond", te bekogelen met rot fruit, of andere zaken. Deze middeleeuwse straf is in heel Europa gebruikt als strafmaatregel in de tijd dat gevangenisstraffen nog niet gangbaar waren. Het kon, wanneer de bevolking niet massaal kwaad was op de veroordeelde, een relatief milde straf zijn; degene die hem onderging leed gezichtsverlies en zijn gezicht werd in de hele stad bekend. Het kon ook gebeuren dat een ter dood veroordeelde voorafgaande aan de executie eerst aan de schandpaal werd gezet om aan het volk te worden getoond. Dit overkwam bijv. Willem de Deken in 1328. De schandpaal bleef tot ver in de 18e eeuw populair, om halverwege de negentiende eeuw officieel als strafmaatregel te worden
afgeschaft zie foto hier onder

[ Bericht 86% gewijzigd door dgklieke op 29-01-2009 09:19:38 ]
  Admin donderdag 29 januari 2009 @ 08:32:15 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65517485
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:58 schreef dgklieke het volgende:
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

[ afbeelding ]
Ah, leuk fragment!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 29 januari 2009 @ 09:01:09 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65517876
Ik geloof dat ik dit erger vind:

Wie daarvan zou al gebanned zijn?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')