Goede keuze.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch een verharder van Rimmel gehaald, met nog een ander nagellakje.
Die heb ik ook, maar ik vind 'm helemaal niet goed dekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Rimmel ja. Ik heb de 60 seconds van dat merk en die bevalt me zeer goed, blijft lang zitten.
Bij mij zit ie er inderdaad ook nog opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zeg weer Rimmel. Hij moet wel goed drogen (droog is niet door en door droog dus eerste uren even voorzichtig doen) maar dan blijft hij echt lang zitten.
Mooie nagels, mooie handen ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van lange nagels, ik vind het ook irritant als ze te lang zijn. Helaas groeien mijn nagels snel dus ik moet ze vaak knippenVan die dikke vierkante witte randen vind ik ook niks..
Heel soms doe ik er doorzichtige nagellak op, daar had ik toevallig nog een foto van:
[ afbeelding ]
Moet ik eigenlijk maar weer eens doen, het staat wel mooi
Nagelversteviger moet toch juist als eerstequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Helenamus het volgende:
ik heb altijd gebeten op mijn nagels,
nu ben ik ze weer aan t laten groeien maar ik heb nu wel hele brede nagels en dat is wel lelijk :/ mja.
ik doe altijd op het uiteinde witte randje, een kleurtje, en dan nagel versteviger erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |