quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef dgklieke het volgende:
waar was bart op sbs6 of was hij die man die zo tekeer ging tegen peter r
Nou Noek, Conny van NL weet wel beter hoor.quote:
En nu niet direct gaan reageren op NL hè? Christ, wat een josti's.quote:huub je bent gewoon een laf vies kereltjuh nu dat jaap dit voorstel !!!!!! kan je inene wel de zin en tijd hebben echt hoor dagen vraag sly of je het oplost en je blog aanpast en of je kan bellen ........ en nee je lachte hem uit en dit en dat en zus enzo .......... en nu zeg sly nee omdat jij te ver bent gegaan raar he dat sly zoiets heeft rotop ............ is dit jou kant van het beroemwillen zijn een arrogant klein kutventje durf jij hier dat neertezetten JA DAT BEN IK omdat jij het huubje was uit dgk nou geloof mij iedereen uit de tv wereld kots je uit zelfs de meeste fans die jou zo eerlijk en betrouwbaar met je streken konden nog zoiets hebben van armuh huub en nu zien we de echte huub .................. te misselijk voor woorden en hopelijk dat volgend jaar iedereen zich afvraag wie was ookalweer die huub nietbelangrijkgenoeg om ja dat aftevragen ......... en ik blijf erbij ...... WAAROM HUUB dat durf je niet eens eerlijk hier neertezetten .................. groetje con
Understatement of the year!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Noek, Conny van NL weet wel beter hoor.
[..]
En nu niet direct gaan reageren op NL hè? Christ, wat een josti's.![]()
.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
En nu niet direct gaan reageren op Nl hè?
Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik welquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze beiden niet gewoon (mond)dood of zo. 't Gaat nergens meer over, 't lijkt wel een discussie tussen Gert en NMNS
![]()
is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
En nu niet direct gaan reageren op NL hè? Christ, wat een josti's.![]()
Vind jij het ook zo erg Soury?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik wel
hoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef snetje het volgende:
[..]
is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....
hillarisch ! eerst iemand voor alles uitmaken ... en dan eindigen met groetjes
Gelukkig, ons Con geeft het op voor vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Noek het volgende:
.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......
DAT krijg ......je met zijn.......BEROEMwill.....en
...!!....!KUT!....!!!...!! <---die was ik nog vergeten.
quote:ik ben er zo klaar mee met huub en zijn achtelijke blog en alles erbij ik laat nowlive never nooit niet vallen en blijf de radio gewoon doorsponseren en mocht het zover zijn dat sly zijn site op moet geven never nooit niet sly en nowlive blijft bestaan en laat het zeker niet door jou huubjuh en je rare fans die op rm zitten kapotmaken ............... echt hoor ook al zitten hier nog maar 10 leden volgens de exleden en al dat soort gezeik en als die gene die daarloopteschreeuwen over een nekschot geven ik zou zeggen kom maar op je doet maar met je dommuh geschreeuw via letters ziek persoon en die mariekje met der hyves was daar ff op namelijk en ik schrok daar van foto die daar als hanglanger van sly stond jij moet helemaal je ogen uit je rotte kop schamen en dat durft internetfraude @adres aan te nemen echt te erg die griet of vrouw ziek ben juh zo dit is ff me laaste post hier ..........
Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo erg Soury?
Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zien. Wat dat betreft zijn die interviews van Bart echt super leuk !!
Plus je hoort nog es wat .. Ik ben er niet voor om mijn mening te geven over iemands ander zijn leven. Maar wat Huub doet (niet doet) met dat blog is tranen trekkend. En op NL kom ik niet dus wat zich daar afspeeld zal me aan me kont roesten.
RM een lachertje .. Yoh das niet te lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.![]()
Bron: VOLquote:die tijd om met huub te praten heeft die gehad 26 jaar hoe moet je met zo iemand praten die alles maar laat staan op zijn blog die achter staat dat er adressen worden opgegooit die er achterstaat dat gaskamers en zulke uitspraken doet voor tv en op zijn blog laat staan ........ en dat alleen maar omdat zijn schoonfamilie hem uitkots en dwars wil doen tegen sly het boeit hem niet dat sly die hij een duitse herrrrrrr geeft waar ik al kots misselijk van word ....... word afgemaakt als een of andere zware gestoorde crimineel en maar retaliveren toch huub en vooral blijfen lachen toch huub !!!!!!!!!!! echt word tijd voor een zieleknijper voor jou en dat moet vader worden ohhhhhhh myyyyyyyy godnessssssssssss ik zeg maar niks meer
Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, ons Con was nog niet klaar. Een soort Heintje Davids.![]()
[..]
waarom ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.
we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....quote:Alleen de zieltjes daar hebben geen ballen en zitten anoniem achter een schermpje hun gefrustreerde leventje eindelijk van hun af te gooien. Want laten we wel wezen, het zijn toch zieltjes die verder niets hebben en al 2 jaar lang bezig zijn tegen 1 persoon die ze nooit klein gaan krijgen. En als ze boos worden gaan ze schelden en zeggen hoe lelijk etc. ik ben bla bla bla smiley lol smiley lol maar ik als lelijk persoon heb een vrouw waar menig een van mag dromen. Dus tja...................
Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom ?
en we gaan weer verder met wordt vervolgd![]()
sly
[..]
we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....
Oh enne ik kies Sly zijn kant in deze .. Al ken ik die gast nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dus
Daar werk je zelf toch hard aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef dgklieke het volgende:
kopie van nl naar vol van vol naar rm van rm naar vol van naar fok van fok naar rm en ga zo maar daar
en zo kom je de dag wel door
ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |