quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
XXX Maniak
Hun split-7" metEmbalming Theatre
hahah, ik vind et stomquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef SicSicSics het volgende:
Dat XXX maniak filmpje!
Ik wil deze kans ook weer even aangrijpen om verder te gaan op 'trendy hoeren in ondergoed'!
Ik hou er wel van!quote:
Dan voor mij wat lekkere langharige mannen met ontbloot bovenlijf (broek mag aan blijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hou er wel van!
Het is een trend die zich door mag zetten naar het podium en tot op zekere hoogte in de zaal! Dat veraangenaamd (in de toegestane gevallen) het bier drinken en verhoogd de bier&tieten beleving!
wat dacht je van de mannen vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Dan voor mij wat lekkere langharige mannen met ontbloot bovenlijf (broek mag aan blijven)
Whehehe Gronibard, bestaat die band nog? Misschien is Manowar ook wel wat voor Luiaerdtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat dacht je van de mannen vanGronibard
Ik heb ze laatst nog gezien zelfs, met een overkill van harige bilspleten en ballonenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Whehehe Gronibard, bestaat die band nog? Misschien is Manowar ook wel wat voor Luiaerdt
Dan ga ik toch voor een mooie vrouw met ontbloot bovenlijf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Dan voor mij wat lekkere langharige mannen met ontbloot bovenlijf (broek mag aan blijven)
Had jij een tijdje geleden niet in je fotoboek iets in de trant van: Kwam een lieve skinhead tegen en nu zijn we samen skinhead, staan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat over metal te bespreken dus zo gek is dat nu ook weer niet. Oh ja er zitten wel een paar onzin posts tussen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef lifeblind het volgende:
zo, 't metaltopic ging hard afgelopen week
He zo'n ticket heb ik ookquote:
Ik ook. Hoe lang nog?quote:
Dat laatste heb ik dan weer moeite mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Luiaerdt het volgende:
Laat je even weten hoe het was?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
VanMorgenavond DragonForce en Turisas
Zo lang nog.quote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe het was?
In wat voor flat woon jij dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef Black_Tulip het volgende:
@tijnbrein; Ik word steeds wakker geschreeuwd door al die emo's in mijn flat die al snijdend roepen dat ze zelfmoord willen plegen inderdaad![]()
Heel Children of Bodom....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef Black_Tulip het volgende:
@SicSicSics; Rasputin is een van mijn favoriete Turisas nummers! Maarre, Children of Bodom heeft een cover uitgebracht van Oops!...I Did It Again and die is een blamage..
Niet tot aan het einde, maar het begin is... Interessant!quote:@SicSicSics;![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je niet meent dat je vrouwen liever zo ziet zoals in die clip van die death metal band
Haha zoiets ja, was meer wat iemand over mij zei..maar skinhead zijn is dom dus geen rare dingen van mij gaan denkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Had jij een tijdje geleden niet in je fotoboek iets in de trant van: Kwam een lieve skinhead tegen en nu zijn we samen skinhead, staan?
Ik moet geen rare dingen van je gaan denken maar je vind mannentieten werk lekker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:03 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Haha zoiets ja, was meer wat iemand over mij zei..maar skinhead zijn is dom dus geen rare dingen van mij gaan denken![]()
Maar dan nog, mag ik toch wel naar mannentieten kijken?
en dan kijk ik natuurlijk graag naar de mannen van Gronibard![]()
Moet ze nog eens live gaan bewonderen
Ja nouja een beetje rare dingen denken magquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik moet geen rare dingen van je gaan denken maar je vind mannentieten werk lekker?
nee hoor ik denk geen rare dingen
Metalheldinnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef Black_Tulip het volgende:
@GoeRoe86 en Luiaerdt; halfnaakte mannen =manboobs =
Manboobsquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Je mag vast wel 1x niet komen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
Das op een dinsdag!Dan heb ik cursus!
En de Effenaar is weer zo ver weg...
Oh dat verklaard het ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef Black_Tulip het volgende:
@tijnbrein; Ik woon in de emo flat natuurlijk
Je weet dat ik nog steeds aan het geinen ben he?
@SicSicSics; Ik vond Children of Bodom vroeger juist wel tof, maar het is heel triest hoe ze zich hebben ontwikkeld. Dat zie je bij vaker bij metalbands, dat ze maar beter hetzelfde hadden kunnen blijven dan verder 'evolueren' in de richting die ze gekozen hebben. Ik noem een Metallica, ik noem een Megadeth, ik noem een Nightwish....
Ga jij eens naar Het Keldertje dan!
quote:
quote:
Geeft niet johquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat je serieus was
quote:
Die man zit er ook mee hoor.. en ik vond het een goede illustratie bij ons manboob onderwerp, voor degenen die het niet helemaal voor zich zagen.quote:
Ik denk dat niemand er de behoefte aan had het ook echt voor zich te zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die man zit er ook mee hoor.. en ik vond het een goede illustratie bij ons manboob onderwerp, voor degenen die het niet helemaal voor zich zagen.
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand er de behoefte aan had het ook echt voor zich te zien
Ja, ik dus, met Witchfynder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Autumn op 13 februari?
Ik in ieder geval. Ik heb er best wel zin in.
Oke leuk. Gaat Black_Tullip niet mee?quote:
Nope, die is er dan niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke leuk. Gaat Black_Tullip niet mee?
Oke.quote:
Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef Black_Tulip het volgende:
@SicSicSics; Ik vond Children of Bodom vroeger juist wel tof, maar het is heel triest hoe ze zich hebben ontwikkeld. Dat zie je bij vaker bij metalbands, dat ze maar beter hetzelfde hadden kunnen blijven dan verder 'evolueren' in de richting die ze gekozen hebben. Ik noem een Metallica, ik noem een Megadeth, ik noem een Nightwish....
Ga jij eens naar Het Keldertje dan!
Het is best eigen verantwoordelijkheid ja!quote:
Oke oke ik doe het welquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En nou heb je nog steeds niet dat plaatje weggeëdit
QFT. Ik kan ook maar heel weinig bands verzinnen die met later werk het eerste album compleet wegblazen, wel een aantal bands die tegenwoordig minder kut zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Je hoort het hele fout herkenbare 'Baby got back' er bijna niet in terug. Jammer, het was wel een leuk idee.
[..]
Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...Er zijn verbazend weinig bands die de andere kant opgaan. Van slecht begin naar goede tweede/ derde cd. Ik kan er zo niet een bedenken. Hoewel Machine Head en Fear Factory natuurlijk draken van c.d.'s hebben gemaakt alvorens keihard terug te komen met beter werk. Die hadden alleen wel fantastische (understatement) eerste c.d.'s.
Agresionquote:
Wet en Wildquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
QFT. Ik kan ook maar heel weinig bands verzinnen die met later werk het eerste album compleet wegblazen, wel een aantal bands die tegenwoordig minder kut zijn
[..]
Agresion
Ik krijg gelijk flashbacks naar TMF's Wet and Wild
Inderdaad, dat programma speelde toch wel een aardige rol in het vormen van mijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wet en Wildjammer dat Wet en wild niet meer bestaat.
't zegt me zo helemaal niks. Is dat 'voor mijn tijd'? (Ik ben 18 jaar)quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
In het kader van goede morgen metal covers:
Hollandsch Glorie.
Jammer inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
DOH!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoi
Turisas was vermakelijk. DragonForce (3e keer dat ik zie zie) was slecht. De eerste keer was het vermakelijk. Tweede keer (HMH, Black Crusade) waren ze al vrij sloppy. Nu was het gewoon irritant. Ze speelden heel nonchalant. Weinig echt contact met het publiek. 3 of 4 keer dat zang wegviel. De homo act begint een beetje te irriteren ook...
Dat uurtje Rock op TMF tegenwoordig is een slap aftreksel van Wet en Wild en rockzone bij elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jammer inderdaad!
@Darkestrah het was een TMF metal programma!![]()
[..]
DOH!![]()
Ik vond ze bij The Back Crusade trouwens wel leuk, maar dat was de eerste keer dat ik ze zag.
Ah, kijk. Ik ken alleen maar TMF Rockt. Tóch moet ik wel zeggen dat dat ook wel een invloed heeft gehad op mn muzieksmaak, hoor. Ik leerde er bandjes als Korn, HIM, en Cradle of Filth kennen. Niet dat ik daar nu nog naar luister, maar daardoor ben ik wel verder gaan zoeken naar dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
@Darkestrah het was een TMF metal programma!![]()
Dat zal best, heb mijn tv de afgelopen paar jaar eigenlijk nog maar amper aan gehad, en als ie aanstaat ga ik echt geen tmf kijken. Maar ja, eerder was de hele maandagavond wel tof: eerst rockzone, dan @lter8 en op het eind idd Wet and Wild.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat uurtje Rock op TMF tegenwoordig is een slap aftreksel van Wet en Wild en rockzone bij elkaar.
Ik luister nog steeds naar CoF. Ik vind het nog steeds een leuke band ondanks dat het erg commerciel is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik ken alleen maar TMF Rockt. Tóch moet ik wel zeggen dat dat ook wel een invloed heeft gehad op mn muzieksmaak, hoor. Ik leerde er bandjes als Korn, HIM, en Cradle of Filth kennen. Niet dat ik daar nu nog naar luister, maar daardoor ben ik wel verder gaan zoeken naar dingen.
Overigens, CoF heb ik nog wel een tijdje geluisterd.
Inderdaad drie uur lang rock, altarnatief en metal. Dat is nu terug gebracht tot een uurtje rock.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat zal best, heb mijn tv de afgelopen paar jaar eigenlijk nog maar amper aan gehad, en als ie aanstaat ga ik echt geen tmf kijken. Maar ja, eerder was de hele maandagavond wel tof: eerst rockzone, dan @lter8 en op het eind idd Wet and Wild.
Ik kijk geen tv meer, eigenlijk. Alleen tijdens het eten, en zondag natuurlijk de samenvattingen van het voetbal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het nadeel aan TMF rockt vind ik dat er altijd dezelfde clips langs komen.
Dat was eerder ook wel zo, Carpe Diem van Will Haven werd bijvoorbeeld ook een tijd lang elke week weer afgespeeld. Maar verder was vroegâh natuurlijk wel alles beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar CoF. Ik vind het nog steeds een leuke band ondanks dat het erg commerciel is.
Het nadeel aan TMF rockt vind ik dat er altijd dezelfde clips langs komen.
Jammer. Waren ze niet gewoon stoned?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Bij Black Crusade vond ik ze ook nog wel leuk, het is zo lomp om te zeggen maar het succes is ze naar het hoofd gestegen
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Darkestrah het volgende:
Rond welk jaar werd dat Wet en Wild uitgezonden dan?
Oke. Toen was ik 5. Toen keek ik waarschijnlijk nog naar Telekids.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!
En eind jaren 90 zonder presentator en veel herhalen van videoclips, je zou haast denken dat tmf moedwillig de kijkcijfers omlaag wou halen om het programma de deur uit te kunnen doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!
Is dat nummer al zó oud? Sepultura heb ik ook behoorlijk wat geluisterd.quote:
1996 als ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat nummer al zó oud? Sepultura heb ik ook behoorlijk wat geluisterd.
Jullie zijn ècht oud!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ja zo oud is dat...
Toen zat ik nog op de middelbare school!![]()
Sepultura (Roots, die kende ik voor Chaos A.D. inderdaad.), Machine Head (Burn my Eyes) en Fear Factory (Demanufacture) waren voor mij zo'n beetje de eerste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
1996 als ik het goed heb.
De albums voor Roots vind ik trouwens stukken beter (understatement) maar hiermee ben ik wel zo'n beetje de hardere metal ingerold.
Shhht!quote:
Ik begon pas toen ik 17/18 was naar metal te luisteren. Maar dat is inmiddels ook al weer 9 jaar geleden.quote:
Ik vond het eerst best tof klinken, maar na een minuut of drie begint het te vervelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Darkestrah het volgende:
Metalcover van een 'normaal' nummer? Hier moest ik het eerst aan denken.
Ietwat makkelijk, maar het heeft toch wel wat..
Ik ben 22.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah lacht.
echt waar, ik lach. er zitten toch nog wel ergens leeftijdsgenoten in dit topic?
Ik hoef ook geen bands die op hun eerste album bedroevend slecht zijn en op hun tweede heel goed, want dat betekent alleen dat ik zonder te weten een heel goed album misloopquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Je hoort het hele fout herkenbare 'Baby got back' er bijna niet in terug. Jammer, het was wel een leuk idee.
[..]
Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...Er zijn verbazend weinig bands die de andere kant opgaan. Van slecht begin naar goede tweede/ derde cd. Ik kan er zo niet een bedenken. Hoewel Machine Head en Fear Factory natuurlijk draken van c.d.'s hebben gemaakt alvorens keihard terug te komen met beter werk. Die hadden alleen wel fantastische (understatement) eerste c.d.'s.
Je zou er wel passenquote:Ik mag het keldertje niet in!Dan moet ik toegang vragen en daar doe ik niet aan.
Meh.quote:
No thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
Ga anders voor de grap eens in de MUZ SC zitten, als we het dan toch over generatiekloof hebben.
Mammaaaaa!!!! Hij verkracht ons volksliedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Syb-rund. het volgende:
dit is er te vinden in de gerelateerde video's:
Ik luister pas sinds begin 2007 naar metalquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ben 22 en ik begon op mijn 16e naar metal te luisteren. Dat was in 2002. Ik heb dus ook Wet and Wild gemist
* zwaait*quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah lacht.
echt waar, ik lach. er zitten toch nog wel ergens leeftijdsgenoten in dit topic?
Klopt; maar dan zonder tattoo's en bierbuik en met krullend haar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef Darkestrah het volgende:
Zie hier een samenvatting van de oudere garde van dit topic.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef Trashcanman het volgende:
Ik begon op mijn 14e metal te luisteren, voor de tijd was het rock en gabber wat de klok sloeg.
Ik luisterde daarvoor rock, britpop en indie. Op een gegeven moment kreeg ik genoeg van het zoetsappige. Ik downloadde Iron Maiden. Had ik natuurlijk nooit moeten doen. Now my soul belongs to the Beastquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef Luiaerdt het volgende:
Beetje wel ja, vanwaar die overgang naar metal?
Ik zit te denken of ik voorbeelden kan bedenken, maar alas! I do not know!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik hoef ook geen bands die op hun eerste album bedroevend slecht zijn en op hun tweede heel goed, want dat betekent alleen dat ik zonder te weten een heel goed album misloopNo way dat ik een tweede album download als de eerste teleurstelt.
P'cies! Unearth is in mijn ogen een band die het gelukt is. De derde cd is echt geniaal! Maar 'helaas' is de rest ook gewoon goed!quote:Metalbands klagen vaak dat metalfans verandering niet accepteren. Dat lijkt mij bullshit. Evolutie is goed, maar ga dan VOORUIT en niet achteruit![]()
Sukkels. Wat een beetje metalfan verlangt van zijn/haar favoriete band is dat die alleen maar nog beter wordt
Maar dat gebeurt gewoon zelden
Meh.quote:Je zou er wel passen
* Black_Tulip steekt vinger opquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wie is er niet mee opgegroeid..
Je kan toch opgroeien met een band waarmee je niet begonnen bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
* Black_Tulip steekt vinger op
Ik begon met Megadeth
Burzum? Van die LotR lezende Scandinaviër die iemand van Mayhem heeft vermoord?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Darkestrah het volgende:
Ik begon met Het werd serieus met Burzum
Whut?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Burzum? Van die LotR lezende Scandinaviër die iemand van Mayhem heeft vermoord?![]()
'tis niet mijn ding.
Ik ben met Slipknot begonnen en daarna CoF.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
* Black_Tulip steekt vinger op
Ik begon met Megadeth
Varg Vikernesquote:
Zullen we er maar Varg Vikernes van maken?quote:
Ach in die tijd gebeurde er wel meer dingen in de Noorse blackmetalscene die niet normaal waren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wow! Klinkt als een echte freak
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zullen we er maar Varg Vikernes van maken?
Geloof het of niet, maar ik heb diep respect voor die man. Meer niet, zijn ideeën steun ik niet ofzo.
Dat was toch een neppert?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach in die tijd gebeurde er wel meer dingen in de Noorse blackmetalscene die niet normaal waren.
Kerkverbrandingen, assisteren bij een zelfmoord, een foto van een zelfmoord maken en die gebruiken voor een hoes van album.
Maar goed dat waren incidenten.
Het verhaal van de hoes heb ik wel eens gehoord ja. Ik moest ook hard lachen om de zanger van Gorgoroth in de docu 'Metal: A Headbangers Journey'quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach in die tijd gebeurde er wel meer dingen in de Noorse blackmetalscene die niet normaal waren.
Kerkverbrandingen, assisteren bij een zelfmoord, een foto van een zelfmoord maken en die gebruiken voor een hoes van album.
Maar goed dat waren incidenten.
http://www.burzum.org/eng/library/quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Sorry maar ik kan hier niet anders op reageren dan met
Geen idee. Volgens mij heb ik die hoes in kwestie wel eens langs zien komen in dit topic. Maar of het nu echt of nep is dat weet ik ook niet zeker eigenlijk. Volgens mij is die hoes echt.quote:
Natuurlijk. Maar dan nog heb ik alleen Seventh Son.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je kan toch opgroeien met een band waarmee je niet begonnen bent?
Ik begon met Het werd serieus met Burzum
Heb je die docu van Veronica over satanisme daar kwam Gaahl ook langs. Zo slechte docu heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het verhaal van de hoes heb ik wel eens gehoord ja. Ik moest ook hard lachen om de zanger van Gorgoroth in de docu 'Metal: A Headbangers Journey'
Met welke band ben jij begonnen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben over 2 weken 23 (dan trakteer ik op taart in dit topic!), luister sinds mn... pff.. 14/15e ofzo naar metal. Eerst een beetje, toen steeds meer, toen alleen maar!
Ik heb net een interviewtje gelezen op die site en mijn mening blijft ongewijzigd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.burzum.org/eng/library/
Als je even een paar uurtjes niks te doen hebt, lees.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind er niet veel aan eigenlijk...
maar ik ook heul jongquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Grapjas je komt uit 1900, jij bent de grootste bejaarde hier!
Ik luister naar bijna alle soorten metal. Daar naast luister ik onder andere naar punk, hardcore, rock en altarnatiefquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zijn er veel mensen in het topic die alleen maar metal luisteren?
Ik luister meer. Oa: old skool rock, jazz, country, klassiek
Goed begin, in ieder geval bedankt voor de moeite. En hij is ook niet normaal hoor, maar dat zijn dr een boel in het wereldje niet. Als je het niet normaal bent, dan ben je een 'verknipte gast', en als je wel normaal bent, dan ben je pretentieus. Tsja, je moet iets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb net een interviewtje gelezen op die site en mijn mening blijft ongewijzigd.
Verknipte gast!
Zie link in sig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zie allemaal obscure metalbandjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zie link in sig.
|
|
v
(kreftig pijltje, niet?)
Nee, Ik probeer meestal van alles uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zou iets verder kijken. Probeer mijn overall lijstje eens. Wacht, ik link het wel voor je. hier. (zelf even op Overall klikken.)quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal obscure metalbandjes
Ik lees nog steeds de 'rantings' van iemand met een, in mijn ogen, verknipte en ongezonde kijk op deze wereld. Hij heeft een beetje last van het Calimero syndroom en vind zichzelf een beetje slimmer dan de rest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Darkestrah het volgende:
Goed begin, in ieder geval bedankt voor de moeite. En hij is ook niet normaal hoor, maar dat zijn dr een boel in het wereldje niet. Als je het niet normaal bent, dan ben je een 'verknipte gast', en als je wel normaal bent, dan ben je pretentieus. Tsja, je moet iets.
Probeer anders dit stuk te lezen. Het geeft je een beetje een beeld van hoe hij zegt in elkaar te zitten.
Een beetje wel hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds de 'rantings' van iemand met een, in mijn ogen, verknipte en ongezonde kijk op deze wereld. Hij heeft een beetje last van het Calimero syndroom en vind zichzelf een beetje slimmer dan de rest.
Een beetje een gevaarlijke combinatie van intelligentie met een afwijkend wereldbeeld en de volle overtuiging van zijn eigen gelijk.
IMHO
Een beetje he!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een beetje wel hè?Nee, ik kan niet ontkennen dat het een gevaarlijk persoon is, maar hij fascineert me gewoon. (Oké, ik heb "diep respect voor die man" een beetje verkeerd gekozen, maak daar maar van dat hij me fascineert.
)
Goeie shit! Maar ik, alleen in de auto, luister toch meestal Metal, Punk of oude HipHop. (Of radio1/ BNR voor de saaie dosis nieuws en achtergronden.)quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Voorbeeldje: Ik luister nu Pink Floyd
Ik ben begonnen met de geweldige combinatie Slipknot, Napalm Death en Carcassquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke band ben jij begonnen dan?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Skepticism, Nortt, Mournful Congregation, Lifelover, Agalloch, Godflesh, Thergothon, Jesu, Worship, Anathema, Summoning, Akelei, Evoken, Tyranny, Katatonia, Amesoeurs, Vlad Tepes, Alcest, Longing For Dawn, Diagnose: Lebensgefahr
Same herequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ja zo oud is dat...
Toen zat ik nog op de middelbare school!![]()
En hetzelfde hier bijna ook. Ookal is dat bij mij nu een 11 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begon pas toen ik 17/18 was naar metal te luisteren. Maar dat is inmiddels ook al weer 9 jaar geleden.
Aangezien ik hiervoor veel andere muziek luister; ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ook en daarna ben ik naar CoF gaan luisteren en van uit daar ben ik mijn verder gaan ontwikkelen in de metalscene.quote:
Ik met Gorillaz en Linkin Park, Gorillaz zijn nogsteeds wel tof. Als ik nu zin heb in iets harders luister ik liever Amen Ra of Eyehategod, neurosis, isis, godflesh etc.quote:
Wat betreft Gorrilaz en Linkin Park: LP kan ik nog wel een heel klein beetje inkomen, maar wat hebben Gorillaz met metal te maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik met Gorillaz en Linkin Park, Gorillaz zijn nogsteeds wel tof. Als ik nu zin heb in iets harders luister ik liever Amen Ra of Eyehategod, neurosis, isis, godflesh etc.
Helemaal niksquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat betreft Gorrilaz en Linkin Park: LP kan ik nog wel een heel klein beetje inkomen, maar wat hebben Gorillaz met metal te maken?
Amenra & Isis zijn fucksels goed.
Het laatste album dat ik van Mudvayne heb gehoord is best wel goed. Gewoon een rockband niet meer die rare schmink enzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef On het volgende:
[..]
Helemaal niks, ben ook nog fan geweest van mudvayne en spineshank maar dat was allemaal 6 jaar geleden ofzo toen ik nog een 14 jarig mannetje was met spike haar. Ik heb vrienden die dat nog steeds luisteren..
Die zanger ging daarna naar een band die heette Hellyeah ofzo, dat was echt kut met peren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het laatste album dat ik van Mudvayne heb gehoord is best wel goed. Gewoon een rockband niet meer die rare schmink enzo.
Is dat echt zo heeft mudvayne een andere zanger? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:28 schreef On het volgende:
[..]
Die zanger ging daarna naar een band die heette Hellyeah ofzo, dat was echt kut met peren.
Kan ook een side project geweest zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat echt zo heeft mudvayne een andere zanger? Dat wist ik niet.
Het klinkt opzich wel oke. Maar daar blijft het ook wel bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef On het volgende:
[..]
Kan ook een side project geweest zijn.
![]()
Ik trek die standaard riffjes en numetal refreintjes echt niet meer,quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt opzich wel oke. Maar daar blijft het ook wel bij.
Nahvalrquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef On het volgende:
[..]
Ik trek die standaard riffjes en numetal refreintjes echt niet meer,
Heb je die nahvalr nog gechecked? Wel een bak herrie.
Oh daar heb ik niet meer naar gekeken. Ik ga ze wel even googlenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef On het volgende:
[..]
Ja die mentionde ik vorige week in dit topic en toen vroeg je er naar geloof ik.
Het is denk ik iets te hard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet meer naar gekeken. Ik ga ze wel even googlen
Ik luister naar een aantal bands die ook niet geschikt zijn voor dit topic. Bijvoorbeeld Axis of Perdtionquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:43 schreef On het volgende:
[..]
Het is denk ik iets te hard.En dat zegt veel in een metal topic. Ik kan er wel naar luisteren zo af en toe.
God Dethroned is vet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef trebremmit het volgende:
Mijn eerste metal was op een cassettebandje met daarop een verzameling death metal van een vriend. Waaronder dit nummer. Lang geleden.
quote:Extreme vegetarian, misanthropic death grind!
Harsh apocalyptic blackened thrash!
The early beginnings of the totalitarian death metal overlords!
Raw emotional blood freezing black metal!
Zou er iemand bij Disorder werken die er voor betaalt krijgt om dit soort omschrijvinge te verzinnnen? Zo ja wat betaalt het en waar kan ik sollicitteren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef Monolith het volgende:
Weer een wekelijks mailtje van Disorder:
[..]
Nee dat waren weer de meest lachwekkende omschrijvingen van bands deze week.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Dat was alles?
Oh en Guns N' Roses niet te vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik ben begonnen met Black Sabbath en Iron Maiden denk ik..
Mijn pa en ma zijn ouwe hippies
Mjah voordat ik 'metalhead' was luisterde ik al naar Black Sabbathquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik ben begonnen met Black Sabbath en Iron Maiden denk ik..
Mijn pa en ma zijn ouwe hippies
Ik ben via de nu-metal in de metal gerold.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:41 schreef Monolith het volgende:
Ik ben actief naar muziek gaan luisteren in het grunge tijdperk. Daarna is het misgegaan.
Ik ken ze niet maar volgens mij is het wel vette muziek.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
Trouwens, meer fans van Electric Wizard, en dan vooral hun album Dopethrone?
[ afbeelding ]
Ik baal dat ik momenteel weinig geld en dat ik niet naar Roadburn kan. Volgend jaar beter. Maar Electric Wizard zou op Roadburn zeker tot zijn recht komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Darkestrah het volgende:
Dat weet ik niet, ik weet niet wat er op roadburn komt. Het is stoner metal, en er zit (dus) een lekker zware bas onder. (Is het nou bas of bass? Met bass leg ik altijd het verband met een kunstmatige bas.)
Geweldig album, voor dit soort muziek is er het stoner topic. Hier te vinden Stoner Central #19: Born Too Latequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij zouden ze daar vorig jaar staan, maar moesten ze afzeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ze niet maar volgens mij is het wel vette muziek.
Electric Wizard is wel iets voor Roadburn.
Dat kan best wel eens kloppen inderdaad. Roadburn is echt een van de beste festivals dat ik ooit geweest ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij zouden ze daar vorig jaar staan, maar moesten ze afzeggen.
quote:
Een paar maanden later hebben ze dat goedgemaakt met een heul gaaf optreden in de kleine zaal van de 013quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij zouden ze daar vorig jaar staan, maar moesten ze afzeggen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Idolum.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef Trashcanman het volgende:
Welk album heb je binnengehaald, die eerste van hun (Godlike Snake) is aardig pakkend dus misschien beter om mee te beginnen.
Hehe, die had ik net nog opstaan. Dat vind ik echt een groeiplaat, ik heb hem ook vaker moeten luisteren om hem echt te waarderen.quote:
Wat leuk! Ik ook bij jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:12 schreef arucard het volgende:
Stoner Central #19: Born Too Late
Ik heb trouwens een super rating op last.fm bij darkestrah en trashcanman
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
Hey wat toevallig! Ik ook bij jullie 2!
Hehe, die foto heb ik genomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
Hey wat toevallig! Ik ook bij jullie 2!
En die emmer die bij Arucard op zijn hoofd zit heb ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\m/ (Ò.Ó) \m/
Ik weet niet, ik ben niet helemaal weg van de band. Ik vind dan juist Raised on Rock en F.O.A.D. oké, en dat is niet echt standaard Darkthrone.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Arcturus het volgende:
Darkthrone![]()
Transilvanian Hunger![]()
Verslaafd aan dat album
Dat zijn toch de laatste twee album? FOAD ken ik wel en ik vind het wel oke. Maar inderdaad het is niet meer de blackmetal die ze in de jaren negentig maakte.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben niet helemaal weg van de band. Ik vind dan juist Raised on Rock en F.O.A.D. oké, en dat is niet echt standaard Darkthrone.
Ik zit nog helemaal niet op Last.fm. Misschien moet ik mij daar eens een keer aanmelden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien kunnen we een Fok!Metalheads Unite! last.fm group maken..
Go your gang!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind ze allebei wel lekker. De oude omdat het gewoon hypnotiserend isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben niet helemaal weg van de band. Ik vind dan juist Raised on Rock en F.O.A.D. oké, en dat is niet echt standaard Darkthrone.
Will do.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:49 schreef Arcturus het volgende:Ik vind ze allebei wel lekker. De oude omdat het gewoon hypnotiserend is![]()
Maar als je F.O.A.D. oké vindt moet je The Cult is Alive() eens checken zelfde stijl als F.O.A.D. maar dan een stuk beter.
aangemeldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:59 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.last.fm/group/Metalheads+Unite!
Je kunt je aanmelden en dan een klein programmaatje installeren dat steeds doorstuurt welke muziek je speelt. In groepen kun je dan lekker samenklitten en statistieken zien van wat de hele groep gemiddeld zoals speelt.quote:
Ik download geen muziek en ik luister altijd cd's. Maakt dat nog wat uit?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden en dan een klein programmaatje installeren dat steeds doorstuurt welke muziek je speelt. In groepen kun je dan lekker samenklitten en statistieken zien van wat de hele groep gemiddeld zoals speelt.
Luister je via de pc of via een cdspeler?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik download geen muziek en ik luister altijd cd's. Maakt dat nog wat uit?
CD-speler.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Luister je via de pc of via een cdspeler?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD-speler.
Je kon toch ook je Ipod synchroniseren met last.fm?
Een cd speler scrobbelt niet, dus dat kan een probleempje worden..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD-speler.
Je kon toch ook je Ipod synchroniseren met last.fm?
Dus alle lof naar Tackleberry.quote:Hoi Darkestrah,
Het scrobblen van mijn iPod plays is me tot op heden alleen gelukt in iTunes. Op het moment dat Winamp connectie met mijn iPod heeft ben ik die plays 'kwijt' en kunnen deze niet meer gescrobbled worden. Winamp gebruik ik alleen voor het scrobblen van muziek die ik zélf in Winamp afspeel.
Zorg ervoor dat de iTunes plugin voor Last.fm geinstalleerd is!
Wat ik altijd doe:
- Winamp afsluiten
- iTunes opstarten
- iPod aansluiten
- Wachten tot syncen gereed is
- Na een tijdje komt een popup met te scrobblen plays van je iPod (kan lang duren)
- Bevestig het scrobblen (kan volgens mij ook automatisch, maar ik wil het zien)
Hierna kun je weer verder met Winamp.
Voor de volledigheid; ik weet niet of dit DE manier is, maar op deze manier werkt het bij mij... Kun je hier wat mee?
Groet,
Tackleberry
Is het dan wel zinvol voor mij om daar een profiel aan te maken? Als het alleen gebaseerd is op muziek dat je op je computer luistert of je Ipod. Ik pleur mij Ipod namelijk eens in de zo veel tijd vol met muziek die ik CD haal en dat is het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een cd speler scrobbelt niet, dus dat kan een probleempje worden..
Je kan zeker je iPod synchroniseren met last.fm, ja. Ik weet alleen de stappen niet meer... Ik ga voor je zoeken.
Het is altijd zinvol, je kan er een heleboel nieuwe bands mee ontdekken... Waar je dan toch eigenlijk wel eerst iets van moet downloaden. Ik kan begrijpen dat downloaden tegen je principes kan zijn ofzo, maar om tegenwoordig 'nieuwe' (metal)muziek te ontdekken (toch wel een van de doelen van lastFM) moet je wel downloaden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het dan wel zinvol voor mij om daar een profiel aan te maken? Als het alleen gebaseerd is op muziek dat je op je computer luistert of je Ipod. Ik pleur mij Ipod namelijk eens in de zo veel tijd vol met muziek die ik CD haal en dat is het.
Ik zou er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is altijd zinvol, je kan er een heleboel nieuwe bands mee ontdekken... Waar je dan toch eigenlijk wel eerst iets van moet downloaden. Ik kan begrijpen dat downloaden tegen je principes kan zijn ofzo, maar om tegenwoordig 'nieuwe' (metal)muziek te ontdekken (toch wel een van de doelen van lastFM) moet je wel downloaden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Autumn op 13 februari?
Ik in ieder geval. Ik heb er best wel zin in.
So far nog geen requests tot aanmeldingen in de mail gehad (oh, ik zie dat dat blijkbaar ook niet gebeurd..), maar ik kan het geloofik ook zo instellen dat de leden die er al lid van zijn ook mee mogen stemmen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:26 schreef Darkestrah het volgende:
ThE_ED, ik zou even de groep nog eens checken. Is het trouwens mogelijk om meerdere leiders te hebben, ten bate van het snellere accepteren van nieuwe leden?
edit: Dat laatste heb ik gecheckt, het is mogelijk. (Onder de naam) 'More' » 'Edit Permissions' » username invullen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Darkestrah het volgende:
En ik ben niet eens een metalhead.
Hoe zie een metalhead er uit dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:16 schreef Darkestrah het volgende:
Is er hier eigenlijk wel iemand die eruit ziet als een metalhead?
Aangemeld!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:59 schreef ThE_ED het volgende:
http://www.last.fm/group/Metalheads+Unite!
Altijd spijkerbroek en soms een bandshirt hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ach de meeste metalhead hebben gewoon normaal haar.
Volgens mij is deze omschrijving van metalhead beter. Kisten, spijkerbroek of legerbroek en bandshirt.
Ik ook. Op festivals toch meestal een legerbroek maar dat terzijde.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:17 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Altijd spijkerbroek en soms een bandshirt hier.
Precies.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Ik luister vaak naar metal, maar ik had bijvoorbeeld net nog Get Cape. Wear Cape. Fly op staan, en gister een hele tijd Panacea. Dat zit zo ver van het genre metal vandaan, dat ik mezelf geen metalhead wil noemen. Een metalfan of metalliefhebber, daar kan ik me in vinden.
Daar kan ik mij ook wel in vinden.quote:
Ik draag bijna altijd normale casual kleding behalve als ik naar concerten en festivals toe ga.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:28 schreef Leatherneck het volgende:
Draag ook altijd casual kleding en niemand die, aan de hand van me uiterlijk, zou raden dat ik veel naar metal luister.
*rillingen over rug*quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik ga ook wel eens naar ska concerten, dat zie je niet aan me
Waar ga je naar toe dan eind maart?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Darkestrah het volgende:
Eergisteren Vreid leren kennen, maar niet dermate onder de indruk dat ik ze wil zien. Eerst maar even mn eerste 'echte' metalconcert eind maart overleven, dan zie ik wel verder.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:28 schreef Leatherneck het volgende:
Draag ook altijd casual kleding en niemand die, aan de hand van me uiterlijk, zou raden dat ik veel naar metal luister.
Agalloch, Dornenreich & Mely. Maar vooral Agalloch.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe dan eind maart?
Dat kan. Het is maar net hoe je het begrip zelf gebruikt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Ik luister vaak naar metal, maar ik had bijvoorbeeld net nog Get Cape. Wear Cape. Fly op staan, en gister een hele tijd Panacea. Dat zit zo ver van het genre metal vandaan, dat ik mezelf geen metalhead wil noemen. Een metalfan of metalliefhebber, daar kan ik me in vinden.
Ik ken Vreid ook niet, maar dat er ex-Windir leden in zitten maakt mij genoeg nieuwschierig om te kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Darkestrah het volgende:
Eergisteren Vreid leren kennen, maar niet dermate onder de indruk dat ik ze wil zien. Eerst maar even mn eerste 'echte' metalconcert eind maart overleven, dan zie ik wel verder.
Windirquote:Op zondag 1 februari 2009 18:19 schreef Darkestrah het volgende:
Windir, daar heb ik ook nog wel een boel van. Ik weet niet, ik heb in het algemeen meer met black dan met viking/folk.
Dat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat mij betreft is iedereen die vaak naar metal luistert een metalhead.
Last.fm is naast een scrobbler ook een soort internetradio, je tikt een bandnaam of genrenaam (tag) in en last.fm speelt soortgelijke muziek voor je af. Ik gebruik hem ook het meest op mijn werk omdat ik thuis ook meer cd's en platen draai, toch is het wel leuk om er aan mee te doenquote:
Dat is ook wel handig. Misschien ga ik dat eens proberen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Last.fm is naast een scrobbler ook een soort internetradio, je tikt een bandnaam of genrenaam (tag) in en last.fm speelt soortgelijke muziek voor je af. Ik gebruik hem ook het meest op mijn werk omdat ik thuis ook meer cd's en platen draai, toch is het wel leuk om er aan mee te doen
Aangemeld bij de weg.
Haha gaafquote:Op zondag 1 februari 2009 19:11 schreef Trashcanman het volgende:
Over metalheads gesproken:
Oude fan...
Dat betekend wel dat je eerst kinderen moet krijgen en daarna heel oud moet worden en je kinderen moeten ook weer kinderen krijgen. Dit is wel erg serieusquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Haha gaaf![]()
ik word ook een heavy metal oma
Lekker generaliseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lekker in je lonsdale en Doc Martens
Afgelopen donderdag in de Melkweg gezien en het was weer fantastisch. Ik vond juist Turisas erg zwak spelen, misschien omdat het niet zo hard stond?, en DragonForce was gewoon wat ik van ze verwachtte. Snel, Vrolijk en Technisch... Erg goed gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoi
Turisas was vermakelijk. DragonForce (3e keer dat ik zie zie) was slecht. De eerste keer was het vermakelijk. Tweede keer (HMH, Black Crusade) waren ze al vrij sloppy. Nu was het gewoon irritant. Ze speelden heel nonchalant. Weinig echt contact met het publiek. 3 of 4 keer dat zang wegviel. De homo act begint een beetje te irriteren ook...
Ik ben blij dat jij je wel vermaakt heb! In 013 stond Turisas prima qua geluid. Kan zijn dat DragonForce hun dag gewoon niet had in 013....quote:Op maandag 2 februari 2009 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
Goedemorgen deze maandag!![]()
[..]
Afgelopen donderdag in de Melkweg gezien en het was weer fantastisch. Ik vond juist Turisas erg zwak spelen, misschien omdat het niet zo hard stond?, en DragonForce was gewoon wat ik van ze verwachtte. Snel, Vrolijk en Technisch... Erg goed gewoon.
Ze gingen maar door ook!Ik had m'n laatste trein gemist!
![]()
Maar gelukkig zag ik ook een postertje hangen: Bleeding Through, Darkest Hour, Beneath The Massacre, Carnifex, War From A Harlots Mouts, Arsonists Get All The Girls en Succes Will Write Apocalypse Across the Sky!![]()
Voor maar 18,50!
Dat is zo ja.. maar ik kan toch ook een oud vrouwtje worden zonder kinderen. dat vind ik dan ook een omaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betekend wel dat je eerst kinderen moet krijgen en daarna heel oud moet worden en je kinderen moeten ook weer kinderen krijgen. Dit is wel erg serieus
Of het publiek was gewoon lui!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben blij dat jij je wel vermaakt heb! In 013 stond Turisas prima qua geluid. Kan zijn dat DragonForce hun dag gewoon niet had in 013....
Dan moet je ook eerst maar eens oud zien te worden!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:11 schreef Luiaerdt het volgende:
Dat is zo ja.. maar ik kan toch ook een oud vrouwtje worden zonder kinderen. dat vind ik dan ook een oma
Opzich viel dat wel mee. Het was niet het beste publiek maar actief genoeg. Kip en ei verhaal he. Was de band kut omdat ze geen feeling kregen met het publiek of kregen ze geen feeling met het publiek omdat ze kut waren.quote:
Klopt, ik zat je ook maar een beetje te pesten!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Opzich viel dat wel mee. Het was niet het beste publiek maar actief genoeg. Kip en ei verhaal he. Was de band kut omdat ze geen feeling kregen met het publiek of kregen ze geen feeling met het publiek omdat ze kut waren.
Lordi lijkt mij nou ook niet echt heel boeiend om naartoe te gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef BOKA het volgende:
Gisteren naar Lordi in Purmerend geweest, ik verwachte er niks van maar het was echt heel erg leuk.
Het was elke keer weer spannend wat mr Lordi ging doen met de attributen waarmee hij het podium op ging.
Maar wat een raar publiek kwam erop af zeg, ik wist ook niet dat ze ECHT fans hadden.
Ik moest afzeggen vanwege m'n werk.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij je wel vermaakt heb! In 013 stond Turisas prima qua geluid. Kan zijn dat DragonForce hun dag gewoon niet had in 013....
Aangezien het akoestisch is, en dat je waarschijnlijk wel aantrekt in dit nummer, raad ik je de EP van Agalloch (hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Leatherneck het volgende:
Weet iemand nog mooie melancholische nummers, iets zoals dit:
Alles van My Dying Bride?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Leatherneck het volgende:
Weet iemand nog mooie melancholische nummers, iets zoals dit:
Was eerst wel van plan te gaan, maar ik heb het al zo druk dat ik een paar van de concerten die ik overwoog toch maar heb geschrapt. (Dus: nee, ik niet)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef Tokus het volgende:
is er morgen nog iemand bij dat potje echte heavy metal van Iced Earth en Saxon?
Ik zoek zo ook nog wel even wat op, uno momentoquote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Leatherneck het volgende:
ThE_ED en Darkestrah: thanks beide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |