Ik vindt Vuze (voormalige Azureus) nog altijd lekker werken. En je kan een heleboel zelf instellen. En op Win & OSX ziet het er hetzelfde uit. En sinds het Vuze is geworden, is de java-logheid alleen maar verbeterd. Ik zet hem wel standaard vast op het onderstaande uiterlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraagje: wat is nu een goede torrentclient voor OSX? Ik gebruik al een poos transmission, maar zijn er nog andere (lees: betere) clients in omloop?
Merk toch dat Transmission niet altijd doet wat ik wil, met name mbt het opgeven van download en/of uploadlimits.
nee 18 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggen en zal het denkelijk ook wel doen, maar als je toch al zoveel uitgeeft mochten ze toch wel deze kosten op zichzelf nemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, ik kom er wel voor in aanmerking las ik net, dus misschien wel handig.
Ik heb dat geld betaald voor de macbook (en niet voor iLife 2009), dus dit is een leuke actie van ze.
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
nee 18 euro is ook geen bedrag om wakker van te liggen en zal het denkelijk ook wel doen, maar als je toch al zoveel uitgeeft mochten ze toch wel deze kosten op zichzelf nemen.
Iemand al ervaring hier met iLife 09?
ja sorry hier gaat het om een imac en mbp dus 2xquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
8,95 toch?
Ik vraag me alleen af hoe het zit met mensen die er wel iLife '09 bij hebben gekocht? Dat is wel jammer als die geen korting er op hebben gekregen....
Volgens mij niet. Ik heb 'm gisteren ook eh, binnengehaald en ik las de volgende dingen in de comments:quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef Svyatagor het volgende:
Vergeet de hele tijd een tvp te zetten.
Ben een beetje huiverig om iLife 09 te downloaden, of hoef ik niet bang te zijn voor Trojanen?
ook met iWork (van usenet) is hier niks aan het handje. Loopt vlekkeloos op een MBP en iMac.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb 'm gisteren ook eh, binnengehaald en ik las de volgende dingen in de comments:
- de trojan heeft alleen gezeten in een dmg van iWork 09 *niet* in iLife
- de enige waarschuwing die er geweest is, is afkomstig van een AV company die producten maakt voor OS X (kan dus publiciteitsstory zijn)
- als je de trojan hebt, zou je tijdens de installatie 2 x gevraagd worden om je beheerders wachtwoord: 1 x voor iLife, 1 x voor de trojan
Ik denk dat het wel losloopt.
Ook mét Trojan kan een pakket prima vlekkeloos lopen natuurlijk. Maar ik denk idd dat de besmette software niet meer in omloop is, anders had je er wel wat over gehoord aangezien iederen een beetje hyper is door dit verhaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
ook met iWork (van usenet) is hier niks aan het handje. Loopt vlekkeloos op een MBP en iMac.
Doelde meer op de punten die je opnoemde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook mét Trojan kan een pakket prima vlekkeloos lopen natuurlijk. Maar ik denk idd dat de besmette software niet meer in omloop is, anders had je er wel wat over gehoord aangezien iederen een beetje hyper is door dit verhaal.
Ok thanks.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb 'm gisteren ook eh, binnengehaald en ik las de volgende dingen in de comments:
- de trojan heeft alleen gezeten in een dmg van iWork 09 *niet* in iLife
- de enige waarschuwing die er geweest is, is afkomstig van een AV company die producten maakt voor OS X (kan dus publiciteitsstory zijn)
- als je de trojan hebt, zou je tijdens de installatie 2 x gevraagd worden om je beheerders wachtwoord: 1 x voor iLife, 1 x voor de trojan
Ik denk dat het wel losloopt.
lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Swindler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_en_steve_jobs.html
dit heb ik nooit gezien vet !![]()
bill gates is wel een slijmerd zeg![]()
![]()
Ik heb de TPB-versie en even gescand met dit tooltje en niks gevonden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef JoMo0 het volgende:
Als je bang bent voor een Trojan kun je je Mac scannen met dit appje ; http://macscan.securemac.com/files/iServicesTrojanRemovalTool.dmg
Dan gaat die Video Stabilisation feature je heel erg helpen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ok thanks.Ik heb een hele rits skivakantiefilmpjes gemaakt met mijn Flip Mino HD
dus daarmee ga ik iMovie 09 eens testen.
Tips: http://guides.macrumors.com/Force_Eject_a_Stuck_CD_or_DVDquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
En ja hoor, mijn DVD wil er niet meer uit.
Iemand tips ?
Het kan zijn dat de DVD moeilijk te lezen is, hij is al heeeeeeeeel oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |