Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef Black_Tulip het volgende:
@SicSicSics; Ik vond Children of Bodom vroeger juist wel tof, maar het is heel triest hoe ze zich hebben ontwikkeld. Dat zie je bij vaker bij metalbands, dat ze maar beter hetzelfde hadden kunnen blijven dan verder 'evolueren' in de richting die ze gekozen hebben. Ik noem een Metallica, ik noem een Megadeth, ik noem een Nightwish....
Ga jij eens naar Het Keldertje dan!
Het is best eigen verantwoordelijkheid ja!quote:
Oke oke ik doe het welquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En nou heb je nog steeds niet dat plaatje weggeëdit
QFT. Ik kan ook maar heel weinig bands verzinnen die met later werk het eerste album compleet wegblazen, wel een aantal bands die tegenwoordig minder kut zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Je hoort het hele fout herkenbare 'Baby got back' er bijna niet in terug. Jammer, het was wel een leuk idee.
[..]
Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...Er zijn verbazend weinig bands die de andere kant opgaan. Van slecht begin naar goede tweede/ derde cd. Ik kan er zo niet een bedenken. Hoewel Machine Head en Fear Factory natuurlijk draken van c.d.'s hebben gemaakt alvorens keihard terug te komen met beter werk. Die hadden alleen wel fantastische (understatement) eerste c.d.'s.
Agresionquote:
Wet en Wildquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
QFT. Ik kan ook maar heel weinig bands verzinnen die met later werk het eerste album compleet wegblazen, wel een aantal bands die tegenwoordig minder kut zijn
[..]
Agresion
Ik krijg gelijk flashbacks naar TMF's Wet and Wild
Inderdaad, dat programma speelde toch wel een aardige rol in het vormen van mijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wet en Wildjammer dat Wet en wild niet meer bestaat.
't zegt me zo helemaal niks. Is dat 'voor mijn tijd'? (Ik ben 18 jaar)quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
In het kader van goede morgen metal covers:
Hollandsch Glorie.
Jammer inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
DOH!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoi
Turisas was vermakelijk. DragonForce (3e keer dat ik zie zie) was slecht. De eerste keer was het vermakelijk. Tweede keer (HMH, Black Crusade) waren ze al vrij sloppy. Nu was het gewoon irritant. Ze speelden heel nonchalant. Weinig echt contact met het publiek. 3 of 4 keer dat zang wegviel. De homo act begint een beetje te irriteren ook...
Dat uurtje Rock op TMF tegenwoordig is een slap aftreksel van Wet en Wild en rockzone bij elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jammer inderdaad!
@Darkestrah het was een TMF metal programma!![]()
[..]
DOH!![]()
Ik vond ze bij The Back Crusade trouwens wel leuk, maar dat was de eerste keer dat ik ze zag.
Ah, kijk. Ik ken alleen maar TMF Rockt. Tóch moet ik wel zeggen dat dat ook wel een invloed heeft gehad op mn muzieksmaak, hoor. Ik leerde er bandjes als Korn, HIM, en Cradle of Filth kennen. Niet dat ik daar nu nog naar luister, maar daardoor ben ik wel verder gaan zoeken naar dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
@Darkestrah het was een TMF metal programma!![]()
Dat zal best, heb mijn tv de afgelopen paar jaar eigenlijk nog maar amper aan gehad, en als ie aanstaat ga ik echt geen tmf kijken. Maar ja, eerder was de hele maandagavond wel tof: eerst rockzone, dan @lter8 en op het eind idd Wet and Wild.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat uurtje Rock op TMF tegenwoordig is een slap aftreksel van Wet en Wild en rockzone bij elkaar.
Ik luister nog steeds naar CoF. Ik vind het nog steeds een leuke band ondanks dat het erg commerciel is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik ken alleen maar TMF Rockt. Tóch moet ik wel zeggen dat dat ook wel een invloed heeft gehad op mn muzieksmaak, hoor. Ik leerde er bandjes als Korn, HIM, en Cradle of Filth kennen. Niet dat ik daar nu nog naar luister, maar daardoor ben ik wel verder gaan zoeken naar dingen.
Overigens, CoF heb ik nog wel een tijdje geluisterd.
Inderdaad drie uur lang rock, altarnatief en metal. Dat is nu terug gebracht tot een uurtje rock.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat zal best, heb mijn tv de afgelopen paar jaar eigenlijk nog maar amper aan gehad, en als ie aanstaat ga ik echt geen tmf kijken. Maar ja, eerder was de hele maandagavond wel tof: eerst rockzone, dan @lter8 en op het eind idd Wet and Wild.
Ik kijk geen tv meer, eigenlijk. Alleen tijdens het eten, en zondag natuurlijk de samenvattingen van het voetbal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het nadeel aan TMF rockt vind ik dat er altijd dezelfde clips langs komen.
Dat was eerder ook wel zo, Carpe Diem van Will Haven werd bijvoorbeeld ook een tijd lang elke week weer afgespeeld. Maar verder was vroegâh natuurlijk wel alles beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar CoF. Ik vind het nog steeds een leuke band ondanks dat het erg commerciel is.
Het nadeel aan TMF rockt vind ik dat er altijd dezelfde clips langs komen.
Jammer. Waren ze niet gewoon stoned?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Bij Black Crusade vond ik ze ook nog wel leuk, het is zo lomp om te zeggen maar het succes is ze naar het hoofd gestegen
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Darkestrah het volgende:
Rond welk jaar werd dat Wet en Wild uitgezonden dan?
Oke. Toen was ik 5. Toen keek ik waarschijnlijk nog naar Telekids.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!
En eind jaren 90 zonder presentator en veel herhalen van videoclips, je zou haast denken dat tmf moedwillig de kijkcijfers omlaag wou halen om het programma de deur uit te kunnen doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Midden jaren '90 geloof ik. Met Ruud de Wild!
Is dat nummer al zó oud? Sepultura heb ik ook behoorlijk wat geluisterd.quote:
1996 als ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat nummer al zó oud? Sepultura heb ik ook behoorlijk wat geluisterd.
Jullie zijn ècht oud!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ja zo oud is dat...
Toen zat ik nog op de middelbare school!![]()
Sepultura (Roots, die kende ik voor Chaos A.D. inderdaad.), Machine Head (Burn my Eyes) en Fear Factory (Demanufacture) waren voor mij zo'n beetje de eerste.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
1996 als ik het goed heb.
De albums voor Roots vind ik trouwens stukken beter (understatement) maar hiermee ben ik wel zo'n beetje de hardere metal ingerold.
Shhht!quote:
Ik begon pas toen ik 17/18 was naar metal te luisteren. Maar dat is inmiddels ook al weer 9 jaar geleden.quote:
Ik vond het eerst best tof klinken, maar na een minuut of drie begint het te vervelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Darkestrah het volgende:
Metalcover van een 'normaal' nummer? Hier moest ik het eerst aan denken.
Ietwat makkelijk, maar het heeft toch wel wat..
Ik ben 22.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah lacht.
echt waar, ik lach. er zitten toch nog wel ergens leeftijdsgenoten in dit topic?
Ik hoef ook geen bands die op hun eerste album bedroevend slecht zijn en op hun tweede heel goed, want dat betekent alleen dat ik zonder te weten een heel goed album misloopquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Je hoort het hele fout herkenbare 'Baby got back' er bijna niet in terug. Jammer, het was wel een leuk idee.
[..]
Ik vond ze in het begin ook best o.k. maar goed...Er zijn verbazend weinig bands die de andere kant opgaan. Van slecht begin naar goede tweede/ derde cd. Ik kan er zo niet een bedenken. Hoewel Machine Head en Fear Factory natuurlijk draken van c.d.'s hebben gemaakt alvorens keihard terug te komen met beter werk. Die hadden alleen wel fantastische (understatement) eerste c.d.'s.
Je zou er wel passenquote:Ik mag het keldertje niet in!Dan moet ik toegang vragen en daar doe ik niet aan.
Meh.quote:
No thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
Ga anders voor de grap eens in de MUZ SC zitten, als we het dan toch over generatiekloof hebben.
Mammaaaaa!!!! Hij verkracht ons volksliedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Syb-rund. het volgende:
dit is er te vinden in de gerelateerde video's:
Ik luister pas sinds begin 2007 naar metalquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ben 22 en ik begon op mijn 16e naar metal te luisteren. Dat was in 2002. Ik heb dus ook Wet and Wild gemist
* zwaait*quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah lacht.
echt waar, ik lach. er zitten toch nog wel ergens leeftijdsgenoten in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |