@ Luiaerdtquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik vond het maar debiel die tussenstukjes met verzonnen "feiten" dat dat soort muziek mensen aanzet tot zelfmoord en shit. beetje dom.
En verder, ohhhh die enge Gay Gaahl! hahaha
domme doos ook die em ging interviewen, ik zou ook geen zin hebben om daar fatsoenlijk op te reageren
natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat die voor de link naar het topic is?
Ja ik heb me er ook best aan geergerd, ik had trouwens niet gedacht dat er nog steeds mensen zijn die echt geloven dat dit soort dingen waar zijn en ook echt op iedereen die er naar luisterd effect hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
@ Luiaerdt
Dat is nu precies het probleem van dit soort programma mensen die eigenlijk niet weten waar ze het over hebben en daardoor misverstanden in de wereld brengen en ons metalheads in dit geval in een kwaad daglicht zetten. Ik had liever gezien dat een metalhead dat interview had gedaan. En daarmee een evenwichtiger beeld van de blackmetal zou hebben gegeven.
De cijfers die langs kwamen die klopten ook van geen kanten. Als je het programam moet geloven gaan metal teksten alleen maar over zelfmoord, dood en satan. Het hele item rammeld aan alle kanten. Echt de Telegraaf heeft inhoudelijke artikelen die beter zijn dan dit item over blackmetal.quote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ja ik heb me er ook best aan geergerd, ik had trouwens niet gedacht dat er nog steeds mensen zijn die echt geloven dat dit soort dingen waar zijn en ook echt op iedereen die er naar luisterd effect hebben.
Dat vind ik zo'n Amerikaanse instelling om dat soort dingen erbij te gaan vermelden...
Ja, Metal heeft ook liefdesliedjesquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De cijfers die langs kwamen die klopten ook van geen kanten. Als je het programam moet geloven gaan metal teksten alleen maar over zelfmoord, dood en satan. Het hele item rammeld aan alle kanten. Echt de Telegraaf heeft inhoudelijke artikelen die beter zijn dan dit item over blackmetal.
Volgens Ishahn komt er geen nieuw Emperor album. Althans dat zei hij in een interview.quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Arcturus het volgende:
Emperor live cd's.
![]()
Daarna maar weer eens een studioalbum.
Oh . Ik had ergens gelezen dat er ooit wel een nieuw Emperor album zou komen. Alleen dat emperor nu een zij-project is.quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Ishahn komt er geen nieuw Emperor album. Althans dat zei hij in een interview.
Klinkt wel lekker ja.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister de laatste dagen veel naar deze plaat, de band komt uit Zweden en het klinkt als jaren 80 speed/heavy metal. Erg gaaf!
Recensie hier http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13007
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
@ Luiaerdt
Dat is nu precies het probleem van dit soort programma mensen die eigenlijk niet weten waar ze het over hebben en daardoor misverstanden in de wereld brengen en ons metalheads in dit geval in een kwaad daglicht zetten. Ik had liever gezien dat een metalhead dat interview had gedaan. En daarmee een evenwichtiger beeld van de blackmetal zou hebben gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |