Het is dweilen met de kranen open!quote:
www.hetbesteideevannederland.nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb een briljant idee, speciale stoelen voor geile vrouwen met ingebouwde spons en een afvoergootje
quote:
Nee dat is me duidelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de kerk, want over mijn sexleven klaag ik ook niet
*boingquote:
/nerdquote:
Wie noem je hier een nerd!?quote:
Ik denk wel aan je hoorquote:
Vice versa kan ook.quote:
klonk is mijn kloonquote:
Experiment geslaagd zou ik zeggen!quote:
ik hou ervan als experimenten slagenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik wil je wel spanken hoor
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
En daarna is het stil. Klonk heeft iets teveel klonen.
hoi kloonquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben er weer, pret en jolijt
Lekker gefietst?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben er weer, pret en jolijt
Je handen even warmen aan je avatar dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, zonnetje enzo, maar wel kouwe klauwen nu
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: als Cali jarig is fles interieurreiniger inpakken.
Is dat dat spul dat ze op basisscholen ook altijd gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet wel iets anders
we gebruiken altijd ethanol om tafels te reinigen
70%
dat vind ik lekker ruiken
weet ik veelquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat dat spul dat ze op basisscholen ook altijd gebruiken?
Daar hebben ze een uitvinding voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, zonnetje enzo, maar wel kouwe klauwen nu
Dan eet zijn appeltje zo lastigquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar hebben ze een uitvinding voor
Handschoenen
Op de basisschool hadden we ook van dat lekker ruikende spul... dan moesten met de hele klas gaan schoonmaken voor de vakantie en zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik veelwe gebruiken het op school op het lab altijd
die heb ik, hele goeie zelfs, maar die zijn voor normale mensen en ik ben door dat neuropathie gedoe niet helemaal normaal in voeten en handenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar hebben ze een uitvinding voor
Handschoenen
Oh jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik, hele goeie zelfs, maar die zijn voor normale mensen en ik ben door dat neuropathie gedoe niet helemaal normaal in voeten en handen
Lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Klonk het volgende:
maakt niet uit
ik krijg net een mailtje, een etentje op de zaak van mijn vriendin wat eerst door zou gaan, toen niet maar nu weer wel, kortom ik ga lekker warm eten tussen de middag
Niet aan denkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Klonk het volgende:
maar waar zij vanaaf gaat eten is nog lekkerder...
tha bitchquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
en vrijdag gaat ze weer uit eten, afscheidsdiner ofzo...
Dat kan wel heel gezellig zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
en ik eet morgen middag in een kantine vol kwijlende josti´s een kommetje soep...
is het ook, ik heb een poephekel aan restaurants, daar moet jequote:
ik kan je alleen maar gelijk gevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het ook, ik heb een poephekel aan restaurants, daar moet je
a: verrekte lang op je eten wachten
b: lang stil zitten
b moet niet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het ook, ik heb een poephekel aan restaurants, daar moet je
a: verrekte lang op je eten wachten
b: lang stil zitten
je kent me niet, ik kan niet langer als 5 minuten op 1 plek zittenquote:
Ik rook nog, dus ik ga gewoon een sigaretje rokenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik ben altijd heel blij als we uit eten gaan met vrienden die kinderen bij zich hebben, kun je die tenminste nog misbruiken als excuus om eens lekker naar buiten te gaan ofzo
Soms lijken we toch wel wat op elkaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kent me niet, ik kan niet langer als 5 minuten op 1 plek zitten
Schijtscheppen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
ja
en nu ga ik maar eens lekker schijtscheppen
De toiletpot heeft LImburg nog niet bereikt, dus gebruiken ze daar nog beerputten. En die moet af en toe leegehaald worden he... de mestwagen zal vandaag wel langs komen!quote:
Die onopgevoede kutkatten van hem.quote:
als het onopgevoede kutkatten waren geweest hadden ze juist buiten de bakken geschetenquote:
Dan had je ook niet hoeven scheppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het onopgevoede kutkatten waren geweest hadden ze juist buiten de bakken gescheten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je ook niet hoeven scheppen.
je weet dat ethanol hetzelfde is als alcohol hequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we ook van dat lekker ruikende spul... dan moesten met de hele klas gaan schoonmaken voor de vakantie en zo.
Ik had vroeger een kat die plaste op de wc... maar doortrekken kon ze niet, stinken joh altijd op de badkamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
dat zou wat zijn als de katten kon leren naar de plee te gaan en door te spoelen
dus ook geen bioscoopje met jou dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kent me niet, ik kan niet langer als 5 minuten op 1 plek zitten
Had je belangrijke dingen te doen vanmorgen? Of valt het allemaal wel mee?quote:
Ik moet een hoop voor school doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had je belangrijke dingen te doen vanmorgen? Of valt het allemaal wel mee?
Hoi trouwens
Het is bijna weer bedtijd!quote:
Hier in Indonesie eten ze ze tenminste nog op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
godverdomme
lees je weer zon kutbericht waarbij iemand puppies dumpt die dan dood worden gevonden
Degene die ze dumpt, hopelijk wordt ie aan de hoogste boom opgeknoopt
GRRRR... kan me hier pislink om maken
Aan zijn ballen opgeknoopt, dan. Of een kurk met spijker naar de binnekant gericht in zijn reet, zodat hij nooit meer kan zitten. Pijn lijden, niet dood maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:22 schreef Frutsel het volgende:
godverdomme
lees je weer zon kutbericht waarbij iemand puppies dumpt die dan dood worden gevonden
Degene die ze dumpt, hopelijk wordt ie aan de hoogste boom opgeknoopt
GRRRR... kan me hier pislink om maken
AIDS?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
En weer thuis. Heb er 3 uur over gedaan. Kutstad.
Nee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
je weet dat ethanol hetzelfde is als alcohol heik weet niet of dat geod is voor de basisschool
Neuh, om thuis te komen, en niet op die manier gelezen nee.. Om thuis te geraken dan.. zoals de Belgen zeggen.quote:
neequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus ook geen bioscoopje met jou dus
Nee, dat is aceton denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat dat spul dat ze op basisscholen ook altijd gebruiken?
en wat de lokale dealer nog meer kan leveren natuurlijkquote:
goed johquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
Woooeeee
Ik heb een 5,9 voor de toets waar ik enorm over twijfelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |