SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Inderdaad.quote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:43 schreef kwiwi het volgende:
pics pleaseanders kan ik 'm niet vinden
Hij zei dat hij 's nachts en 's ochtends vroeg vaak in ONZ zit, en nergens andersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor ONZ. Hoe moeten we 'm dan vinden?
Kijk stiekem op zijn computer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zei dat hij 's nachts en 's ochtends vroeg vaak in ONZ zit, en nergens anders
Hij woont niet meer hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kijk stiekem op zijn computer.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zei dat hij 's nachts en 's ochtends vroeg vaak in ONZ zit, en nergens anders
Hm dat maakt de speurtocht al wel een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een date met Broer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat is de prijs trouwens voor degene die 'm vindt?
quote:
Misschien heeft ie wel een foboquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dus wel eerst een foto he. Of heeft ie veel geld? Dan is een foto niet nodig
* kwiwi verklaart het jachtseizoen op de broer van Hara voor geopend!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft ie wel een fobo
Weet je nicknames die hij elders gebruikt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Misschien heeft ie wel een fobo
Heeft ie nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
geweldig topicPuur kansloos , Gevuld met potentie... ik voel een oscar!
Misschien heeft hij hier al geposten lacht hij je vierkant uit .
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lang, blond, slank. Yup, that's him!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:41 schreef Jordy-B het volgende:
Zijn die IP-tooltjes alleen weggelegd voor admins, dan?
quote:
je hebt eenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:43 schreef Trigalti het volgende:
Hoe vaak heb je dit topic al wel niet geopend?
Of heb ik nu echt een rare deja-vu
Sodeju, wie is dat, dat zal je toch maar in je bed vinden brrrrrrrrrrquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |