Is het dan wel zinvol voor mij om daar een profiel aan te maken? Als het alleen gebaseerd is op muziek dat je op je computer luistert of je Ipod. Ik pleur mij Ipod namelijk eens in de zo veel tijd vol met muziek die ik CD haal en dat is het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een cd speler scrobbelt niet, dus dat kan een probleempje worden..
Je kan zeker je iPod synchroniseren met last.fm, ja. Ik weet alleen de stappen niet meer... Ik ga voor je zoeken.
Het is altijd zinvol, je kan er een heleboel nieuwe bands mee ontdekken... Waar je dan toch eigenlijk wel eerst iets van moet downloaden. Ik kan begrijpen dat downloaden tegen je principes kan zijn ofzo, maar om tegenwoordig 'nieuwe' (metal)muziek te ontdekken (toch wel een van de doelen van lastFM) moet je wel downloaden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het dan wel zinvol voor mij om daar een profiel aan te maken? Als het alleen gebaseerd is op muziek dat je op je computer luistert of je Ipod. Ik pleur mij Ipod namelijk eens in de zo veel tijd vol met muziek die ik CD haal en dat is het.
Ik zou er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is altijd zinvol, je kan er een heleboel nieuwe bands mee ontdekken... Waar je dan toch eigenlijk wel eerst iets van moet downloaden. Ik kan begrijpen dat downloaden tegen je principes kan zijn ofzo, maar om tegenwoordig 'nieuwe' (metal)muziek te ontdekken (toch wel een van de doelen van lastFM) moet je wel downloaden.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Autumn op 13 februari?
Ik in ieder geval. Ik heb er best wel zin in.
So far nog geen requests tot aanmeldingen in de mail gehad (oh, ik zie dat dat blijkbaar ook niet gebeurd..), maar ik kan het geloofik ook zo instellen dat de leden die er al lid van zijn ook mee mogen stemmen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:26 schreef Darkestrah het volgende:
ThE_ED, ik zou even de groep nog eens checken. Is het trouwens mogelijk om meerdere leiders te hebben, ten bate van het snellere accepteren van nieuwe leden?
edit: Dat laatste heb ik gecheckt, het is mogelijk. (Onder de naam) 'More' » 'Edit Permissions' » username invullen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Darkestrah het volgende:
En ik ben niet eens een metalhead.
Hoe zie een metalhead er uit dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:16 schreef Darkestrah het volgende:
Is er hier eigenlijk wel iemand die eruit ziet als een metalhead?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |