Of unbanned?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:01 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof dat ik dit erger vind:
Wie daarvan zou al gebanned zijn?
ik ook niet maar deze kon ik nog wel vinden.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:16 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK-fan met koptelefoon bij Man bijt hond vond ik leuk om te zien,
helaas kan ik de youtube niet meer vinden.
Ik zat te wachten op een shot van jou, Juud en Liesje maar helaas.quote:
Ik heb het idee dat de storm is gaan liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een shot van jou, Juud en Liesje maar helaas.![]()
Nog nieuws van het oorlogsfront?
Slaaaaajjjjj kennende laat hij het er niet zomaar bij zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:36 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het idee dat de storm is gaan liggen.
Over...
Hij leest hier ook mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaaaaajjjjj kennende laat hij het er niet zomaar bij zitten.
Amanda in de dgk-kapsalon kan ik ook niet vinden, dat lieten ze bij De wereld draait door zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:28 schreef FANN het volgende:
ik ook niet maar deze kon ik nog wel vinden.......
ook geinig ..........![]()
Bij Tamara.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Leuk voor Palma.
Maar waar is Brian?
Dankje, dan maar een zieligurd, maar ik lees toch weer meequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, het gaat weer los tussen Huub en Slaaaajjjjjjj. Ik lees mee op VOL, dus voor de liefhebbers.
Ik ben gewoon een ramptoerist, lekker leesvoer hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef yvonne het volgende:
Dankje, dan maar een zieligurd, maar ik lees toch weer mee
quote:Zozo dus Sly gaat Vrijdag éindelijk zijn users ophangen door hun privéberichten openbaar te maken... doe maar jochie! Maak nóg snéller een eind aan je afglijdende carriëre
En toch denk ik dat het Sly is die niet meer los kan laten omdat die een beetje retarded is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Dementor het volgende:
Ze blijven er maar over doorgaan he?
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het Sly is die niet meer los kan laten omdat die een beetje retarded is.
Ja, nu ligt het aan de vrouwen! Er zijn allemaal mannetjes die blijven bitchen (Huub en Sly) maar het ligt aan de vrouwen. Kssssst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.
Hahaha!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nu ligt het aan de vrouwen! Er zijn allemaal mannetjes die blijven bitchen (Huub en Sly) maar het ligt aan de vrouwen. Kssssst.
Hij heeft verder ook niks om handen hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
Hij wordt opgestookt door al die vrouwen daar.
Geef me één goede reden en aluminium.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hahaha!
Open er een topic over, op Nowlive.
Tuurlijk, ik heb de clubpas hier liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft verder ook niks om handen hè?![]()
Bij de weg, ben jij geen lid van NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |