WEBLOG REACTIES: COMMOTIE, COMMOTIE
Nou goed,
tijd voor een nieuw logje,
een logje waar we wat veranderingen in aankondigen.
De site gaat een andere naam krijgen, dit omdat Sly met Rocket heeft gebeld of ze dit wel leuk vonden. De mensen van Rocket wensten niet met zulk soort zaken in te laten, dus in goed overleg hebben we besloten om te gaan re namen. Dit zal snel gedaan worden, alleen dat kost een paar dagen, maar dat is snel voor elkaar.
Uiteraard zullen Jaap en Huub dat op totaal eigen wijze, doen. Dus je kunt wat verwachten.
Daarnaast moeten we iets doen met de reacties. Sly, de almachtige en alwetende forumbeheerder van nowlive.eu denkt te kunnen stellen vandaag op zijn site dat ik mij achter de reacties van sommige (lees 0,1 procent) mensen op Rocket Miljonairs schaar.
Ik schaar mij achter sommige reacties, maar over doodsverwensingen, vergassingen, adressen posten, telefoonnummers posten etc, etc, etc. gaan mij echt te ver. Ik heb dit al 10000 keer aangegeven toch meent onze vriend Sly te denken dat ik het daar mee eens ben.
Hij heeft het ook nu als persoonlijke missie ingezet om te zorgen dat deze site ten gronde gaat, al is het het laatste wat hij doet. (als je je zo druk maakt om dingen en er zo een halszak van maakt Sly, klink je wel een beetje als Gargamel, je weet wel die oude, gekke, kluizenaar in zijn vervallen kasteeltje)
Dus ik ga graaaaaag op het inbod in om samen met jou en Jaap in Schevingen wat te gaan eten op de pier, zodat we het een en ander kunen uitpraten. Doe dit nu maar, Japie en ik rijden wel naar Scheveningen, dus dan kunnen we onder een goed glas bier (of 2 Jaap rijdt toch) het ff uitpraten en misschien ff kijken hoe we bepaalde excessen erbuiten kunnen houden!
Daarnaast om de reacties wat in toom te houden komen er oplossingen als we naar de nieuwe site gaan. Want nu met een maat als moderator en ikzelf, kunnen we niet alle vuiligheid tegenhouden. Er komen duizenden en duizenden reacties, dit wordt een dagtaak, en dergelijke devotie voor sites laat ik liever aan de Sly's van deze wereld over.
Er komt iets van een login systeem EN hard IP adres registratie, bij misbruik hiervan verlenen wij dan ook alle medewerking met de politie. Ook nu doen we dit en we distantieren ons van racistische, bedreigende, etc, uitlatingen hier.
Maar goed, ook dit log zal wel weer door een hele zooi verkeerd uitgelegd worden, ik bedoel het niet slecht, alleen ik vertik het om mijn site te beheren zoals Sly dat doet,
dus dat!
Huub
RM