abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:33:15 #51
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65500988
gaat hem niet worden .... en dat wist Jaap ook allang... op zijn kosten ja ja

slimme zet van Huub
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_65501030
tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_65501401
WEBLOG REACTIES: COMMOTIE, COMMOTIE

Nou goed,

tijd voor een nieuw logje,

een logje waar we wat veranderingen in aankondigen.

De site gaat een andere naam krijgen, dit omdat Sly met Rocket heeft gebeld of ze dit wel leuk vonden. De mensen van Rocket wensten niet met zulk soort zaken in te laten, dus in goed overleg hebben we besloten om te gaan re namen. Dit zal snel gedaan worden, alleen dat kost een paar dagen, maar dat is snel voor elkaar.

Uiteraard zullen Jaap en Huub dat op totaal eigen wijze, doen. Dus je kunt wat verwachten.

Daarnaast moeten we iets doen met de reacties. Sly, de almachtige en alwetende forumbeheerder van nowlive.eu denkt te kunnen stellen vandaag op zijn site dat ik mij achter de reacties van sommige (lees 0,1 procent) mensen op Rocket Miljonairs schaar.

Ik schaar mij achter sommige reacties, maar over doodsverwensingen, vergassingen, adressen posten, telefoonnummers posten etc, etc, etc. gaan mij echt te ver. Ik heb dit al 10000 keer aangegeven toch meent onze vriend Sly te denken dat ik het daar mee eens ben.

Hij heeft het ook nu als persoonlijke missie ingezet om te zorgen dat deze site ten gronde gaat, al is het het laatste wat hij doet. (als je je zo druk maakt om dingen en er zo een halszak van maakt Sly, klink je wel een beetje als Gargamel, je weet wel die oude, gekke, kluizenaar in zijn vervallen kasteeltje)

Dus ik ga graaaaaag op het inbod in om samen met jou en Jaap in Schevingen wat te gaan eten op de pier, zodat we het een en ander kunen uitpraten. Doe dit nu maar, Japie en ik rijden wel naar Scheveningen, dus dan kunnen we onder een goed glas bier (of 2 Jaap rijdt toch) het ff uitpraten en misschien ff kijken hoe we bepaalde excessen erbuiten kunnen houden!

Daarnaast om de reacties wat in toom te houden komen er oplossingen als we naar de nieuwe site gaan. Want nu met een maat als moderator en ikzelf, kunnen we niet alle vuiligheid tegenhouden. Er komen duizenden en duizenden reacties, dit wordt een dagtaak, en dergelijke devotie voor sites laat ik liever aan de Sly's van deze wereld over.

Er komt iets van een login systeem EN hard IP adres registratie, bij misbruik hiervan verlenen wij dan ook alle medewerking met de politie. Ook nu doen we dit en we distantieren ons van racistische, bedreigende, etc, uitlatingen hier.

Maar goed, ook dit log zal wel weer door een hele zooi verkeerd uitgelegd worden, ik bedoel het niet slecht, alleen ik vertik het om mijn site te beheren zoals Sly dat doet,

dus dat!

Huub
RM
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:50:01 #54
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65501555
Sly
Beheerder

Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online)

Re: DGK zijn nasleep

« Antwoord #4238 Gepost op: Vandaag om 18:30:57 »
Aan: Huub

Ik sta nog steeds achter de betrouwbare afzender van de sms en de brief van Bram

om 16:25 uur is (post1779) 10 x mijn adres met telefoonnummer geplaatst die er nog steeds staat.

Dus vertel me eens wat je wil bespreken?

Waarom moet Jaap dit regelen als je op de site zet dat je mij belt en tot op heden nog niet gedaan hebt. Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:50:06 #55
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65501560
wordt vervolgd dus

sly : ik wil het !! ik wil het !! ik wil het !! ik wil het !!
Huub: ik vertik het !! ik vertik het !! ik vertik het !! ik vertik het !!

woensdag 28 januari 2009 @ 18:52:06 #56
226422 dgklieke
pi_65501634
<<<<<<<<<<<
pi_65501670
quote:
[b]Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef dgklieke

dus dat!

Huub
RM
stond er al
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 18:53:52 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_65501704
The never ending story of Huub and Slaaajjjjjj, wat een kleuters. Bij de weg, die post van dgkjaap was toch van Suikeroom?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:55:52 #59
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501777
oh ff lezen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:58:02 #60
226422 dgklieke
pi_65501840
Sly
Beheerder

« Antwoord #4244 Gepost op: Vandaag om 18:40:17 »

Meneer Huub wil met mij eten en de boel oplossen en zet dan
onderstaande neer als nieuw blog

en u vallen ze daar weer met zijn alleen over het blog van Huub.........hij wilt uit eten met Sly en trapt hem via zijn blok onderuit

wheeeeeeee jank gil weeen

tis klote alles zo uit kladblok hier neer te zetten dus alleen Huub en Sly ff gedaan
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:00:19 #61
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501922
quote:
Hij heeft het ook nu als persoonlijke missie ingezet om te zorgen dat deze site ten gronde gaat, al is het het laatste wat hij doet. (als je je zo druk maakt om dingen en er zo een halszak van maakt Sly, klink je wel een beetje als Gargamel, je weet wel die oude, gekke, kluizenaar in zijn vervallen kasteeltje)
whaha Gargamel
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:01:00 #62
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501943
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
The never ending story of Huub and Slaaajjjjjj, wat een kleuters. Bij de weg, die post van dgkjaap was toch van Suikeroom?
wie zegt dat? je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:02:39 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65502010

Verder.

Vermakelijk en onderhoudend gesprek met Roel en Dido waarin zinnige dingen werden gezegd. En verrassend ook! Dat van dat dwingende advies om Roel te dumpen .
Een geslaagd RLSstel, volgens mij.
Speaking of which: Huub krijgt het aardig te verduren. Seki was al niet aardig, maar Dido en Roel waren beiden niet mals in hun commentaar .

Misschien kun je in een volgende interviewronde vragen hoe er over Sly wordt gedacht .

Piep. Boerenkool .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:04:40 #64
226422 dgklieke
pi_65502087
Sly
Beheerder

radio@nowlive.eu sly65
Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4260 Gepost op: Vandaag om 18:52:53 »
Mriekje is het typ waar Huub nog op het bord eten mag................ en dan beweerd dat het Chili con carne is. Mriekje, sommige mensen kruipen voor Huub, ik no way.... Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:07:22 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_65502163
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:01 schreef Suikeroom het volgende:

wie zegt dat? je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen
Oh, ik ben inmiddels de weg kwijt. Wie is dgkjaap en wie is suikeroom? Beetje ingewikkeld allemaal.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:11:00 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_65502292
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:

Vermakelijk en onderhoudend gesprek met Roel en Dido waarin zinnige dingen werden gezegd. En verrassend ook! Dat van dat dwingende advies om Roel te dumpen .
Dat is toch manipualtie ten top, die Hummie toch. En Dido vertwijfeld achterlaten, bah.
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:16:09 #67
226422 dgklieke
pi_65502514
DGKHuub

Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4274 Gepost op: Vandaag om 19:03:58 »
hahahha, Jaap kwam online met een idee..hier om te gaan eten, ik vind het nog een goed plan ook nog en zeg ja, en dan is het weer allemaal vooropgezet en bedacht!

doe eens ffn ormaal, en Sly kun je beledigd doen, maar had je gisteren nog aan de telefoon, en toen vroeg je nog om even te ontmoeten! Ik had toen geen tijd en geen zin daarin,

kom ik daar op terug is het weer niet goed!

en op top van alles doe je alsof we elkaar nog steeds niet gesproken hebben!

Kereltje toch, wat loop je weer mans te doen..... pipo's heb je genoeg voor je neus gehad.

laten we nou even gaa meeten en niet alles en plain publique bespreken, heb dat vanaf het begin een slecht idee gevonden. Ik ga nu even die reactie erafhalen, als ik hem kan vinden
« Laatste verandering: Vandaag om 19:05:48 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:16:40 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_65502539
VOL kopieërt echt alles, misschien handig om daar de soap van H&S mee te lezen. Voor de liefhebbers that is.

VOL.
― Mark Twain
pi_65502936
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Verder.

Een geslaagd RLSstel, volgens mij.
Speaking of which: Huub krijgt het aardig te verduren. Seki was al niet aardig, maar Dido en Roel waren beiden niet mals in hun commentaar .

Misschien kun je in een volgende interviewronde vragen hoe er over Sly wordt gedacht .

Piep. Boerenkool .
Ik heb het net gekeken.. Wat een leuke vrouw is die Dido.(had nooit verwacht dat die relatie stand zou houden) Ik most haar niet zo tijdens BB5.. Wat leuk zowiezo die interviews.. Echt Bart
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:28:44 #70
226422 dgklieke
pi_65502961
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
VOL kopieërt echt alles, misschien handig om daar de soap van H&S mee te lezen. Voor de liefhebbers that is.

VOL.
pi_65503168
Misselijk om prive gegevens op fora te pletten Ik kan me voor zover ik het begrijp het goed voorstellen van Sly. Wat ik lees hier is Huub vet stom bezig. Als je geen tijd heb om je site te onderhouden en op te schonen moet je er mee kappen. Simpel
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:07 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_65503288
Huub blijkt toch de fans te hebben gehad die hij verdiende.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:50 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_65503324
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Soury het volgende:

Misselijk om prive gegevens op fora te pletten Ik kan me voor zover ik het begrijp het goed voorstellen van Sly. Wat ik lees hier is Huub vet stom bezig. Als je geen tijd heb om je site te onderhouden en op te schonen moet je er mee kappen. Simpel
Kom op zeg, het is een blog en die vogel werkt de hele dag.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_65503405
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef APK het volgende:

[..]

Kom op zeg, het is een blog en die vogel werkt de hele dag.
Nog simpeler dus.. Ik heb er wel es gekeken.. Maar zo'n bende wil niemand lijkt me
Oh ja 14 uur werkt ie .. Is dat per dag of per week (maand)
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:50:39 #75
226422 dgklieke
pi_65503769
waar was bart op sbs6 of was hij die man die zo tekeer ging tegen peter r
pi_65503836
Sjonge
Go hard or go home
pi_65503873
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef dgklieke het volgende:
waar was bart op sbs6 of was hij die man die zo tekeer ging tegen peter r
Ik zat ook te wachten. Misschien de late editie Tis 18 +
Oh btw Het was John van den Heuvel
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:56:02 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_65503978
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Noek het volgende:
Sjonge
Nou Noek, Conny van NL weet wel beter hoor.
quote:
huub je bent gewoon een laf vies kereltjuh nu dat jaap dit voorstel !!!!!! kan je inene wel de zin en tijd hebben echt hoor dagen vraag sly of je het oplost en je blog aanpast en of je kan bellen ........ en nee je lachte hem uit en dit en dat en zus enzo .......... en nu zeg sly nee omdat jij te ver bent gegaan raar he dat sly zoiets heeft rotop ............ is dit jou kant van het beroemwillen zijn een arrogant klein kutventje durf jij hier dat neertezetten JA DAT BEN IK omdat jij het huubje was uit dgk nou geloof mij iedereen uit de tv wereld kots je uit zelfs de meeste fans die jou zo eerlijk en betrouwbaar met je streken konden nog zoiets hebben van armuh huub en nu zien we de echte huub .................. te misselijk voor woorden en hopelijk dat volgend jaar iedereen zich afvraag wie was ookalweer die huub nietbelangrijkgenoeg om ja dat aftevragen ......... en ik blijf erbij ...... WAAROM HUUB dat durf je niet eens eerlijk hier neertezetten .................. groetje con
En nu niet direct gaan reageren op NL hè? Christ, wat een josti's.
― Mark Twain
pi_65504103
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]

Understatement of the year!
pi_65504119
Kunnen ze beiden niet gewoon (mond)dood of zo . 't Gaat nergens meer over, 't lijkt wel een discussie tussen Gert en NMNS
pi_65504139
quote:

[..]

[..]

En nu niet direct gaan reageren op Nl hè?
.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......
DAT krijg ......je met zijn.......BEROEMwill.....en

...!!....!KUT!....!!!...!! <---die was ik nog vergeten.
Go hard or go home
pi_65504245
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze beiden niet gewoon (mond)dood of zo . 't Gaat nergens meer over, 't lijkt wel een discussie tussen Gert en NMNS
Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik wel
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:04:39 #83
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65504259
quote:

[..]

[..]

is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....

hillarisch ! eerst iemand voor alles uitmaken ... en dan eindigen met groetjes
pi_65504290
Ondertussen schopt die feut af en toe tegen de binnenkant, Huub vanaf de buitenkant terug en zit Claire met inwendige en uitwendige bloeduitstortingen.......
pi_65504313
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik wel
Vind jij het ook zo erg Soury?
pi_65504344
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef snetje het volgende:

[..]

is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....

hillarisch ! eerst iemand voor alles uitmaken ... en dan eindigen met groetjes
ho niet overdrijven hoor met je 'groetjes', gewoon één groetje meer verdient Huub niet
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:15:08 #87
226422 dgklieke
pi_65504612
voor klachten over nowlive radio
kan je hier terecht

Welcome
Problemen 10-03
Wegens een stroomstoring op het Internet Knooppunt AMSIX (locatie NIKHEF) is het mogelijk dat sommige delen
van onze dienst slecht tot niet bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Update 16:45
Wegens de aanhoudende stroomstoring is door onze leverancier in samenspraak met @Home besloten om tijdelijk
geen verkeer door te laten naar @Home klanten. Gevolg is dat @Home klanten geen verbinding kunnen maken.

Update 17:35
Alle problemen lijken weer opgelost. Binnen enkele minuten kunnen ook @Home klanten weer verbinding maken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

grafiek dataverkeer

bron http://www.stream-server.nl/
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:15:24 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_65504621
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Noek het volgende:

.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......
DAT krijg ......je met zijn.......BEROEMwill.....en

...!!....!KUT!....!!!...!! <---die was ik nog vergeten.
Gelukkig, ons Con geeft het op voor vandaag.
quote:
ik ben er zo klaar mee met huub en zijn achtelijke blog en alles erbij ik laat nowlive never nooit niet vallen en blijf de radio gewoon doorsponseren en mocht het zover zijn dat sly zijn site op moet geven never nooit niet sly en nowlive blijft bestaan en laat het zeker niet door jou huubjuh en je rare fans die op rm zitten kapotmaken ............... echt hoor ook al zitten hier nog maar 10 leden volgens de exleden en al dat soort gezeik en als die gene die daarloopteschreeuwen over een nekschot geven ik zou zeggen kom maar op je doet maar met je dommuh geschreeuw via letters ziek persoon en die mariekje met der hyves was daar ff op namelijk en ik schrok daar van foto die daar als hanglanger van sly stond jij moet helemaal je ogen uit je rotte kop schamen en dat durft internetfraude @adres aan te nemen echt te erg die griet of vrouw ziek ben juh zo dit is ff me laaste post hier ..........
― Mark Twain
pi_65504691
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vind jij het ook zo erg Soury?
Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zien . Wat dat betreft zijn die interviews van Bart echt super leuk !!
Plus je hoort nog es wat .. Ik ben er niet voor om mijn mening te geven over iemands ander zijn leven. Maar wat Huub doet (niet doet) met dat blog is tranen trekkend. En op NL kom ik niet dus wat zich daar afspeeld zal me aan me kont roesten.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:17:19 #90
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65504693
ik zeg connie als Amanda2 in DGK2
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:24:06 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_65504957
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef Soury het volgende:

Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zien . Wat dat betreft zijn die interviews van Bart echt super leuk !!
Plus je hoort nog es wat .. Ik ben er niet voor om mijn mening te geven over iemands ander zijn leven. Maar wat Huub doet (niet doet) met dat blog is tranen trekkend. En op NL kom ik niet dus wat zich daar afspeeld zal me aan me kont roesten.
Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.
― Mark Twain
pi_65505152
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.
RM een lachertje .. Yoh das niet te lezen
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:32:46 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_65505281
Oh, ons Con was nog niet klaar. Een soort Heintje Davids.
quote:
die tijd om met huub te praten heeft die gehad 26 jaar hoe moet je met zo iemand praten die alles maar laat staan op zijn blog die achter staat dat er adressen worden opgegooit die er achterstaat dat gaskamers en zulke uitspraken doet voor tv en op zijn blog laat staan ........ en dat alleen maar omdat zijn schoonfamilie hem uitkots en dwars wil doen tegen sly het boeit hem niet dat sly die hij een duitse herrrrrrr geeft waar ik al kots misselijk van word ....... word afgemaakt als een of andere zware gestoorde crimineel en maar retaliveren toch huub en vooral blijfen lachen toch huub !!!!!!!!!!! echt word tijd voor een zieleknijper voor jou en dat moet vader worden ohhhhhhh myyyyyyyy godnessssssssssss ik zeg maar niks meer
Bron: VOL

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 28-01-2009 20:54:41 ]
― Mark Twain
pi_65505465
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, ons Con was nog niet klaar. Een soort Heintje Davids.
[..]

Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:48:39 #95
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65505823
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.

waarom ?

en we gaan weer verder met wordt vervolgd

sly
quote:
Alleen de zieltjes daar hebben geen ballen en zitten anoniem achter een schermpje hun gefrustreerde leventje eindelijk van hun af te gooien. Want laten we wel wezen, het zijn toch zieltjes die verder niets hebben en al 2 jaar lang bezig zijn tegen 1 persoon die ze nooit klein gaan krijgen. En als ze boos worden gaan ze schelden en zeggen hoe lelijk etc. ik ben bla bla bla smiley lol smiley lol maar ik als lelijk persoon heb een vrouw waar menig een van mag dromen. Dus tja...................
we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....
pi_65506131
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef snetje het volgende:

[..]

waarom ?

en we gaan weer verder met wordt vervolgd

sly
[..]

we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....
Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dus
pi_65506208
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dus
Oh enne ik kies Sly zijn kant in deze .. Al ken ik die gast niet
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:59:49 #98
226422 dgklieke
pi_65506250
kopie van nl naar vol van vol naar rm van rm naar vol van naar fok van fok naar rm en ga zo maar daar
en zo kom je de dag wel door
pi_65506385
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef dgklieke het volgende:
kopie van nl naar vol van vol naar rm van rm naar vol van naar fok van fok naar rm en ga zo maar daar
en zo kom je de dag wel door
Daar werk je zelf toch hard aan
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:09:14 #100
226422 dgklieke
pi_65506754
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar werk je zelf toch hard aan
ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties