abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:20:01 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65496521
FF testen of het me nog lukt een Topic te openen...:)

In deze reeks wordt gepost over BB-ers en DGK-ers.

Er zijn wat interviews afgenomen door dienebart (je weets) en die zijn te vinden hier: http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

Onze nationale aandachttrekker Huub heeft ook weer van alles bij het eind. Vreemd SMS-je en vermeende brieven van broer en pa Recourt. Allemaal afgeleverd bij forumhoeroe Sly. Sly die uit zijn slof blijft schieten omdat het hem maar niet wil lukken aangenomen te worden als moderator op http://www.rocketmiljonairs.nl/
Beledigingen vliegen daar over en weer en Fok geniet schijnbaar met volle teugen.

Nee JdM we zijn nog niet toe aan een nieuwe RLS we vermaken ons prima met die ouwe meuk.

Korte update van Copycat:
Okay. Even een update:
Huub en NowLive/Sly hebben de grootst mogelijke ruzie en Jaap probeert voor intermediair te spelen. Of is het stiekem toch onze eigen Suikeroom?
Dido en Roel blikken op fruitenzuivel.nl terug op hun tijd in het BB huis en Bart zal vanavond bij SBS Shownieuws te zien zijn in een item over tien jaar RLS.

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc

[ Bericht 49% gewijzigd door akveor op 28-01-2009 17:40:56 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:23:51 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65496655
't Is net als fietsen hè. Eens geleerd, altijd gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65496796
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
't Is net als fietsen hè. Eens geleerd, altijd gedaan.
En dan schaatsen nog, ik heb me toch een rotsmak gemaakt!
Ik wil zomer!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:31:56 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_65496954
Goed bezig op NL Roevka.

Heb je al een ban of antwoord?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:33:45 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65497004
Okay. Even een update:
Huub en NowLive/Sly hebben de grootst mogelijke ruzie en Jaap probeert voor intermediair te spelen. Of is het stiekem toch onze eigen Suikeroom?
Dido en Roel blikken op fruitenzuivel.nl terug op hun tijd in het BB huis en Bart zal vanavond bij SBS Shownieuws te zien zijn in een item over tien jaar RLS.

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc.
pi_65497096
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Okay. Even een update:

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc.
zo, zijn we weer bij.
Goedemorgen :W
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:36:46 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497101
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
Goed bezig op NL Roevka.

[ afbeelding ]

Dacht eerst dat het aan mijn PC lag maar jij kunt dus ook geen tekst meer kopiëren. Wat ook al weer genoeg zegt.
Verder vermaak ik me kostelijk met deze nonsens tussen de bedrijven door. (Installeren configureren van PC's).
Zo te zien geen ban en geen antwoord. Vroegah werd ik nog wel eens gebeld....
Op woensdag 28 januari 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
Goed bezig op NL Roevka.

[ afbeelding ]

Dus jij kunt nog meelezen op NL
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:38:48 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497189
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Okay. Even een update:

Zal ik dit ff in de OP frommelen?
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:40:01 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65497233
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef akveor het volgende:

Zal ik dit ff in de OP frommelen?
Is goed!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:42:31 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_65497313
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef blomst het volgende:

Dus jij kunt nog meelezen op NL
Nope, ik lees mee en kopieer op VOL. Errug hè?

Bedankt voor de update Cc.
― Mark Twain
pi_65497331
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope, ik lees mee op VOL. Errug hè?

Bedankt voor de update Cc.
via via dus
pi_65497376
Ze hebben gewoon de rechtermuisknop uitgeschakeld op NL.
Je kunt nog steeds de boel kopiëren door de tekst te selecteren en vervolgens in IE of Firefox te kiezen voor Edit/bewerken in het menu en dan copy/kopiëren.

Hihi.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:44:25 #15
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65497378
Van het volgende is aangifte gedaan :

Lastig vallen/bedreiging/stalking via de telefoon

De Aangifte !!!

Agent: "Goed, gaat u zitten en vertel!"

W: "Ik word lastig gevallen!"

Agent(pakt pen en papier en vraagt):"Door wie ?"

W: "Ik heb het vermoeden dat het Bla die bla is ..."

Agent: "Wie ?"

W: "Bla die bla!!"

Agent: "Ik heb u niet goed verstaan geloof ik, door wie wordt u

lastig gevallen ?"

W: "Dat zeg ik u toch! Bla die bla!! "

Agent(legt pen neer en kijkt W boos aan en zegt):"Mevrouw zit u mij hier in
de maling te nemen ?"

W: "Waarom zou ik u in de maling nemen ? Ik kom hier serieus aangifte doen!"

Agent: "Goed! Nogmaals, door wie wordt u lastig gevallen ?"

W: "Ja, door die Bla die bla!"

W(begint iets te wiebelen, denkt na en zegt): "Maar het kan ook Piet Veerman zijn, of Annie Schilder en Jan Keizer ! Die heb ik ook voorbij zien komen op RM!"

Agent(nu echt boos): "Mevrouw ik heb hier duidelijk geen tijd voor! Er zijn zaken die belangrijker zijn. U verdoet mijn tijd. De dokter zit hier om de hoek! "

W(duidelijk aangeslagen.. en begint duftig een smsje te versturen en zegt): "Als u even wilt wachten ? Ik krijg zo een smsje terug van sly"

Agent: " Slaai ? Wie is dat nu weer ? "

W: "Ja sly! Die weet vast wel wat ik nu moet doen!"
(ondertussen klinkt er een erg irritant melodietje met "nowlife de gekstuu..nowlife de gekstuu .... smsje terug dus)

W(leest het smsje, kijkt de agent aan en zegt): "Zie je wel! sly weet altijd wat te doen!"

Agent: "Oja ? "

W: "Ja!"

Agent: "Wat dan ?"

W: "Aangifte doen!"

Agent: "Alweer ? "

Agent: "Tegen wie nu dan weer ?"

W: "Tegen U !! "

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 28-01-2009 16:49:58 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:50:33 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_65497563
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef blomst het volgende:

via via dus
Yep, ik heb al heel lang een ban op NL. Je mot wat hè? Ooooohhh, dirt is wel een hele lange post maar ze heeft wel gelijk.
quote:
Re: DGK zijn nasleep

« Antwoord #4181 Gepost op: Vandaag om 16:33:52 »
Nee hoor ik ben passie36 op rm.
En je mag me gerust bannen hoor, ik zal er echt geen nacht minder om slapen.
Ik heb duidelijk daar gezegd wat ik ook hier wil zeggen, als je dit nu weer op de hoofdpagina van je site zet, ben je zelf ook willens en wetens het vuurtje aan het opporren.
En mensen willen dat dit alles stopt, wat hier ook zelfs door mensen die hier lid zijn wordt gevraagd.
Hoe kan het stoppen als nu weer groot en open Huub wordt beschuldigd van wat andere gekken schrijven.
Dus heb ik daar alleen gezegt wat ik hier ook durf te zeggen maar wat naar alle waarschijnlijkheid binnen en mum van tijd toch weer verwijderd wordt, dus zei ik het daar om dat het hier verspilde moeite is.
Als men wil stoppen moet jij ook stoppen met steeds weer dingen hier neer te zetten en dan nadrukkelijk erbij te vertellen dat het de schuld van Huub allemaal is.
Ow sorry nee Pardoesje heeft het geschreven maar laten we toch maar aannemen dat jij het goed gekeurd hebt om het hier te laten plaatsen!
Zo blijft men het aanwakkeren.
Heb net zo goed erbij gezet dat Huub het blog gedeelte van de afgelopen dagen moet sluiten en idd een inlog systeem moet maken zodat hij beter kan opletten wie wat schrijft! en mensen eraf kan gooien die veel en veels te ver gaan.
Maar als ik dan steeds lees, het is Huub zijn schuld hij laat het allemaal toe, ben ik van mening dat jij ook hand in eigen boezem mag steken Sly, omdat het hier ook maar aan de gang blijft dus opruien is kennelijk niet alleen Huub vreemd!

Heb overigens in mijn tekst niet gescholden en niets lelijks gezet, alleen vanuit mijn mening gesproken.
Als jij vindt dat ik daardoor een ban verdien om wat ik op een andere site zet, he so be it.
Als je zelf maar zo slim bent om het daar dit keer bij te laten offcourse
Kijk dat er dingen zijn gezegd op RM door één of andere achterlijke zijn we allemaal over eens kan niet door de beugel.
Maar volgens mij hebben jij en je leden en ook mensen die hier alleen lezen zoals mijn persoontje het daar al uitvoerig over gehad in een forum topic.
Maar het moet toch op de hoofdpagina van je site staan?
Waarom? Nou mijn mening daarover, omdat het gewoon nog niet afgelopen mag zijn en omdat er sommige zijn die gewoon alles op alles zetten om mensen ervan te overtuigen hoe slecht Huub dan wel niet zou zijn.
Ik kan je zeggen, nee Huub is geen lieverdje en nee ook Huub heeft uitspraken gedaan die het daglicht niet konden verdragen.
Maar als je iemand blijft tarten, dan vraag ik me simpel weg af waarom.
En dan zet ik op RM een stukje daarover, met nogmaals ook het verzoek aan Huub om al die berichtjes weg te halen.
Er zal er toch één een keer de wijste moeten zijn, maar op dit moment zijn geen van beide van jullie dit!
Als jij vindt dat ik dan geen haar beter ben dan de mensen al daar Sly, mag je mij nog aangeven wie je daarmee bedoelt?
Bedoel je daarmee de mensen die schelden en uitlatingen doen waar ik overal aan aangaf me van de distancieren?
Want zie je mij schelden? Zie je mij dingen zeggen die het daglicht niet kunnen verdragen?
Je zegt want ik kreeg me een post onder ogen? je maakt er van dat er heel iets ergs instaat? Nou Sly kan je verklappen er staat niets in wat het daglicht niet kan verdragen en dat is dus wel gewoon vrijheid van meningsuiting
Verbeter de wereld begin bij jezelf is de gezegde.
Als jij je leden wilt beschermen, geef gekken dan geen voer tot doorgaan.
Bescherm je leden dan ook!
Huub heeft al meerdere malen aangegeven met een inlogsysteem bezig te zijn.
Dus hij wil dan toch het kaf van het koren scheiden.
Maar als er dan weer zijn naam even op de hoofdpagina van je site wordt neegezet, ja dan blijft dit jojo effect he. Lijkt mij toch dat daar niemand wat mee opschiet.
Voor mij persoonlijk zijn zowel jij en Huub onwijs met elkaar bezig, hierdoor gaan de leden hier en de mensen op RM eronder lijden, als de twee hoofdpersonen in dit verhaal nou eens lekker met Japie een happie gaan eten, dan kunnen de mensen onderling ook weer rustiger tegen elkaar gaan doen.
Niemand vraagt of jullie weer dikke vriendjes willen worden maar los het ondeling op, inplaats van het op sites te gooien.
Of vinden jullie het beide idd alleen maar mooi om te zien wat een commotie er ontstaat door dit geheel?
Ook jij Sly bent een beheerder van een site, wij vragen Huub om alles te wissen en te kappen met alles, maar we kunnen jou ook alleen maar vragen, stop gewoon.
Knal niet alles wat er gebeurd klakkeloos op je site, je snapt toch zelf wel dat het alleen maar alles blijft aanwakkeren, en dat er nog meer achterlijke komen die dan nog meer leden gaan uitschelden.
Jullie zijn beide verantwoordelijk voor dit gebeuren.
En jullie moeten beide gewoon stoppen met olie op het vuur te gooien.
Het één haalt het ander aan.

Dus ja ik ben Passie36 en ik heb niets gezegd waar ik me voor hoef te schamen, ik heb in jouw ogen tegen jou ingesproken maar op een nette manier, net zoals ik op een nette manier blijf proberen Huub ervan te doordringen om dingen weg te halen en het anders te gaan doen.
Ik heb aangegeven hier niet verder te gaan met een discussie aangezien ik niet opzoek was om gehersenspoeld te worden om zo tegen Huub te zijn, maar alleen kwam vertellen dat ik het niet eens was met deze uitspraken.
Volgens mij iets wat gewoon mag!

Groet Pascale

En Vonnie1964, zet alsjeblieft dan wel de juiste tekst neer want ik zei al er is niets fout met huis zitten voordat ik een lading van kritiek over mezelf heen krijg (heb zelf ook een tijdje thuis gezeten dus geen enkele behoefte om hier negatief over te zijn)
Bedoelde het alleen dat er mensen zijn die de hele dag kunnen lezen als je thuis zit maar er ook mensen zijn die werken dus niet de hele dag alles kunnen lezen.
Maar goed teksten verkeerd uitleggen is op de computer natuurlijk niet zo'n kunst!
@Snetje.....
― Mark Twain
pi_65497596
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
Van het volgende is aangifte gedaan :

Lastig vallen/bedreiging/stalking via de telefoon

De Aangifte !!!

Agent: "Goed, gaat u zitten en vertel!"

W: "Ik word lastig gevallen!"

Agent(pakt pen en papier en vraagt):"Door wie ?"

W: "Ik heb het vermoeden dat het Bla die bla is ..."

Agent: "Wie ?"

W: "Bla die bla!!"

Agent: "Ik heb u niet goed verstaan geloof ik, door wie wordt u

lastig gevallen ?"

W: "Dat zeg ik u toch! Bla die bla!! "

Agent(legt pen neer en kijkt W boos aan en zegt):"Mevrouw zit u mij hier in
de maling te nemen ?"

W: "Waarom zou ik u in de maling nemen ? Ik kom hier serieus aangifte doen!"

Agent: "Goed! Nogmaals, door wie wordt u lastig gevallen ?"

W: "Ja, door die Bla die bla!"

W(begint iets te wiebelen, denkt na en zegt): "Maar het kan ook Piet Veerman zijn, of Annie Schilder en Jan Keizer ! Die heb ik ook voorbij zien komen op RM!"

Agent(nu echt boos): "Mevrouw ik heb hier duidelijk geen tijd voor! Er zijn zaken die belangrijker zijn. U verdoet mijn tijd. De dokter zit hier om de hoek! "

W(duidelijk aangeslagen.. en begint duftig een smsje te versturen en zegt): "Als u even wilt wachten ? Ik krijg zo een smsje terug van sly"

Agent: " Slaai ? Wie is dat nu weer ? "

W: "Ja sly! Die weet vast wel wat ik nu moet doen!"
(ondertussen klinkt er een erg irritant melodietje met "nowlife de gekstuu..nowlife de gekstuu .... smsje terug dus)

W(leest het smsje, kijkt de agent aan en zegt): "Zie je wel! sly weet altijd wat te doen!"

Agent: "Oja ? "

Agent: "Wat dan ?"

W: "Aangifte doen!"

Agent: "Alweer ? "

Agent: "Tegen wie nu dan weer ?"

W: "Tegen U !! "

....ik lach nu wel....maar het zou ook maar echt kunnen gaan gebeuren.....
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:53:11 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_65497657
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
Je kunt nog steeds de boel kopiëren door de tekst te selecteren en vervolgens in IE of Firefox te kiezen voor Edit/bewerken in het menu en dan copy/kopiëren.

Hihi.
Oh, dat bedoelt Roevka. Is Slaaajjjj nou zo slim of zijn volgelingen?
― Mark Twain
pi_65497689
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, dat bedoelt Roevka. Is Slaaajjjj nou zo slim of zijn volgelingen?
nee ...Putty ....zn eigenste computer Nurd
  One tough cookie woensdag 28 januari 2009 @ 16:55:08 #20
169210 liesje1979
pi_65497723
Ik dacht ik maak ook even een account aan op NL, maar dat kan helemaal niet.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:56:29 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_65497771
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:

nee ...Putty ....zn eigenste computer Nurd
Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:57:05 #22
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497787
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:

Hihi.
Tnx.... CTRL+C werkt ook niet.... beetje simpel wordt ik van dit soort beperkingen....
Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht ik maak ook even een account aan op NL, maar dat kan helemaal niet.
Hebben ze een ledenstop, of had je ook al een ban?
  One tough cookie woensdag 28 januari 2009 @ 16:58:50 #24
169210 liesje1979
pi_65497853
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
Putty heeft de site gemaakt.

Ik krijg:

Er is een fout opgetrden !
Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld.
pi_65497874
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
heet zn personal ass....die heeft de site gebouwd zoals die nu is...want je snapt nu ondertussen vast wel dat slaai zelluf geheel geen kaas heeft gegeten van.....kompoeteren....behalve dan hoe die zn site moet misbruiken...
  One tough cookie woensdag 28 januari 2009 @ 16:59:43 #26
169210 liesje1979
pi_65497895
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef blomst het volgende:

[..]

Hebben ze een ledenstop, of had je ook al een ban?
Het zou kunnen dat het komt door een ban, die ik in een heel grijs verleden eens gekregen heb.
Maar het lijkt op een ledenstop.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 17:01:03 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_65497943
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef akveor het volgende:

Tnx.... CTRL+C werkt ook niet.... beetje simpel wordt ik van dit soort beperkingen....
Slaaaaajjjjj zelf is dol op Printscreen. Zou dat het zijn?

Ah, thanx Laysa. Dat Slaaaajjjjj het buskruit niet heeft uitgevonden wist ik al.
― Mark Twain
pi_65498314
Grappig hoe mensen benadrukken in hoeverre ze achter Sly staan.
Stel je voor dat je het niet met hem eens bent op NL (want dat kan gewoon).
pi_65498406
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Dementor het volgende:
Grappig hoe mensen benadrukken in hoeverre ze achter Sly staan.
Stel je voor dat je het niet met hem eens bent op NL (want dat kan gewoon).
Nee nee dementor...je snapt het niet ....als je op Nl zit dan moet je het met Sly eens zijn...anders hoor je dr gewoon niet bij...val je buiten de boot....wordt je verstoten..etc etc....
pi_65498427
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nee nee dementor...je snapt het niet ....als je op Nl zit dan moet je het met Sly eens zijn...anders hoor je dr gewoon niet bij...val je buiten de boot....wordt je verstoten..etc etc....
Ik kan anders nog gewoon meelezen op NL.
pi_65498505
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik kan anders nog gewoon meelezen op NL.
ow....ik krijg.....sorry gast u bent gebant van dit forum ivm met stoken....raar he

woensdag 28 januari 2009 @ 17:16:02 #32
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65498537
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef akveor het volgende:
FF testen of het me nog lukt een Topic te openen...:)

Er zijn wat interviews afgenomen door dienebart (je weets) en die zijn te vinden hier
waar is hier
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:16:31 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65498554
Wat een flauw gedoe zeg, Huub zegt toe dat hij wijzigingen zal aanbrengen op z'n site, zodat er alleen nog maar met een inlog gereageerd kan worden, en Sly verwacht dat het dan ook direct gebeurt, en dat alle onbehoorlijke reacties gelijk weg zijn. Je moet iemand wel als superheld zien als je verwacht dat hij dat binnen een paar uur voor elkaar heeft.....

Beetje kinderachtig dat er dus vanmiddag alweer zo'n zeikstukje op NL stond, wat is Sly z'n probleem toch?? Hij vereert Huub maar kan er niet mee omgaan dat Huub niet zo geweldig is als hij altijd dacht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65498574
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef dgklieke het volgende:

[..]

waar is hier
Sjesse mens...ik krijg ut aan mn hart van jouw avator....
pi_65498626
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
Wat een flauw gedoe zeg, Huub zegt toe dat hij wijzigingen zal aanbrengen op z'n site, zodat er alleen nog maar met een inlog gereageerd kan worden, en Sly verwacht dat het dan ook direct gebeurt, en dat alle onbehoorlijke reacties gelijk weg zijn. Je moet iemand wel als superheld zien als je verwacht dat hij dat binnen een paar uur voor elkaar heeft.....

Beetje kinderachtig dat er dus vanmiddag alweer zo'n zeikstukje op NL stond, wat is Sly z'n probleem toch?? Hij vereert Huub maar kan er niet mee omgaan dat Huub niet zo geweldig is als hij altijd dacht?
Mwah Huub kan ook gewoon de boel op slot draaien, alle berichten verwijderen (gaat denk ik sneller door gewoon de weblogberichten te verwijderen en opnieuw te posten) om vervolgens een net registratie en inlogsysteem te implementeren.
Maar waarom zou Huub zoveel moeite doen?
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:22:19 #36
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65498794
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mwah Huub kan ook gewoon de boel op slot draaien, alle berichten verwijderen (gaat denk ik sneller door gewoon de weblogberichten te verwijderen en opnieuw te posten) om vervolgens een net registratie en inlogsysteem te implementeren.
ja dat snap ik ook niet .... sly vroeg het nog zo beleefd...
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:22:56 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65498812
quote:

[..]

Het probleem zal er wel in zitten dat Jaap en Huub dezelfde database gebruiken.
Heb eigenlijk nooit zo begrepen waarom zij samen een site hebben.
Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Het probleem zal er wel in zitten dat Jaap en Huub dezelfde database gebruiken.
Heb eigenlijk nooit zo begrepen waarom zij samen een site hebben.
Volgens mij hebben die twee samen een BV.
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:23:47 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65498851
quote:
[..]
Tuurlijk kan dat ook, maar hoe hij het ook zou willen doen, het is en blijft flauw van Sly dat hij verwacht dat het binnen een paar uur gebeurd is.

Dat het op z'n minst "niet handig" is van de Huubfans om juist zijn blog als warzone te gebruiken is een andere kwestie, hou het blog van je "held" dan tenminste zuiver en richt even een ander forumpje op om je gal over Evil-Sly te spuwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:25:47 #40
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65498934
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef dgklieke het volgende:

[..]

waar is hier
Sorry, vergeten. Maar het staat nu iig daar.
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:29:25 #41
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65499069
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat ook, maar hoe hij het ook zou willen doen, het is en blijft flauw van Sly dat hij verwacht dat het binnen een paar uur gebeurd is.

Dat het op z'n minst "niet handig" is van de Huubfans om juist zijn blog als warzone te gebruiken is een andere kwestie, hou het blog van je "held" dan tenminste zuiver en richt even een ander forumpje op om je gal over Evil-Sly te spuwen.
Maar dan leest niet iedereen die bagger die ze posten... Al die nobodies willen ook somebody zijn...
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 17:31:21 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_65499133
quote:

Er staan op RM een aantal fora waar je terecht kunt. Het zijn meer de gebande NL'ers die RM blijven gebruiken om Slaaaajjjjj en/of Huub proberen af te maken. Zelfs ex mods van NL typen zich een ongeluk. Zou me ook niks verbazen als Slaaajjjj zelf regelmatig een duit in het zakje doet op RM. Raar zooitje dus.
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:32:35 #43
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65499164
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Vaag.. ik kan gewoon alles copy/pasten hoor. Komt misschien omdat ik met Firefox werk.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:34:06 #44
226422 dgklieke
pi_65499205
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Sorry, vergeten. Maar het staat nu iig daar.
bedankt voor de op
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:34:28 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65499214
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:32 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Vaag.. ik kan gewoon alles copy/pasten hoor. Komt misschien omdat ik met Firefox werk.
Kan. Ik werk met IE6 en Chrome.
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:40:46 #46
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65499382
quote:

[..]

dat kan ook niet in een paar uur... er zijn namelijk ook nog mensen die werken en niet de hele dag achter hun site kunnen gaan zitten zoals die ... nou ja lama...
en ook nog geen geschikte moderatoren hebben .... ik bedoel elke gek kan zich daarvoor wel aanmelden

denk niet dat het Huubfans zijn die daar zo achterlijk tekeer gaan ... dat zijn de echte internetrelkneuzen
maakt niet uit wat er aan de hand is ..als ze maar kunnen rellen

gister laat is er al wat geveegd ...maar ja wat je veegt staat er in mum van tijd weer 3voudig op ...
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:47:44 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65499601
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:40 schreef snetje het volgende:

[..]

dat kan ook niet in een paar uur... er zijn namelijk ook nog mensen die werken en niet de hele dag achter hun site kunnen gaan zitten zoals die ... nou ja lama...
en ook nog geen geschikte moderatoren hebben .... ik bedoel elke gek kan zich daarvoor wel aanmelden

denk niet dat het Huubfans zijn die daar zo achterlijk tekeer gaan ... dat zijn de echte internetrelkneuzen
maakt niet uit wat er aan de hand is ..als ze maar kunnen rellen

gister laat is er al wat geveegd ...maar ja wat je veegt staat er in mum van tijd weer 3voudig op ...
Dat is denk ik ook het probleem. Wie gaat dat dan allemaal modereren? Berichten verwijderen, bans uitdelen, kloons checken, IP's blokkeren. Sly is daar ondertussen al erg handig in geworden. Die ziet de moeilijkheid niet van in.
Misschien moeten we Gert en noekje die kant maar eens opsturen....
De eis van Sly is dan misschien wel begrijpelijk maar niet echt uitvoerbaar als je 14 uur per dag werkt, je nog achter de vrouwtjes aan moet en dan ook nog eens je vrouw in toom tevreden moet houden...
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:09:15 #48
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65500252
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook het probleem. Wie gaat dat dan allemaal modereren? Berichten verwijderen, bans uitdelen, kloons checken, IP's blokkeren. Sly is daar ondertussen al erg handig in geworden. Die ziet de moeilijkheid niet van in.
Misschien moeten we Gert en noekje die kant maar eens opsturen....
De eis van Sly is dan misschien wel begrijpelijk maar niet echt uitvoerbaar als je 14 uur per dag werkt, je nog achter de vrouwtjes aan moet en dan ook nog eens je vrouw in toom tevreden moet houden...
eigenlijk best simpel ... je maakt er een besloten site van ... laat iedereen zich registreren ..man/vrouw in laten vullen .... cupmaat ook! das weer handig voor Jaap ...kiest alleen de vrouwen... ff uitpluizen of ze ook nog eens gewillig zijn en hoppa !! een moderatorteam
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:17:40 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65500510
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef snetje het volgende:

[..]

eigenlijk best simpel ... je maakt er een besloten site van ... laat iedereen zich registreren ..man/vrouw in laten vullen .... cupmaat ook! das weer handig voor Jaap ...kiest alleen de vrouwen... ff uitpluizen of ze ook nog eens gewillig zijn en hoppa !! een moderatorteam
Je bedoelt een soort NL?
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:19:50 #50
226422 dgklieke
pi_65500578
Plan van Jaap:
dgkjaap

Live and let live, forget or forgive

stichtingjaap@live.nl stichtingjaap Heb+ik+niet heb+ik+niet
Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Offline)

« Antwoord #4146 Gepost op: Vandaag om 14:49:09 »
Beste Sly en Huub,

Ik wil jullie graag uitnodigen om op mijn kosten een hapje te gaan eten op de pier in Scheveningen.

Huub, ik haal je op in Hilversum (kom ik toch langs richting Den Haag), je springt in de auto, we rijden naar de pier. Chillen ff lekker daar. Sly woont in Den Haag, die stapt de tram in.....

Onder het genot van een hapje en drankje op mijn kosten gaan we een einde maken aan deze heisa.

mvg,

Jaapje Terror
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

DGKHuub

Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4223 Gepost op: Vandaag om 18:11:32 »
Japie ik vind het een top plan!

zeker als het op jouw kosten is!

sly are you in?
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

[ Bericht 54% gewijzigd door dgklieke op 28-01-2009 18:25:02 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:33:15 #51
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65500988
gaat hem niet worden .... en dat wist Jaap ook allang... op zijn kosten ja ja

slimme zet van Huub
pi_65501030
tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_65501401
WEBLOG REACTIES: COMMOTIE, COMMOTIE

Nou goed,

tijd voor een nieuw logje,

een logje waar we wat veranderingen in aankondigen.

De site gaat een andere naam krijgen, dit omdat Sly met Rocket heeft gebeld of ze dit wel leuk vonden. De mensen van Rocket wensten niet met zulk soort zaken in te laten, dus in goed overleg hebben we besloten om te gaan re namen. Dit zal snel gedaan worden, alleen dat kost een paar dagen, maar dat is snel voor elkaar.

Uiteraard zullen Jaap en Huub dat op totaal eigen wijze, doen. Dus je kunt wat verwachten.

Daarnaast moeten we iets doen met de reacties. Sly, de almachtige en alwetende forumbeheerder van nowlive.eu denkt te kunnen stellen vandaag op zijn site dat ik mij achter de reacties van sommige (lees 0,1 procent) mensen op Rocket Miljonairs schaar.

Ik schaar mij achter sommige reacties, maar over doodsverwensingen, vergassingen, adressen posten, telefoonnummers posten etc, etc, etc. gaan mij echt te ver. Ik heb dit al 10000 keer aangegeven toch meent onze vriend Sly te denken dat ik het daar mee eens ben.

Hij heeft het ook nu als persoonlijke missie ingezet om te zorgen dat deze site ten gronde gaat, al is het het laatste wat hij doet. (als je je zo druk maakt om dingen en er zo een halszak van maakt Sly, klink je wel een beetje als Gargamel, je weet wel die oude, gekke, kluizenaar in zijn vervallen kasteeltje)

Dus ik ga graaaaaag op het inbod in om samen met jou en Jaap in Schevingen wat te gaan eten op de pier, zodat we het een en ander kunen uitpraten. Doe dit nu maar, Japie en ik rijden wel naar Scheveningen, dus dan kunnen we onder een goed glas bier (of 2 Jaap rijdt toch) het ff uitpraten en misschien ff kijken hoe we bepaalde excessen erbuiten kunnen houden!

Daarnaast om de reacties wat in toom te houden komen er oplossingen als we naar de nieuwe site gaan. Want nu met een maat als moderator en ikzelf, kunnen we niet alle vuiligheid tegenhouden. Er komen duizenden en duizenden reacties, dit wordt een dagtaak, en dergelijke devotie voor sites laat ik liever aan de Sly's van deze wereld over.

Er komt iets van een login systeem EN hard IP adres registratie, bij misbruik hiervan verlenen wij dan ook alle medewerking met de politie. Ook nu doen we dit en we distantieren ons van racistische, bedreigende, etc, uitlatingen hier.

Maar goed, ook dit log zal wel weer door een hele zooi verkeerd uitgelegd worden, ik bedoel het niet slecht, alleen ik vertik het om mijn site te beheren zoals Sly dat doet,

dus dat!

Huub
RM
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:50:01 #54
226422 dgklieke
pi_65501555
Sly
Beheerder

Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4238 Gepost op: Vandaag om 18:30:57 »
Aan: Huub

Ik sta nog steeds achter de betrouwbare afzender van de sms en de brief van Bram

om 16:25 uur is (post1779) 10 x mijn adres met telefoonnummer geplaatst die er nog steeds staat.

Dus vertel me eens wat je wil bespreken?

Waarom moet Jaap dit regelen als je op de site zet dat je mij belt en tot op heden nog niet gedaan hebt. Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:50:06 #55
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65501560
wordt vervolgd dus

sly : ik wil het !! ik wil het !! ik wil het !! ik wil het !!
Huub: ik vertik het !! ik vertik het !! ik vertik het !! ik vertik het !!

woensdag 28 januari 2009 @ 18:52:06 #56
226422 dgklieke
pi_65501634
<<<<<<<<<<<
pi_65501670
quote:
[b]Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef dgklieke

dus dat!

Huub
RM
stond er al
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 18:53:52 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_65501704
The never ending story of Huub and Slaaajjjjjj, wat een kleuters. Bij de weg, die post van dgkjaap was toch van Suikeroom?
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:55:52 #59
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501777
oh ff lezen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:58:02 #60
226422 dgklieke
pi_65501840
Sly
Beheerder

« Antwoord #4244 Gepost op: Vandaag om 18:40:17 »

Meneer Huub wil met mij eten en de boel oplossen en zet dan
onderstaande neer als nieuw blog

en u vallen ze daar weer met zijn alleen over het blog van Huub.........hij wilt uit eten met Sly en trapt hem via zijn blok onderuit

wheeeeeeee jank gil weeen

tis klote alles zo uit kladblok hier neer te zetten dus alleen Huub en Sly ff gedaan
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:00:19 #61
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501922
quote:
Hij heeft het ook nu als persoonlijke missie ingezet om te zorgen dat deze site ten gronde gaat, al is het het laatste wat hij doet. (als je je zo druk maakt om dingen en er zo een halszak van maakt Sly, klink je wel een beetje als Gargamel, je weet wel die oude, gekke, kluizenaar in zijn vervallen kasteeltje)
whaha Gargamel
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:01:00 #62
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65501943
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
The never ending story of Huub and Slaaajjjjjj, wat een kleuters. Bij de weg, die post van dgkjaap was toch van Suikeroom?
wie zegt dat? je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:02:39 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65502010

Verder.

Vermakelijk en onderhoudend gesprek met Roel en Dido waarin zinnige dingen werden gezegd. En verrassend ook! Dat van dat dwingende advies om Roel te dumpen .
Een geslaagd RLSstel, volgens mij.
Speaking of which: Huub krijgt het aardig te verduren. Seki was al niet aardig, maar Dido en Roel waren beiden niet mals in hun commentaar .

Misschien kun je in een volgende interviewronde vragen hoe er over Sly wordt gedacht .

Piep. Boerenkool .
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:04:40 #64
226422 dgklieke
pi_65502087
Sly
Beheerder

radio@nowlive.eu sly65
Bekijk profiel E-mail Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4260 Gepost op: Vandaag om 18:52:53 »
Mriekje is het typ waar Huub nog op het bord eten mag................ en dan beweerd dat het Chili con carne is. Mriekje, sommige mensen kruipen voor Huub, ik no way.... Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:07:22 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_65502163
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:01 schreef Suikeroom het volgende:

wie zegt dat? je moet niet alles geloven wat ze daar zeggen
Oh, ik ben inmiddels de weg kwijt. Wie is dgkjaap en wie is suikeroom? Beetje ingewikkeld allemaal.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:11:00 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_65502292
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:

Vermakelijk en onderhoudend gesprek met Roel en Dido waarin zinnige dingen werden gezegd. En verrassend ook! Dat van dat dwingende advies om Roel te dumpen .
Dat is toch manipualtie ten top, die Hummie toch. En Dido vertwijfeld achterlaten, bah.
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:16:09 #67
226422 dgklieke
pi_65502514
DGKHuub

Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Online)

« Antwoord #4274 Gepost op: Vandaag om 19:03:58 »
hahahha, Jaap kwam online met een idee..hier om te gaan eten, ik vind het nog een goed plan ook nog en zeg ja, en dan is het weer allemaal vooropgezet en bedacht!

doe eens ffn ormaal, en Sly kun je beledigd doen, maar had je gisteren nog aan de telefoon, en toen vroeg je nog om even te ontmoeten! Ik had toen geen tijd en geen zin daarin,

kom ik daar op terug is het weer niet goed!

en op top van alles doe je alsof we elkaar nog steeds niet gesproken hebben!

Kereltje toch, wat loop je weer mans te doen..... pipo's heb je genoeg voor je neus gehad.

laten we nou even gaa meeten en niet alles en plain publique bespreken, heb dat vanaf het begin een slecht idee gevonden. Ik ga nu even die reactie erafhalen, als ik hem kan vinden
« Laatste verandering: Vandaag om 19:05:48 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:16:40 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_65502539
VOL kopieërt echt alles, misschien handig om daar de soap van H&S mee te lezen. Voor de liefhebbers that is.

VOL.
― Mark Twain
pi_65502936
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Verder.

Een geslaagd RLSstel, volgens mij.
Speaking of which: Huub krijgt het aardig te verduren. Seki was al niet aardig, maar Dido en Roel waren beiden niet mals in hun commentaar .

Misschien kun je in een volgende interviewronde vragen hoe er over Sly wordt gedacht .

Piep. Boerenkool .
Ik heb het net gekeken.. Wat een leuke vrouw is die Dido.(had nooit verwacht dat die relatie stand zou houden) Ik most haar niet zo tijdens BB5.. Wat leuk zowiezo die interviews.. Echt Bart
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:28:44 #70
226422 dgklieke
pi_65502961
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
VOL kopieërt echt alles, misschien handig om daar de soap van H&S mee te lezen. Voor de liefhebbers that is.

VOL.
pi_65503168
Misselijk om prive gegevens op fora te pletten Ik kan me voor zover ik het begrijp het goed voorstellen van Sly. Wat ik lees hier is Huub vet stom bezig. Als je geen tijd heb om je site te onderhouden en op te schonen moet je er mee kappen. Simpel
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:07 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_65503288
Huub blijkt toch de fans te hebben gehad die hij verdiende.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:50 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_65503324
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Soury het volgende:

Misselijk om prive gegevens op fora te pletten Ik kan me voor zover ik het begrijp het goed voorstellen van Sly. Wat ik lees hier is Huub vet stom bezig. Als je geen tijd heb om je site te onderhouden en op te schonen moet je er mee kappen. Simpel
Kom op zeg, het is een blog en die vogel werkt de hele dag.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_65503405
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef APK het volgende:

[..]

Kom op zeg, het is een blog en die vogel werkt de hele dag.
Nog simpeler dus.. Ik heb er wel es gekeken.. Maar zo'n bende wil niemand lijkt me
Oh ja 14 uur werkt ie .. Is dat per dag of per week (maand)
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:50:39 #75
226422 dgklieke
pi_65503769
waar was bart op sbs6 of was hij die man die zo tekeer ging tegen peter r
pi_65503836
Sjonge
Go hard or go home
pi_65503873
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef dgklieke het volgende:
waar was bart op sbs6 of was hij die man die zo tekeer ging tegen peter r
Ik zat ook te wachten. Misschien de late editie Tis 18 +
Oh btw Het was John van den Heuvel
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 19:56:02 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_65503978
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Noek het volgende:
Sjonge
Nou Noek, Conny van NL weet wel beter hoor.
quote:
huub je bent gewoon een laf vies kereltjuh nu dat jaap dit voorstel !!!!!! kan je inene wel de zin en tijd hebben echt hoor dagen vraag sly of je het oplost en je blog aanpast en of je kan bellen ........ en nee je lachte hem uit en dit en dat en zus enzo .......... en nu zeg sly nee omdat jij te ver bent gegaan raar he dat sly zoiets heeft rotop ............ is dit jou kant van het beroemwillen zijn een arrogant klein kutventje durf jij hier dat neertezetten JA DAT BEN IK omdat jij het huubje was uit dgk nou geloof mij iedereen uit de tv wereld kots je uit zelfs de meeste fans die jou zo eerlijk en betrouwbaar met je streken konden nog zoiets hebben van armuh huub en nu zien we de echte huub .................. te misselijk voor woorden en hopelijk dat volgend jaar iedereen zich afvraag wie was ookalweer die huub nietbelangrijkgenoeg om ja dat aftevragen ......... en ik blijf erbij ...... WAAROM HUUB dat durf je niet eens eerlijk hier neertezetten .................. groetje con
En nu niet direct gaan reageren op NL hè? Christ, wat een josti's.
― Mark Twain
pi_65504103
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]

Understatement of the year!
pi_65504119
Kunnen ze beiden niet gewoon (mond)dood of zo . 't Gaat nergens meer over, 't lijkt wel een discussie tussen Gert en NMNS
pi_65504139
quote:

[..]

[..]

En nu niet direct gaan reageren op Nl hè?
.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......
DAT krijg ......je met zijn.......BEROEMwill.....en

...!!....!KUT!....!!!...!! <---die was ik nog vergeten.
Go hard or go home
pi_65504245
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kunnen ze beiden niet gewoon (mond)dood of zo . 't Gaat nergens meer over, 't lijkt wel een discussie tussen Gert en NMNS
Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik wel
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:04:39 #83
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65504259
quote:

[..]

[..]

is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....

hillarisch ! eerst iemand voor alles uitmaken ... en dan eindigen met groetjes
pi_65504290
Ondertussen schopt die feut af en toe tegen de binnenkant, Huub vanaf de buitenkant terug en zit Claire met inwendige en uitwendige bloeduitstortingen.......
pi_65504313
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach dan krijg je nootjes.. Die lust ik wel
Vind jij het ook zo erg Soury?
pi_65504344
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef snetje het volgende:

[..]

is geloof ik de hoofdsponsor van de radio ....

hillarisch ! eerst iemand voor alles uitmaken ... en dan eindigen met groetjes
ho niet overdrijven hoor met je 'groetjes', gewoon één groetje meer verdient Huub niet
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:15:08 #87
226422 dgklieke
pi_65504612
voor klachten over nowlive radio
kan je hier terecht

Welcome
Problemen 10-03
Wegens een stroomstoring op het Internet Knooppunt AMSIX (locatie NIKHEF) is het mogelijk dat sommige delen
van onze dienst slecht tot niet bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Update 16:45
Wegens de aanhoudende stroomstoring is door onze leverancier in samenspraak met @Home besloten om tijdelijk
geen verkeer door te laten naar @Home klanten. Gevolg is dat @Home klanten geen verbinding kunnen maken.

Update 17:35
Alle problemen lijken weer opgelost. Binnen enkele minuten kunnen ook @Home klanten weer verbinding maken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

grafiek dataverkeer

bron http://www.stream-server.nl/
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:15:24 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_65504621
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef Noek het volgende:

.......... en dan krijgt ......die ook nog....... eens de haters die hij verdiende......
DAT krijg ......je met zijn.......BEROEMwill.....en

...!!....!KUT!....!!!...!! <---die was ik nog vergeten.
Gelukkig, ons Con geeft het op voor vandaag.
quote:
ik ben er zo klaar mee met huub en zijn achtelijke blog en alles erbij ik laat nowlive never nooit niet vallen en blijf de radio gewoon doorsponseren en mocht het zover zijn dat sly zijn site op moet geven never nooit niet sly en nowlive blijft bestaan en laat het zeker niet door jou huubjuh en je rare fans die op rm zitten kapotmaken ............... echt hoor ook al zitten hier nog maar 10 leden volgens de exleden en al dat soort gezeik en als die gene die daarloopteschreeuwen over een nekschot geven ik zou zeggen kom maar op je doet maar met je dommuh geschreeuw via letters ziek persoon en die mariekje met der hyves was daar ff op namelijk en ik schrok daar van foto die daar als hanglanger van sly stond jij moet helemaal je ogen uit je rotte kop schamen en dat durft internetfraude @adres aan te nemen echt te erg die griet of vrouw ziek ben juh zo dit is ff me laaste post hier ..........
― Mark Twain
pi_65504691
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vind jij het ook zo erg Soury?
Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zien . Wat dat betreft zijn die interviews van Bart echt super leuk !!
Plus je hoort nog es wat .. Ik ben er niet voor om mijn mening te geven over iemands ander zijn leven. Maar wat Huub doet (niet doet) met dat blog is tranen trekkend. En op NL kom ik niet dus wat zich daar afspeeld zal me aan me kont roesten.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:17:19 #90
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65504693
ik zeg connie als Amanda2 in DGK2
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:24:06 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_65504957
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef Soury het volgende:

Erg???? Nee !! Ze zoeken het maar uit. Het is puur vermaak voor me. Wat ik wel erg vind is dat die gasten binnen een paar maanden tijd (dat ze elkaar kennen) een baby op de wereld schoppen. Dat vind ik tamelijk naief (naief is dom in mijn ogen). Maar ja je weet het niet he ? Ik heb net het filmpje van Dido en Roel gekeken en die zijn toch echt wel blij met elkaar zo te zien . Wat dat betreft zijn die interviews van Bart echt super leuk !!
Plus je hoort nog es wat .. Ik ben er niet voor om mijn mening te geven over iemands ander zijn leven. Maar wat Huub doet (niet doet) met dat blog is tranen trekkend. En op NL kom ik niet dus wat zich daar afspeeld zal me aan me kont roesten.
Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.
― Mark Twain
pi_65505152
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eensch. Ik lees mee op VOL en zie daar die berichten langskomen van NL en lig helemaal in een deuk. Lekker leesvoer toch op een kouwe woensdagavond? Wat Huub doet of laat zal me jeuken en NL en RM zijn inmiddels het lachertje van de eeuw.
RM een lachertje .. Yoh das niet te lezen
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 20:32:46 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_65505281
Oh, ons Con was nog niet klaar. Een soort Heintje Davids.
quote:
die tijd om met huub te praten heeft die gehad 26 jaar hoe moet je met zo iemand praten die alles maar laat staan op zijn blog die achter staat dat er adressen worden opgegooit die er achterstaat dat gaskamers en zulke uitspraken doet voor tv en op zijn blog laat staan ........ en dat alleen maar omdat zijn schoonfamilie hem uitkots en dwars wil doen tegen sly het boeit hem niet dat sly die hij een duitse herrrrrrr geeft waar ik al kots misselijk van word ....... word afgemaakt als een of andere zware gestoorde crimineel en maar retaliveren toch huub en vooral blijfen lachen toch huub !!!!!!!!!!! echt word tijd voor een zieleknijper voor jou en dat moet vader worden ohhhhhhh myyyyyyyy godnessssssssssss ik zeg maar niks meer
Bron: VOL

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 28-01-2009 20:54:41 ]
― Mark Twain
pi_65505465
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
Oh, ons Con was nog niet klaar. Een soort Heintje Davids.
[..]

Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:48:39 #95
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65505823
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor maar misschien moet jij ook maar es kappen. Dit heeft toch geen enkele zin.

waarom ?

en we gaan weer verder met wordt vervolgd

sly
quote:
Alleen de zieltjes daar hebben geen ballen en zitten anoniem achter een schermpje hun gefrustreerde leventje eindelijk van hun af te gooien. Want laten we wel wezen, het zijn toch zieltjes die verder niets hebben en al 2 jaar lang bezig zijn tegen 1 persoon die ze nooit klein gaan krijgen. En als ze boos worden gaan ze schelden en zeggen hoe lelijk etc. ik ben bla bla bla smiley lol smiley lol maar ik als lelijk persoon heb een vrouw waar menig een van mag dromen. Dus tja...................
we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....
pi_65506131
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef snetje het volgende:

[..]

waarom ?

en we gaan weer verder met wordt vervolgd

sly
[..]

we krijgen straks de emotionele sly .... met wat we zijn vrouwtje allemaal wel niet aandoen etc....
Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dus
pi_65506208
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis een beetje sneu.. Maar wie ben ik Doorgaan dus
Oh enne ik kies Sly zijn kant in deze .. Al ken ik die gast niet
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:59:49 #98
226422 dgklieke
pi_65506250
kopie van nl naar vol van vol naar rm van rm naar vol van naar fok van fok naar rm en ga zo maar daar
en zo kom je de dag wel door
pi_65506385
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef dgklieke het volgende:
kopie van nl naar vol van vol naar rm van rm naar vol van naar fok van fok naar rm en ga zo maar daar
en zo kom je de dag wel door
Daar werk je zelf toch hard aan
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:09:14 #100
226422 dgklieke
pi_65506754
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar werk je zelf toch hard aan
ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu me
pi_65506905
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef dgklieke het volgende:

[..]

ja daar kwam ik ook net achter dus stop ik er nu me
Ja tuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')