Niet zeker, maar ze dag er jong genoeg uit om gewoon aan te nemen dat ze geen 5 jaar erafgelogen heeft.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck!![]()
.
Goed zo! Gefeliciteerd! Dat was de toets van vrijdag?
Je zou het niet vertellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die van gisterenavond/nacht/vanochtend was al 23 [ afbeelding ]
Ze soppen dan ook niet alleen hun koekjes in hun thee.quote:
Gewoon even goed voelen doet wonderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ze. Ook dat ze een "ze" is valt te betwijfelen in die landen.
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon even goed voelen doet wonderen
Dat stinkt zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Klonk het volgende:
een rijstwafel met pindakaas is smerig...
Wasknijper op de neus en GAAN!quote:
met je handen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Gewoon aan het begin van de date grijpen. Nee, dat klinkt romantischquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
dan heb ik toch nog een klein beetje hoop voor de rest van dit blok
[..]
Je zou het niet vertellen
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon aan het begin van de date grijpen. Nee, dat klinkt romantisch
Laat dat praten dan ook meteen zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.
Das gewoonte. Moet je maar niet van naam wisselen want daar kan ik heul niet mee omgaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef JeffreyW het volgende:
En Fha, Just call me JW instead of ACThank You!!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
date? Je loopt een club in, ziet 50 vrouwen, kiest een leuke uit, praat ermee en daarna ga je tegen elkaar aan plakken tot dat een van beiden het genoeg vindt en een voorstel doet om dan maar te gaan krikken. Vervolgens kun je ja of nee zeggen.. tja.. het leven is niet zo heel moeilijk soms.
Try it oke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Das gewoonte. Moet je maar niet van naam wisselen want daar kan ik heul niet mee omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |