@ Luiaerdtquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik vond het maar debiel die tussenstukjes met verzonnen "feiten" dat dat soort muziek mensen aanzet tot zelfmoord en shit. beetje dom.
En verder, ohhhh die enge Gay Gaahl! hahaha
domme doos ook die em ging interviewen, ik zou ook geen zin hebben om daar fatsoenlijk op te reageren
natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat die voor de link naar het topic is?
Ja ik heb me er ook best aan geergerd, ik had trouwens niet gedacht dat er nog steeds mensen zijn die echt geloven dat dit soort dingen waar zijn en ook echt op iedereen die er naar luisterd effect hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
@ Luiaerdt
Dat is nu precies het probleem van dit soort programma mensen die eigenlijk niet weten waar ze het over hebben en daardoor misverstanden in de wereld brengen en ons metalheads in dit geval in een kwaad daglicht zetten. Ik had liever gezien dat een metalhead dat interview had gedaan. En daarmee een evenwichtiger beeld van de blackmetal zou hebben gegeven.
De cijfers die langs kwamen die klopten ook van geen kanten. Als je het programam moet geloven gaan metal teksten alleen maar over zelfmoord, dood en satan. Het hele item rammeld aan alle kanten. Echt de Telegraaf heeft inhoudelijke artikelen die beter zijn dan dit item over blackmetal.quote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ja ik heb me er ook best aan geergerd, ik had trouwens niet gedacht dat er nog steeds mensen zijn die echt geloven dat dit soort dingen waar zijn en ook echt op iedereen die er naar luisterd effect hebben.
Dat vind ik zo'n Amerikaanse instelling om dat soort dingen erbij te gaan vermelden...
Ja, Metal heeft ook liefdesliedjesquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De cijfers die langs kwamen die klopten ook van geen kanten. Als je het programam moet geloven gaan metal teksten alleen maar over zelfmoord, dood en satan. Het hele item rammeld aan alle kanten. Echt de Telegraaf heeft inhoudelijke artikelen die beter zijn dan dit item over blackmetal.
Volgens Ishahn komt er geen nieuw Emperor album. Althans dat zei hij in een interview.quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Arcturus het volgende:
Emperor live cd's.
![]()
Daarna maar weer eens een studioalbum.
Oh . Ik had ergens gelezen dat er ooit wel een nieuw Emperor album zou komen. Alleen dat emperor nu een zij-project is.quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Ishahn komt er geen nieuw Emperor album. Althans dat zei hij in een interview.
Klinkt wel lekker ja.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister de laatste dagen veel naar deze plaat, de band komt uit Zweden en het klinkt als jaren 80 speed/heavy metal. Erg gaaf!
Recensie hier http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13007
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
@ Luiaerdt
Dat is nu precies het probleem van dit soort programma mensen die eigenlijk niet weten waar ze het over hebben en daardoor misverstanden in de wereld brengen en ons metalheads in dit geval in een kwaad daglicht zetten. Ik had liever gezien dat een metalhead dat interview had gedaan. En daarmee een evenwichtiger beeld van de blackmetal zou hebben gegeven.
Hoezo? Omdat ze een aantal dingen gedaan hebben die niet in jouw straatje liggen. Ja Gaahl is gestoord maar Gorgoroth is wel een vette band.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:09 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Die gasten zijn een schande voor de metal wereld en zouden zichzelf niet eens artiesten mogen noemen. Schandalig stelletje geschminkte homo's.
*doet op link in sig klikken*quote:Op donderdag 25 december 2008 06:09 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Die gasten zijn een schande voor de metal wereld en zouden zichzelf niet eens artiesten mogen noemen. Schandalig stelletje geschminkte homo's.
Wat jij zegt Darkestrah. Gaahl is gestoord en echt geen rolmodel voor de blackmetalwereld of metalwereld. Veel mensen uit de Noorse blackmetalscene nemen openlijk afstand van de daden van mensen zoals Gaahl. Dimmu Borgir is een blackmetalband maar niet zo extreem als Gororoth.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
*doet op link in sig klikken*
Papa Roach.Je geloofwaardigheid zakt.
Nee even serieus: Ik ben geen fan van Gorgoroth, omdat ik het gewoon nèt niet goed vind. Maar wie ben jij om het een schande voor de metal wereld te noemen? Veronica, en dat programma zelf, is natuurlijk ook maar sensatie-tv. Die overtrokken reacties van de presentatrice () bijvoorbeeld.
Gaahl is geen rolmodel voor de rest van de metalwereld, maar daardoor is hij (of Gorgoroth) geen schande. Het is net als Suarez bij Ajax, hij is gewoon ande... Nee. Slecht voorbeeld.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
*doet op link in sig klikken*
Papa Roach.Je geloofwaardigheid zakt.
Nee even serieus: Ik ben geen fan van Gorgoroth, omdat ik het gewoon nèt niet goed vind. Maar wie ben jij om het een schande voor de metal wereld te noemen? Veronica, en dat programma zelf, is natuurlijk ook maar sensatie-tv. Die overtrokken reacties van de presentatrice () bijvoorbeeld.
Gaahl is geen rolmodel voor de rest van de metalwereld, maar daardoor is hij (of Gorgoroth) geen schande. Het is net als Suarez bij Ajax, hij is gewoon ande... Nee. Slecht voorbeeld.![]()
Ik luister mede naar metal, en ben meteen een metalhead? Over vooroordelen gesproken.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:29 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
LOL, dat ik naar een nummer van PR luister wilt niet zeggen dat mijn mening niet telt, dacht dat metalheads niet de plagende, vooroordelende mensen waren.![]()
Als iemand het volgt en deze nummers misschien niet kent, dit is hun myspace: *klik*quote:GORGOROTH OFFICIAL uploaded new tracks, including:
* Untamed Forces
* God Seed Twilight of the Idols
* Sign Of An Open Eye
Welkom in 2006 ?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:05 schreef Darkestrah het volgende:
Over Gorgoroth gesproken, ik zie net:
[..]
Als iemand het volgt en deze nummers misschien niet kent, dit is hun myspace: *klik*
Don't shoot the messenger..quote:Op donderdag 25 december 2008 20:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
Welkom in 2006 ?
Of zijn dit nieuwe opnames van 2 jaar oude nummers? Ik zie ze overigens niet op Gorgoroth's myspace, net zo min als een bericht dat er nieuwe nummers ergens staan.
Juist! Al die metalcore meuk heeft naar mijn idee sowieso geen donder met metal te maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:43 schreef Syb-rund. het volgende:
metal is like an apple, nobody likes the core
Ik wilde dat boek van Peter Beste kopen maar het was uitverkocht..quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:03 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig plaatje van Gorgoroth, dat vrouwtje.
Hoe was Chuck?quote:Op maandag 29 december 2008 03:33 schreef Trashcanman het volgende:
Ben vanavond naar de Christmas Metal Symphony in de 013 geweest. Erg gaaf feestje zeg!
Dat klinkt best wel goed, even met de wederhelft overleggenquote:Op maandag 29 december 2008 04:43 schreef RudolfRockem het volgende:
Gaan er nog mensen van hier 9 januari naar Deicide, Vader, Samael, The Amenta en nog wat harde zooi in Patronaat Haarlem? Goed feestje om t nieuwe jaar in de luiden moet ik zeggen. En eindelijk Deicide ook eens live zien, stond al lang op mn lijstje!
Hoezo? Heb je nieuwe oordoppen die je wil testen?quote:Op maandag 29 december 2008 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga 2 januari naar Hail of Bullets, Dictated en Onheil in de Bibelot in Dordt.
Dat en een klasgenoot van vroegah speelt in Onheil.quote:Op maandag 29 december 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nieuwe oordoppen die je wil testen?.
Wie was jouw klasgenoot dan?quote:Op maandag 29 december 2008 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat en een klasgenoot van vroegah speelt in Onheil.
[ afbeelding ]
"Haat"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |