Dat heb ik altijd in huisquote:
Muck!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
Woooeeee
Ik heb een 5,9 voor de toets waar ik enorm over twijfelde
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
Woooeeee
Ik heb een 5,9 voor de toets waar ik enorm over twijfelde
Die met die vragen als: Hoeveel klonen heeft MPG op fok?"!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck!![]()
.
Goed zo! Gefeliciteerd! Dat was de toets van vrijdag?
De laatste keer dat ik dat probeerde uit te rekenen, kreeg ik een foutmelding van mijn rekenmachine... hij had niet genoeg ruimte voor 11 cijfersquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die met die vragen als: Hoeveel klonen heeft MPG op fok?"!
Je anus dichtkitten!quote:
Wellicht heb ik er minderquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die met die vragen als: Hoeveel klonen heeft MPG op fok?"!
Da's niet misquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde uit te rekenen, kreeg ik een foutmelding van mijn rekenmachine... hij had niet genoeg ruimte voor 11 cijfers.
Jij hebt meer gewillige 15 jarige meisjes dan MPG klonen heeftquote:
Die van gisterenavond/nacht/vanochtend was al 23quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt meer gewillige 15 jarige meisjes dan MPG klonen heeft
Hoe zeker weet je dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die van gisterenavond/nacht/vanochtend was al 23 [ afbeelding ]
Dat zei ze. Ook dat ze een "ze" is valt te betwijfelen in die landen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Immerquote:
Niet zeker, maar ze dag er jong genoeg uit om gewoon aan te nemen dat ze geen 5 jaar erafgelogen heeft.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck!![]()
.
Goed zo! Gefeliciteerd! Dat was de toets van vrijdag?
Je zou het niet vertellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze soppen dan ook niet alleen hun koekjes in hun thee.quote:
Gewoon even goed voelen doet wonderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ze. Ook dat ze een "ze" is valt te betwijfelen in die landen.
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon even goed voelen doet wonderen
Dat stinkt zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Klonk het volgende:
een rijstwafel met pindakaas is smerig...
Wasknijper op de neus en GAAN!quote:
met je handen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Gewoon aan het begin van de date grijpen. Nee, dat klinkt romantischquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
dan heb ik toch nog een klein beetje hoop voor de rest van dit blok
[..]
Je zou het niet vertellen
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon aan het begin van de date grijpen. Nee, dat klinkt romantisch
Laat dat praten dan ook meteen zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.
Das gewoonte. Moet je maar niet van naam wisselen want daar kan ik heul niet mee omgaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef JeffreyW het volgende:
En Fha, Just call me JW instead of ACThank You!!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.
Try it oke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Das gewoonte. Moet je maar niet van naam wisselen want daar kan ik heul niet mee omgaan
Nog even wachten. Ik kom net een half uur geleden uit mijn bed rollen. Hahaha.quote:
Met stampende muziek gaat dat vanzelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat dat praten dan ook meteen zitten.
ja, dat dus.. weer eens wat anders als een standaard avondje cafe in Nederland waar je al een 'viespeuk' bent als je iemand aankijkt.quote:
Bijnaquote:
Idd. Inderdaad iets andersquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat dus.. weer eens wat anders als een standaard avondje cafe in Nederland waar je al een 'viespeuk' bent als je iemand aankijkt.Zo triest die doorgeschoten emancipatie jeweets.
Mja, hoeren zijn het!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat dus.. weer eens wat anders als een standaard avondje cafe in Nederland waar je al een 'viespeuk' bent als je iemand aankijkt.Zo triest die doorgeschoten emancipatie jeweets.
Nu nog iemand vinden die met me mee gaatquote:
Ritmisch neucken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Met stampende muziek gaat dat vanzelf
Ik was cali al aan het spanken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die met me mee gaat
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:01 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 27 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 156 Pheno
018. 130 Ladylike
020. 124 Pien85
034. 109 marcb1974
039. 102 Fha
052. 091 Californium
091. 058 Frutsel
091. 058 DaMart
095. 056 Dr_Flash
095. 056 DR34M3R
Bedoel je daarmee, dat ze kansloos zijn?quote:
Zwanger van MPG!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef JeffreyW het volgende:
Wat is er met Muck?
Ach, hij fapt er op. En post zich lam achter de schermenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee, dat ze kansloos zijn?
Welneequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee, dat ze kansloos zijn?
whehe.. dank jequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Idd. Inderdaad iets anders. Maar hoe je het verhaalt, geniaal gewoon!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij fapt er op. En post zich lam achter de schermen
Valt reuze meequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij fapt er op. En post zich lam achter de schermen
Ik nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die met me mee gaat
Het leuke is dat er soms ook wel eens gewoon meiden bijzitten die geen rasechte hoer zijn inderdaad. Soms....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Ruim, of gaan ze de KSC eindelijk sluiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dan krijg je wel mijn vriend er gratis bijquote:
Lama danquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan krijg je wel mijn vriend er gratis bij
casper?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Pheno het volgende:
Muck, is die casper soms licht dement en hardleers?
hoiquote:
Ugly betty-look, jeweets!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ik had je niet herkend met die beugel!
thanks my dearquote:
die heeft keihard een toets gehaald waarvan ik na afloop dacht: FAIL!quote:
Alweer?quote:
Die monatoetjes mafquote:
quote:
nicequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks my dear
het was de kennistoets van course 3
Je weet van niets... van wie is het dan wel?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Je weet van niets... van wie is het dan wel?
Gewoon weer Wollie de schuld geven johquote:
quote:
wolliequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon weer Wollie de schuld geven joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |