Goedemorgen, wie ben jij?quote:
Da's k*t... toch maar mee naar de huisarts dan? Of gewoon pillen halen bij de drogist?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk en weer onder de jeukbulten... en volgens mij geen kutmuggenbulten, maar emer een allergische reactie of zo... al zou ik niet weten waarop.
Als het maar helpt tegen de jeuk toch?quote:
Ik heb thuis wel pilletjes, maar toen jeukte het nog niet... en nu het jeukt, heb ik geen pillen bij de handquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen, wie ben jij?
[..]
Da's k*t... toch maar mee naar de huisarts dan? Of gewoon pillen halen bij de drogist?
Tijd voor een massage door OAdin?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef OA het volgende:
Mijn schouder en sleutelbeen zijn ontstoken en zelfs met zware pijnstillers verdwijnt de pijn niet helemaal
Aanraking is nog pijnlijkerquote:
*voorzichtige knuffel geeft*quote:
Oh dat heeft mn vent ook eens gehadquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef OA het volgende:
Mijn schouder en sleutelbeen zijn ontstoken en zelfs met zware pijnstillers verdwijnt de pijn niet helemaal
Oh, een fysieke massage is dan niet handig, nee... en als ze de massage telepathisch doorgeeft?quote:
Dat had ik met morfine.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:09 schreef OA het volgende:
Mogguh lekker dingquote:
Haaaiquote:
Mogguhquote:
Een nieuw wattuh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Zo, en weer terugDe opbrengst: 1 verwijsbriefje voor een psycholoog, 1 verwijsbriefje voor een dieetist, een nieuw rits-piemeltje in mijn jas, een hoop telefoonnummers en koude oren
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
ik denk zo´n dingetje waarmee je de rits dicht kunt doen
Ja hequote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja heNu nog beltegoed scoren om al die telefoonnummers mee te bellen
Je eet een keer een pannenkoek en moet meteen op dieet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Zo, en weer terugDe opbrengst: 1 verwijsbriefje voor een psycholoog, 1 verwijsbriefje voor een dieetist, een nieuw rits-piemeltje in mijn jas, een hoop telefoonnummers en koude oren
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Haha, om aan te komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je eet een keer een pannenkoek en moet meteen op dieet?
Als dat toch s zou werken zou ik het direct van je aannemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens aangeboden om wat kilo's te doneren, toch?.
mischien liggen er nog wat kilo´s van mij ergens in de bermen rond Venloquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als dat toch s zou werken zou ik het direct van je aannemen
kilo'squote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al eens aangeboden om wat kilo's te doneren, toch?.
Ik snap t nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kilo'sow je bedoelt het wrs anders
Room? Proteinen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iets? Volgens mij sopt ze de hele dag van haar stoel af?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:58 schreef Klonk het volgende:
Pien je moet nu toch zo langzamerhand wel weten dat LL iets met sex heeft
Ik ook, en toch snap ik t nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:58 schreef Klonk het volgende:
Pien je moet nu toch zo langzamerhand wel weten dat LL iets met sex heeft
Ze heeft niet voor niets een Spongebob onderbroekquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets? Volgens mij sopt ze de hele dag van haar stoel af?
Anders had er wel liters gestaan he.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niets een Spongebob onderbroek
Frutsquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Frutsel het volgende:
JortK![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
![]()
BrandarisX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pheno![]()
Damart![]()
Klonk![]()
(zwaaitopic
)
Dr34m3R![]()
![]()
OA![]()
Dndiek![]()
Pien85![]()
![]()
----
en iedereen die nog komen gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frutsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Frutsel het volgende:
JortK![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
![]()
BrandarisX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pheno![]()
Damart![]()
Klonk![]()
(zwaaitopic
)
Dr34m3R![]()
![]()
OA![]()
Dndiek![]()
Pien85![]()
![]()
----
en iedereen die nog komen gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Caliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk hobby modje zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
*zucht*... elke ochtend kan ik met dezelfde user in de clinch
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even een Klonkje gedaan.
ik moet nog 25 minuten wachten op mijn KlonkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Gelukkig kan ik er om lachen hoor en blijft NWS modden ontspanningquote:
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet nog 25 minuten wachten op mijn Klonkje
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even een Klonkje gedaan.
Ik werk op klonkjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef Californium het volgende:
Klonk![]()
Pien
![]()
DaMart
![]()
californication is grappig![]()
In mijn notes staat dat ik dat niet mag.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn notes staat dat ik dat niet mag.
je mag niet liegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn notes staat dat ik dat niet mag.
Nee, ik las hoe iedereen over me denktquote:
omdat je graag batst enzo, is toch geen sorry waardquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, ik las hoe iedereen over me denkt![]()
nja volgens sommigen wel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je graag batst enzo, is toch geen sorry waard
quote:
Niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je graag batst enzo, is toch geen sorry waard
Wie danquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja volgens sommigen wel...
HE CRAZY
Wel met minderjarigen. Iets voor indah?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar is meer sex dan bij mij thuis man![]()
Crazy pquote:
Je mag ook niet te hard rijden. Wat is je punt.quote:
neucken?quote:
Oh dus niet neucken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neucken?
ow wacht.. eerst Fha vragen
Heb haar beloofd niet met een andere vrouw het bed in te duiken
Misschien samen met Fhaquote:
als je het zo bekijkt nietsquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag ook niet te hard rijden. Wat is je punt.
Dat heb je zelf in de hand, dus klaag nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar is meer sex dan bij mij thuis man![]()
je zei in de handquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand, dus klaag niet
Dat zegt meer over de kerk, want over mijn sexleven klaag ik ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand, dus klaag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |